Sesja/Studia i t d ;)

Dzionka a co studiujesz w ogóle? Nie martw się, wszystko będzie dobrze. Wiedza wiedzą, ale to nie oznacza, że ma się zachowywać jak ostatni cham i być niemiła, to tylko o niej źle świadczy, także uszy do góry 😉
Tercet, studiuję psychologię na UW (właśnie na niej piszę mgr) i jeszcze kończę w tym roku filologię angielską też na UW - czyli za pół roku będę użerać się z kolejnym promotorem, aaa 😀!!
hehe, no to nieźle. Idiotów nie brakuje! 😉 Ja studiuję zootechnikę na UWM i też parę takich modeli znalazłabym u siebie 😉 no niestety, takie życie studenta... Ale to chyba każdy student boryka się z takimi problemami 😉
Notarialna- i jak?

Mnie w tym roku czeka obrona. Mam nadzieję, że będzie bezboleśnie  🤣
Notarialna   Wystawowo-koci ciąg. :)
20 września 2010 14:55
Hija, Zaspałam  😡 Obudziłam się o 9:30 więc bym nie zdązyła 😵
sei   . let's grow old together & die at the same time .
20 września 2010 18:51
mnie daleko do magisterki na szczęście. chociaż pomysł z kim będę chciała spędzać 'upojne godziny' na kontemplowaniu moich wypocin już mam 😉 ogólnie to liczę na to że będzie mi dane 2 magisterki pisać. powodzenia tym wszystkim którzy teraz się z tym męczą!

studiuje ktoś z was może zootechnikę na sggw?

a ja jutro staram się o wpis z fakultetu. zobaczymy czy się uda. przedmiot bzdurny ale niestety w moim wypadku pan się uparł że coś umieć muszę  👿
sei nasza forumowa Bischa L studiuje zootechnikę na SGGW 😉
kujka   new better life mode: on
21 września 2010 10:10
wczoraj pisalam test na 1 kierunek mgr z tych 3 na ktore chce zdawac. dopiero jak wrocilam do domu gdzies w czelusciach ich strony zobaczylam, ze podali zagadnienia i liste lektur... BOSKO.
a ja sie dziwilam, ze niektore nazwiska nic mi nie mowia... strzelalam jak sie masz, obym wystrzelala...
Severus   Sink your teeth into my FLESH
21 września 2010 10:27