praca

ajajaj... ale zaczynam się stresować! od 1go grudnia przechodzę na gate'y a tam najbardziej niewdzięcznym zajęciem jest "odwołany lot"... a na Okęciu teraz większość odwołana  🙄 🤔
asds   Life goes on...
30 listopada 2010 06:50
ajajaj... ale zaczynam się stresować! od 1go grudnia przechodzę na gate'y a tam najbardziej niewdzięcznym zajęciem jest "odwołany lot"... a na Okęciu teraz większość odwołana  🙄 🤔


mery.....Bogu dziekuj ze cię wczorajszy sajgon ominął.....Ja jak do domu na 1 w nocy zajechałam to zadzwoniłam zdać raport jak wygląda sytuacja na drogach to tam jeszcze wszystko w oku cyklonu dosownie było...
Scottie   Cicha obserwatorka
01 grudnia 2010 10:18
A ja się zwolniłam wreszcie.... ale po sesji znowu mam zamiar się za czymś rozejrzeć. Jednak już na pół etatu i z możliwością pracy w weekendy 😉
A ja się zwracam z pytaniem do pracodawców.
Studiuję "przyszłościową" biotechnologię, ale że taki kierunek jest praktycznie na wszystkich większych uczelniach, to konkurencja o pracę duża. Zastanawiam się więc czym by tutaj się "wybić" ponad większość.
pomysł a) zrobić drugi kierunek. Myślałam nad wetem, bo chcę zrobić mgr z biotechnologii zwierzęcej. Ma to sens?
pomysł b) pojechać na Erasmusa, może jakby się udało odbyć też praktyki za granicą + zacząć 2 język.
pomysł c) chyba bardziej w marzeniach ale spróbować się od nowego roku załapać na praktyki w jakimś labie (tylko nie chodzi mi o obowiązkowe praktyki z uczelni ale spróbować jeszcze w roku akademickim gdzieś pracować "w zawodzie"😉. Mówię bardziej w marzeniach bo trochę wątpię żeby mnie gdzieś na 2 roku przyjęli.

Z punktu widzenia pracodawcy która opcja byłaby dla was bardziej wartościowa?
Do mnie na zajęcia w poniedziałek do każdej grupy dojechała jakaś 1/3 uczniów 🙂 Najlepiej było w wieczornej grupie z dorosłymi - przyjechał tylko jeden facet - Robert the bodyguard, 2 metry wzrostu i tyle samo w barach i oglądaliśmy we dwójkę Love Actually przy zgaszonym świetle 😀 Co by mój szef na to powiedział 😀