Zootechnika- co potem?

Dołączam do Was  😀 Jestem na drugim roku zootechniki na UWM'ie w Olsztynie 🙂 Ze studiów jestem zadowolona, choć nie ukrywam, że dołuje mnie fakt, iż znalezienie pracy po nich będzie sprawą wątpliwą. Dlatego za rok wybieram się na technika weterynarii (zaocznie) z racji również, że mój mężczyzna studiuje wetę, a także dlatego, że po prostu mnie to fascynuje 🙂 Magisterkę planuję zrobić na innym kierunku, ale jeszcze nie mam konkretnie sprecyzowanych planów.
W przyszłości marzę o założeniu stajni z  pensjonatem, bo w moich rodzinnych terenach mogłaby dobrze prosperować. Do tego oczywiście trzeba mieć pieniądze, więc wcześniej popracuję w innym zawodzie, może nawet załapię się jako zootechnik, bo w moich terenach jest instytut badawczy zootech. 🙂
Plany na życie mam, teraz tylko dążyć do zrealizowania 🙂 Na szczęście jestem optymistką i wierzę, że wszystko wypali 🙂

A co do studiów, to wydaje mi się, że największym problemem na UWM'ie jest jednak biochemia... W styczniu egzamin, brrrr...
Raven   Dragon Heart & Shadow Hunter
09 grudnia 2010 21:34
Bischa L jeszcze jestem w trakcie 😉
Freska   Trakeńska Szczęśliwa Miłość
10 grudnia 2010 13:31
MorticiaSlayer technik weterynarii to na naszej uczelni?
Freska nie, w Gdańsku 🙂
Mnie się wydawało, że zawsze biochemia jak już (z którą się swoją drogą właśnie warunkowo na urlopie bujam)  😉


hihi, tez mam wlasnie przerwe w biochemii z tego samego powodu :P


ja rowniez, tak jak Morticia, jestem na 2 roku stacjonarnych na UWMie 😉
Atea, jak agroturystyka to może po prostu kierunek Agroturystyka?

Muffinka, witaj w klubie pomyłek z wyborem studiów. Same studia fajne ale potem PUP witaj 😀
Bischa   TAFC Polska :)
22 grudnia 2010 18:04
Jak tam zootechnicy spędzają święta?  😉
Zgłaszam się w temacie 🙂
Jestem na drugim roku zootechniki sp. hodowla zwierząt na poznańskim UP. Od podstawówki chciałam tam iść, no i... stało się. W tym roku zaczęłam jeszcze biologię stosowaną, również na UP. I tak sobie ciągnę dwa kierunki.