Kącik komputerowy

ratunku 🙁  :kwiatek:
mam wirusa good memory 🙁
nie mogę otworzyć cd-romu
dysku przenośnego
nie mogę zgrać zdjęć - bo dysk jest uszkodzony
za każdym włączeniem obojętnie czego na komputerze (strony internetowej, dysku, programu) wyskakuje mi błąd "a hard drive error occurred while starting the application
przy czym na dole mam napisane "critical error - windows can's find hard disk space. Hard drive error.

Nie znam się aż tak na komputerach, próbowałam ściągnąć trojan killer, ale potrzebny klucz (mimo ściągnięcia darmowej 30 dniowej testowej wersji).
Ktoś pomoże?

proszę się ze mnie nie śmiać  :kwiatek:
Mam problem z lapkiem mojej mamy. Stary Dell Inspirion 1501. Problemem jest pamięć, a reczej jej brak  😵 Całe 24 GB ( 😎 ) jest zajęte, mimo, iż na tym komputerze praktycznie nic nie ma  🤔 Pare zdjęć, których zgrać nie można, bo nie ma wolnej pamięci. Nie ma żadnych programów do usunięcia, żeby trochę zluzować, bo nic takiego nie jest zainstalowane. Nawet Kaspersky nie chodzi, bo nie może zaktualizować baz. Próbowałam z oczyszczaniem dysku - kilka razy komputer sie przy tym wyłączył, 2 razu udało mi sie przeprowadzić oczyszczanie, ale kompletnie nic to nie dało. Defragmentacja nic nie dawała. Co to może być? Dodam, ze historie przeglądania pousuwane. Pamięć sama sie zapycha, mimo że nic nie jest ściągane ani instalowane.
busch   Mad god's blessing.
15 stycznia 2011 23:10
karolinag4 - defragmentacja powinna trochę pomóc
Nie mogę przeprowadzić defragmentacji, ponieważ komp potrzebuje 15% wolnego miejsca na dysku.

Miałam ok 55 MB wolnego miejsca. Pousuwałam jeszcze przykładowe zdjęcia i muzykę i co? O połowę mniej wolnej pamięci mam  😵
proszę się ze mnie nie śmiać  :kwiatek:


Nie ma się z czego śmiać 🙂
Ja na twoim miejscu od razu robiłabym format. To najskuteczniejsza metoda na wirusy ;P Możesz spróbować ściągnąć jakiegoś innego antywirusa w wersji 30 dniowej np. Kaspersky (mi on bardzo dobrze służy).