Sesja/Studia i t d ;)

Pauli   Święty bałagan, błogosławiony zamęt...
21 stycznia 2011 20:57
Jestem wściekła! 👿
Miałam dziś test z zasad ustroju państwa, obejmował zakres Konstytucji RP. Czytałam ją do tej pory ze sto razy na różne inne zaliczenia, miałam poczucie, że sporo umiem. Poza tym z tego co słyszałam od innych grup, które już ten test zaliczyły, że pytania są banalne i takich też się spodziewałam.
Tymczasem doszło do pani mgr, że znamy odpowiedzi z poprzedniego testu od innych grup (studiuję z bandą debili 🤔wirek: ) i postanowiła zmienić nam pytania.
Kiedy zobaczyłam kartkę ogarnęła mnie rozpacz, bardziej zawiłych i drobiazgowych pytań już chyba nie mogła wymyślić, znałam odpowiedzi na mniej więcej połowę pytań, a resztę strzelałam  😵
Nie mam pojęcia co mi z tego wyszło, ale nie łudzę się, że mi się uda to zaliczyć.
Z drugiej strony chodzą słuchy, że u niej wszyscy zaliczają, zobaczymy...
ja jutro pierwszy egzam - 15.00
uczyć zacznę się jutro, bo przez ost 2 tygodnie miałam kupe zaliczeń, a dziś nie miałam weny  😎
powodzenia życzę wszystkim sesjowiczom!  🏇
Kiepsko poszedł mi dzisiejszy kolos  🤔
Niedobrze, oj niedobrze.
Tak czytam o tych waszych zaliczeniach o 18 i tak się cieszyłam, że ja mam zawsze rano. A tu klops. W sobotę egzamin o 18.30  😵 I już nie chodzi o to, że późno, ale ja się zawsze tak denerwuje przed, że do tej godziny to ja chyba zejdę ze stresu...

Ha ha
I co my tak wszyscy slajdy w tym semestrze wkuwamy. Jedni roślinki, inni ptaszki. Ja wkuwam dzieła sztuki  😎
Zaiste z tym samym. :]


W takim razie na przyszły rok już się uśmiecham o notatki 😉
Sesja mnie dobija. Na poniedziałkowy egzamin z politologii wałkowałam konstytucję a jak zobaczyłam zakres obowiązującego materiału to spadłam z krzesła. To czego się uczyłam stanowi może 1/20 całości. Nic tylko iść i utopić się w Odrze  😵
Liczę na farta  🤔
Pauli   Święty bałagan, błogosławiony zamęt...
22 stycznia 2011 14:39