Sesja/Studia i t d ;)

Scottie   Cicha obserwatorka
13 lutego 2011 16:30
Strzyga, ja mam w poniedziałek 3 zajęcia, w piątek 4... a w pozostałe dni po jedne zajęcia dziennie i to tak od 16:45 do 18:15- fakt, studiuję wieczorowo, ale to nie zmienia faktu, że nam tak skopali tydzień, ze będzie ciężko znaleźć sensowną pracę.

Jaką specjalizację w końcu wybrałaś?
Pauli   Święty bałagan, błogosławiony zamęt...
13 lutego 2011 18:20
Ostatni egzamin zaliczony!!! 😅
Szkoda tylko, że na 3 :/
jej ja jeszcze mam 2 egzaminy do zdania, no ale tak to jest jak sie człowiek rozchoruje i go nie ma na pierwszych terminach.

A plan na przyszły semestr mam taki, że szkoda gadac, będe chyba w stajni 2-3 razy w tyg, więcej nie bardzo będzie jak  😵  ech
Strzyga   Życzliwościowy Przodownik Pracy
13 lutego 2011 22:03
Scottie,  mój plan też układało stado pijanych małp rzucając w tarcze bananami, wiec nakładają mi się zajęcia i to nie tak, że raz. przez 90% zajęć powinnam być jednocześnie w dwóch miejscach >___>

komunikację polityczną i publiczną. Wszyscy znajomi są oczywiście na stosunkach =/ ale za to mam fajne zajęcia. w tym semestrze mam media i komunikacje interpersonalną. Brzmi ciekawie.
Mi się podoba mój plan na drugi semestr 🙂 Znowu mam wolny poniedziałek 😀

Z ciekawiej brzmiących przedmiotów to "Akwizycja języka" - Dzień dobry, mam piękny język do sprzedania, nie chciałaby Pani zakupić trochę? 😁
ash   Sukces jest koloru blond....
14 lutego 2011 08:09
ANATOMIA ZDANA! 😅 😅
jeszcze tylko pedagogika ogólna i po sesji!!!
Ja za godzine jade psychola pisac.brrr.wczoraj siedzialam do nocy z kolezankami i za cholere dwoch rzeczy pojac nie moge. Po prostu nie i juz. Mam nadzieje, ze na to nie trafie, bo potrzebuje dobrej oceny z tego egzaminu..
Strzyga   Życzliwościowy Przodownik Pracy
14 lutego 2011 15:08
hahaha, oczywiście prowadzący się nie zgadzają na przenoszenie  😵