sklepy internetowe

Azbuka - ja zamawiałam trochę ze sklepów z UK. Płatność kartą kredytową lub przez PayPal. Nigdy nie miałam żadnych problemów.

Zrobiłam kolejne zamówienie i kolejny + dla Okser. pl .
Nigna   Warto mieć marzenia...
24 lutego 2011 09:49
Dziewczyny zadawał już ktoś może pytania co do cen nowej kolekcji eskadrona z katalogu ?  Bo u mnie jak na razie bez odzewu. Oczywiście w okserze
Dada, ja zamawiałam z Irlandii, USA i Dojczlandii, a teraz chcę z Hiszpanii  😉
Tez do tej pory bezproblemowo.
ale ja Ci nie odpisałam nienormalnie, zapytałam czy masz numer bo może masz. Czy jest wtym coś nienormalnego? Chcę odzyskać kasę wiec chętnie bym skorzystała z takiej pomocy jaką jest numer telefonu. Jesteś z wawy a ten sklep jest powiedzmy sobie w miarę blisko, wiec może miałaś cos wspólbego.

Frankusowa i z jakim skutkiem?

Słuchajcie a może by założyć wątek niekoniecznie tu (w sensie konie, może towarzyskie?) o nieuczciwych sklepach?? To się może przydać.

Dostałam w końcu zwrot pieniędzy, ale pomniejszone były o koszty przesyłki i czegoś tam jeszcze o jakieś 20 zł....  🤔

Ktoś posiada rabat w HORSEPLAY  :kwiatek:
[quote author=xxagaxx link=topic=81.msg910432#msg910432 date=1298410710]
ale ja Ci nie odpisałam nienormalnie, zapytałam czy masz numer bo może masz. Czy jest wtym coś nienormalnego? Chcę odzyskać kasę wiec chętnie bym skorzystała z takiej pomocy jaką jest numer telefonu. Jesteś z wawy a ten sklep jest powiedzmy sobie w miarę blisko, wiec może miałaś cos wspólbego.

Frankusowa i z jakim skutkiem?

Słuchajcie a może by założyć wątek niekoniecznie tu (w sensie konie, może towarzyskie?) o nieuczciwych sklepach?? To się może przydać.

Dostałam w końcu zwrot pieniędzy, ale pomniejszone były o koszty przesyłki i czegoś tam jeszcze o jakieś 20 zł....   🤔


[/quote]

a długo czekałaś?? Ja im w poniedziałek wysyłam pismo poleconym. I poproszę kogoś żeby tam w wolnej chwili podjechał.
+ dla konik.com.pl
Błyskawiczna obsługa  😅
+ dla sklepu  http://dobry-kon.pl/ miły kontakt i błyskawiczna wysyłka
[quote author=Frankusowa link=topic=81.msg912509#msg912509 date=1298559324]
[quote author=xxagaxx link=topic=81.msg910432#msg910432 date=1298410710]
ale ja Ci nie odpisałam nienormalnie, zapytałam czy masz numer bo może masz. Czy jest wtym coś nienormalnego? Chcę odzyskać kasę wiec chętnie bym skorzystała z takiej pomocy jaką jest numer telefonu. Jesteś z wawy a ten sklep jest powiedzmy sobie w miarę blisko, wiec może miałaś cos wspólbego.

Frankusowa i z jakim skutkiem?

Słuchajcie a może by założyć wątek niekoniecznie tu (w sensie konie, może towarzyskie?) o nieuczciwych sklepach?? To się może przydać.

Dostałam w końcu zwrot pieniędzy, ale pomniejszone były o koszty przesyłki i czegoś tam jeszcze o jakieś 20 zł....   🤔


[/quote]

a długo czekałaś?? Ja im w poniedziałek wysyłam pismo poleconym. I poproszę kogoś żeby tam w wolnej chwili podjechał.
[/quote]
walczyłam z laską  miesiąc 👿
plusik dla Oksera 😀

Jest to moje pierwsze w Okserze (z 4) zamówienie, które udało się zrealizować w miarę bezproblemowo 😁
ha odzyskałam kasę 😀😀 💃 💃 🏇 🏇
xxagaxx super  😅

+ dla KARINY

😅 😅 😅 😅 😅
ogromny plus dla www.karino.mzj.pl  szybko ,sprawnie -rewelacyjnie  😀 😀 😀 jesli cos sie zamawia z HKM to wystarczy wejsc na strone główną zagranicznego HKM i wszystko szybko sciągnie Karino do PL  😀 😀
rybka   Różowe okulary..
02 marca 2011 12:28
+ dla AMIGO
Polecam sklep ostroga z Mrągowa. Co prawda nie mają szerokiej oferty internetowej ale za to obsługa na 5+ i derka w promocyjnej cenie super fajna  😍
Słuchajcie mam do was pytanie- może jestem ślepa albo zmęczona po całym tygodniu ale pomóżcie- interesuje mnie coś w sklepie awilhorse.pl natomiast problem mam taki- nigdzie na stronie nie widzę u nich ani regulaminu, ani tego kto jest właścicielem tego sklepu , w dziale kontakt jedynie formularz mailowy, zero telefonu nic. Widzę co prawda eleganckie zdjęcia z ich salonu, wszystko pięknie ale od strony prawnej, nie ma zawartych tutaj obowiązkowych danych na temat firmy, które powinny znaleźć się na stronie każdego e-sklepu. Czy ktoś z Was może mi powiedzieć czy ten sklep ma jakiś numer telefonu, gdzie można go znaleźć? Bo tak zebrało mi się na odwiedzanie różnych sklepów, dostałam zastrzyk gotówki a w większości podrzędnych e-sklepów widzę niestety jedną wielką amatorszczyznę🙁 A chciałam wypróbować coś innego poza stałymi w których kupuję...
Balajlama

Salon Jeździecki AWIL HORSE
al. Roździeńskiego 188
40-203 Katowice
tel.:+48 (32) 352 04 47
kom.: +48 602 434 733

info@awilhorse.pl
Bez najmniejszych problemów znalazłam w zakładce "dojazd i kontakt" jest wolimi literami wytłuszczone po lewej stronie
A powiedz gdzie to znalazłaś na stronie? bo muszę zbadać chyba moją ślepotę;-)
po lewej stronie jest "menu"
a pod menu
Strona główna
O nas
Salon jeździecki
Porady
Regulamin
Dojzad i kontakt
Dopasowywanie siodeł
Dział techniczny
Dzięx:-) Widać nie trafili swoją "usability" w mój mózg :-) :-PP
Ogromny + dla sklepu CAPRIOLA

Błyskawiczna wysyłka (tego samego dnia)

Bardzo miły i pomocny kontakt  😀
emptyline   Big Milk Straciatella
19 marca 2011 13:29
plusiki dla PASI-KONIKA i ANIMALII - nigdy nie miałam problemów z kontaktem, wysyłką etc.
SIWA FOLBLUTKA   i jej miedziana arabka
19 marca 2011 13:58
Czy komuś rzuciło się w oczy czarne ogłowie z fioletowym podszyciem? Gdzieś coś takiego widziałam, ale teraz nie mogę znaleźć 🙁
Zamawiał ktoś coś ze sklepu AMIGO ? Czy ten sklep jest godny zaufania,zamówienie jest realizowane w ciągu kilku dni itd. ? Chciała bym zamówić coś z tego sklepu i chcę się wpierw upewnić czy aby na pewno ten sklep jest w porządku.Bardzo proszę o wypowiedzi osób które kupowały już coś w sklepie AMIGO. Będę wdzieczna za pomoc. :kwiatek:
Zdecydowanie godny polecenia, wszystkie zamówienia doszły do mnie w ciągu max 3 dni, miła obsługa 🙂
z amigo nigdy nie miałam problemów. paczki są na następny dzień, firmowy sprzęt amigo świetnej jakości.
Co ze strona x-horse??  🤔
Ja również bardzo polecam Amigo. Max 3 dni i paczka jest u mnie, a jeśli jest jakiś problem, bardzo szybki telefon z informacją.
Raz co prawda wysłali mi złe kaloszki, bo zamawiałam M, a dostałam S, w pudełku M, więc wpadka do wybaczenia, ale bardzo szybko otrzymałam wymienione dobre. 😉)
Ogromny plus dla Sklepu jeździeckiego Horse-Trade. Super kontakt. Paczka zamówiona w piątek doszła dzisiaj.
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się