nieuczciwe sklepy jeździeckie, sprzedawcy allegro, ebay

Myślę że ten wątek jest potrzebny. Mamy już temat o nieuczciwych revoltowiczach ale tam sklepów nie można wpisywać.

Chciałam ostrzec wszystkich przed sklepem BANDOLA: http://www.sklepjezdzieckibandola.sklepna5.pl/index2.php

Wiem że u nas na forum już kilka osób przejechało się na właścicielce tego sklepu. Zamawia się rzeczy, robi przelew i kontakt się urywa. Zero odzewu na maile, telefony. Mi udało się odzyskać kasę po 2 miesiącach!!!!!!
Mi się podoba ten temat ,bo jest przestrogą dla wszystkich koniarzy.
Również przestrzegam przed sklepem BANDOLA! jest dokładnie tak jak pisze xxagaxx, początkowo kontakt jest dobry, składa się zamówienie, robi przelew i.. kontakt się urywa! Adresu sklepu nigdzie nie ma, podany nr tel jest nieaktualny...
Mam nadziję, że uda mi się odzyskać kase..


osoba ta sprzedaje także na Allegro pod nickiem: anulka81811

EDIT: Paczka doszła! ale po mojej interwencji i nie w ciągu 3 dni (tak jak miało być), a w ciągu 3 tygodni! Kontakt tragiczny. Nie polecam sklepu tak czy inaczej!
Nie polecam allegrowicza stajnia_pl.
Okres oczekiwania bardzo długi, sprzedawca nie odbiera telefonu, a kiedy wreszcie odbierze twierdzi, że paczka została wysłana  😵
Również ostrzegam przed sklepem stajnia.pl. Na przesyłkę czekałam 2 miesiące, kiedy wreszcie dotarła brakowało kilku rzeczy, a część była wymieniona na takie, których nie zamawiałam. Stanowczo nie polecam.
Kurczak   Huculskie (nie)szczęście
05 marca 2011 17:17
Jakiś czas temu kupowałam czaprak od tego użytkownika i nie było żadnych problemów.
Edytka   era Turbo-Seniora | Musicalowa Mafia
05 marca 2011 17:22
sklep.horses.pl
Zamówienie złożone w grudniu 2009- do tej pory nie doczekałam się paczki, zwrotu pieniędzy, żadnego maila z informacją. Kontakt tragiczny. Całe szczęście, że zamówienie opiewało na maleńką kwotę, więc machnęłam na to ręką.
Ja z horses miałam to samo. Dziki bogu wybrałam opcję za pobraniem. Po 8 miesiącach czekania, jakis 20 mailach dostałam info o anulowaniu  😵
w stajni.pl zamawialam czaprak rajdowy. doczekalam sie na niego, ale trwalo to prawie dwa miesiace. i to ja mailowalam i dzwonilam, a obsluga byla urazona tym, ze w ogole czegos chce.
Insomnia_90   equo ius civile
05 marca 2011 17:48
też nie polecam sklepu Bandola... moje zamówienie również nie dotarło. Na szczęście było na kwotę, której nie starałam się odzyskać. Ale to samo do przelewu kontakt super-później cisza 🤬
a ze stajni.pl zamówiłam teraz przez allegro kilka rzeczy- ot tak do ciurania... Ale się załamałam po przeczytaniu 😵- mam nadzieję,że dojdzie.... 🙄
karesowa   Rude jest piękne!
05 marca 2011 17:52
Oj tak... kontakt ze stajnia.pl-tragiczny. Kupowałam derkę, napisałam że bardzo zależy mi na czasie i że wybieram opcje za pobraniem żeby oni nie czekali już na mój przelew i żeby dostać towar jak najprędzej, na dodatek napisali jeszcze że towar dociera w 24h. Po tygodniu napisałam wiadomość-zero odzewu na kilka e-maili z rzędu, próbowała się dodzwonić-bezskutecznie. Po dwóch tygodniach napisałam po raz kolejny, dostałam odpowiedź że postarają się wysłać towar w niedługim czasie. Po kolejnych dwóch tygodniach otrzymałam derkę.
ja za to nie polecam sklepu okser.pl, sprawę szerzej opisałam w wątku o sklepach internetowych. Wielu moich znajomych miało z nimi podobne przeboje... generalnie w skrócie:

sprzedają rzeczy, których nie mają na stanie i nie wiedzą czy są one dostępne od ręki u hurtownika
jak już przysyłają to nie w tym kolorze i/lub romiarze
ze 4 razy pytano się mnie czy zrobiłam przelew, chociaż za pierwszym wysłałam potwerdzienie przelewu - czytaj bardzo zły obieg informacji w firmie
na zwrot kwoty za rzeczy, których nie mają i mieć nie będą kazano mi czekać 2 tyg (mimo, że moja kasa na koncie była od miesiąca!), jak poprosiłam o przesłanie kasy w paczce razem z tym co chyba cudem mają to było ok 185 zł, to 180 dostałam w papierowych, a resztę w takich "moniakach", że rozpierzchły się po całej paczce, typu 1,2,5 gr max 1 zł - jakiż szacunek dla klienta...
Solina   Wszyscy mamy źle w głowach że żyjemy hej hej la la
05 marca 2011 18:52
ja na okserze wydałam już ponad 2 tyś zł na zakupy w ciągu 2 lat i z żadnym zamówieniem nie miałam problemu. przeważnie po złożeniu zamówienia piszę na gg czy zamówienie się zgadza i w jakim czasie można spodziewać się paczki. raz tylko po 2tyg zadzwoniono do mnie że danej rzeczy w tym kolorze nie mogą ściągnąć i proponują mi w innym kolorze bądź zwrot pieniędzy, nigdy z nimi problemów nie miałam wręcz przeciwnie, miła obsługa, sprawdzenie dostępności towaru, oszacowanie mniej więcej wysyłki paczki i zawsze wszystko było tak jak zostało powiedziane.

Kornelia, na stronie przy każdym produkcie mają podane czy dana rzecz jest na magazynie, jaki czas oczekiwania, lub czy jest możliwość domówienia danej rzeczy.
a do że dano ci 5 zł w miedziakach to chyba nie ujma pieniądz to pieniądz, no chyba że specjalnie dla Ciebie mieli robić na zamówienie 5zł w banknocie ;/ bo "moniaków" nie przyjmujesz.
ale mogli włożyć to w coś chociaż. Kawałek plastikowej torebeczki wiele nie kosztuje a za to jak praktycznie 🙂
Solina nie przeczę, że się nie nacięłaś, ale ja i sporo moich znajomych i owszem...

nie zamawiałam czegoś, "bóg wie czego", zamówiłam termooficerki, jak wiele osob w tym czasie w PL. Nie było żadnej adnotacji, że ich nie ma... oferowano mi buty w różnych innych rozmiarach niż zamawiałam, generalnie farsa, obługa z jaką miałam do czynienia była skrajnie niemiła i niekompetentna...

generalnie chyba, jak pisze Solina, chyba trzeba wcześniej pytać czy NA PEWNO mają na stanie coś co mają w ofercie...
CeraŁ   dużo dużo zmian..
05 marca 2011 21:58
Kornelia na moim przykładzie powiem, że czasem ciężko (choć nie wiem ile osób pracuje w okserze ale ja wyrabiam jedna ze wszystkim) nadążać z usuwaniem towaru ze strony 🙂 Oraz też wiele miałam takich przypadków, że nagle ze strony 5 osób kupiło jedną rzecz która była ostatnią sztuką itd itp heh
no wiesz... też powiem tak "dla chcącego nic trudnego"... moi bliscy znajomi prowadzą sklep internetowy z "niekońskim" asortymentem... wszystko zależy od tego np jak masz napisany skrpt do sklepu i czy codziennie sprawdzasz co i jak...

Z tymi termooficerkami (to było zeszłej zimy, chyba grudzień 2009) to była grubsza afera, bo naprawdę sporo osób zdążyło  je kupić... -okser miał wtedy najlepszą cenę na nie - poza tym kupiłam u nich tez inne rzeczy, a kupiłam je u nich tylko dlatego,że brałam buty, a tu taki zonk... skutecznie mnie zniechęcili

z innymi sklepami nie miałam żadnych problemów, dla mnie oczywiste jest, że nie sprzedaje się rzeczy "z powietrza", ale widać nie dla wszystkich tak jest...
ja z okserem nie miałam żadnego problemu jeśli chodzi o zamówienia, ale... powinni bardziej dbać o opisy rzeczy na stronie 👿
Zamówiłam ogłowie z nachrapnikiem szwedzkim a dostałam z polskim. Było to dokładnie to samo ogłowie, co chciałam zamówić tylko widniało w podkategorii ogłowi z nachrapnikiem szwedzkim. Dużego rozczarowania nie zanotowałam, ogłowie użytkuję, no, ale jednak trochę cała sytuacja nie teges.

Też nie polecam stajni.pl. Masakrycznie długi czas oczekiwania i kiepski kontakt 😵 Nawet telefony są ciężkie do odebrania.
też nie polecam stajnia.pl - czekałam na zamówienie ponad miesiąc, a gdy w końcu otrzymałam zamówione kantary okazało się, że zamiast dwóch zamówionych rozm. full dostałam full i cob... zwrotu nie przyjęli.
ja równiez nie polecam sklepu Bandola, miałam tak samo jak dziewczyny- zamówiłam, zapłaciłam i kontakt sie urwał.. kase odzyskałam po jakich 2-3mies..
Ja ze stajnia.pl nie miałam na szczęście żadnych problemów  😀
za to nie polecam sklepu www.trok.pl  zamówiony kantar przyszedł w miarę szybko ale niestety nie ten co powinien, dostałam tańszy model itp jak chciałam zwrócić to na mój koszt i w ogóle potem obsługa była bardzo nie miała. Nie polecam.
z okserem NIGDY nie mialam problemow, a zamawialam sporo razy. z allegro ze stajnia.pl zamawialam przed Swietami Bozego Narodzenia derke i ocieplacze - kontakt slaby, bo na maila odpowiedzi nie dostalam, ale dodzwonilam sie do nich i paczke dostalam jeszcze przed Swietami, tu ich musze pochwalic, jednak ocieplacze dostalam inne niz byly zamowione. Wiec mozna powiedziec, ze zamowienie "neutralne" - ani pozytyw, ani negatyw.
Ja takze z okserem nie miałam problemy nigdy 🤔 Za to sklep www.horseheaven.pl totalna porażka. Zalogowałam sie, bo znalazłam tam książkę, która mnie interesowała a nigdzie indziej jej nie mogłam dostać. Zamówiłam, dostałam maila, ze zamówienie przyjęto. Potem kontakt sie urwał. Pisałam co z książką, potem czy można usunąć moje konto. nie podali żadnych danych kontaktowych oprócz maila. Na szczęście wzięłam opcję za pobraniem i nei straciłam pieniędzy.  🍴 😵 :/
No wlasnie sklep.horses.pl DRAMAT!!! Towar zamowiony ponad rok temu i nic. Żadnego kontaktu,maila, telefonu, nic... totalne ignorowanie klientów...
Nie polecam użytkownika allegro ataszka_2007
Ma prawie same pozytywne komentarze, ale na zwrot pieniędzy czekam już ponad dwa miesiące...
ja już chyba 2 razy nacięłam się w okserze na to, że jest napisane, że towar dostępny w magazynie

raz na popręg czekałam 2-3tyg
na komplet czaprak + owijki 1 miesiąc

Mimo to więcej problemów nie miałam, po prostu uważam, że powinni uczciwie pisać, że nie mają tego towaru dostępnego od ręki
jl pół biedy jakbym musiała na te buty poczekać, bo taka była pierwotna opcja, węc cierpliwe czekałam, a stopy mi marzły, kasa zamrożona u nich, czekalam dobre 3 tyg, w między czasie 4 razy pytano mnie o przelew, który poszedł zaraz po zamówieniu przeze mnie towaru. Potem oferowano mi zamiast 39 np rozmiar 41, więc w ogóle farsa jakaś...

Tu nie chodziło o coś czego "akurat nie mieli na stanie" tylko o coś czego prawdopodobnie nie było już u dostawcy w PL, a obsługa była koszmarnie niemiła i niekompetentna, koniec końców jeszcze na tyle bezczelna, że zaproszono mnie do kolejnych zakupów ;/
magiakoni.pl - zamówiłam od nich szczotki - po kilku dniach były. Na następny dzień moja koleżanka je kupiła. Wysłała pieniądze. czekała miesiąc, potem jej cierpliwość się skończyła i zaczęła dzwonić , wysyłać e- maile. Powiedzieli jej przez e- maila ,że będą ale za jakiś czas( chyba tydzień) po kilku dniach zadzwonili i obwieścili że ich niema o.O. Na pieniądze czeka do dzisiejszego dnia. Ogółem sprawa ciągnie się około 2 miechy -.-. A szcotki na stronie dalej są w sprzedaży...
konik.com.pl - kupiłam tam termobuty. Na stronie było napisane że nie mają ich w magazynie i trzeba czekać na nie dwa tygodnie. Pieniądze wysłałam 7 grudni. Czekałam do połowy stycznia. Powiedzieli mi ,że będą na pewno pod koniec stycznia bo musieli ściągnąć z anglii i teraz są w niemczech. Pod koniec stycznia zadzwonili do mnie ,że w paczce ,którą  dostali, niema tych termobutów. I jeżeli W OGÓLE BĘDĄ to w połowie lutego. Więc poprosiłam o zwrot pieniędzy. Z tym też były problemy o.O. Ale pieniądze dostałam.
Dosienieczka, akurat problemy z termobutami miało większość sklepów, a hurtownie w Europie świeciły pustkami na półkach z butami. Więc tu nie tyle sklep zawinił, co producent, który pociągnął za sobą lawinę braków i mimo obietnic dostawy nie dochodziły.
Chyba i ja wtopiłam. Coś tak czuję. 🙁
Sklep ANIMAL FARM Zamówiłam , potwierdzili, zrobiłam przelew- no jak zwykle w sklepach via net.
I dziś czytam,że przesyłka nieopłacona. A przelew poszedł.
Szukam kontaktu,żeby zadzwonić a tu .... kontaktu NIE MA.
Co się robi w takiej sytuacji?
Zna ktoś ten sklep? Namiary?
😵
{musiałam wyciąć, bo się dodzwoniłam do pani w końcu-sklep zawieszony, sprawa niejasna, ale poczekajmy)
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się