Czemu "naturalsi" wzbudzają tyle kontrowersji?

Wiecie co, ja jak tak sobie studiuję te Seven Games Parelli'ego to odnoszę wrażenie, że to uczenie konia zestawu sztuczek w oparciu o jedną sekwencję... Taka tresura troszkę. Może ktoś odniósł podobne wrażenie?
Nawiązując do tego co pisała zone: NIGDY nikogo nie staranowałam w terenie bo zawsze zwalniam, a jeśli droga jest szeroka to omijam przechodniów dużym łukiem (chyba, że są z dziećmi albo psami luzem- wtedy zawsze zwalniam), NIGDY nie wyskoczyłam konno pod samochód. Niestety nie potrafię tego w żaden sposób udowodnić ale proszę, abyście uwierzyły mi na słowo, z resztą ta osoba również nie ma na to żadnych dowodów. Ta osoba próbuje mnie po prostu oczernić. Przepraszam za offa.
Seven Games może być przydatne i pomocne, ale nie na dłuższą metę... koń uczy się tego na pamięć, wykonuje te ćwiczenia zanim mu pozwolimy na to, bo chce to mieć za sobą... Jako ćwiczenie dla koni młodych (jako początek współpracy), strachliwych i nieufnych jest super, ale żeby codziennie to robić, to moim zdaniem za dużo rutyny...
Gambit - każdemu zdarza się wpadka, więc nie ma co się tłumaczyć 😉