Operacje plastyczne

Eni, a nie lepiej juz po prostu zrobic plastyke powiek i usunac nadmiar tej skory? nie znam sie, nie jestem lekarzem, ale jakos to mi robi wiecej sensu 😉

drszczyt.pl - ta klinika powinna to robic. zadzwon (trudno sie dodzwonic, ale trzeba walczyc 😉 ja sie probowalam dodzwonic chyba 2 tygodnie w sumie, ale nie bylam jakos szczegolnie zacieta 😉 ) i dowiedz sie wszystkiego. Kolejki do dr. Szczyta sa ogromne (nawet do pol roku), ale dr. Potocki przewaznie ma terminy wczesniej a rowniez jest bardzo dobrym specjalista, ktory pokroi moj nos, jak tylko krzepliwosc krwi z laski swojej wyjdzie mi w normie (a co ciekawe nie mam problemow z gojeniem sie ran... tylko ze krzepliwosc uparcie wychodzi za niska  🤔 👿 )
Eni, a nie lepiej juz po prostu zrobic plastyke powiek i usunac nadmiar tej skory? nie znam sie, nie jestem lekarzem, ale jakos to mi robi wiecej sensu 😉



Heh może i lepiej ale to już chyba musiałby sam lekarz ocenić bo Ja też się nie znam i nie mam w tym  temacie wiele do powiedzenia 😉 Dziękuję bardzo za rady i kontakty  :kwiatek:  Jak trochę pieniędzy się uzbiera to może na jakieś konsultacje się wybiorę w tym temacie 😉
no, na ta klinike trzeba miec sporo kasy, ale wychodze z zalozenia ze oszczedzajac na lekarzu - chirurgu plastycznym to mozna sie tylko nieprzyjemnie zdziwic.

i przypadkiem nie rob nic w Lublinie! niestety, nic dobrego o lubelskich  "plastykach" nie slyszalam 🙁
O nie Lublin na bank odpada 😉 Wole pojechać na drugi koniec polski i mieć pewność że moja twarz jest w rękach specjalistów i ze niczego nie spaprają a przynajmniej jeszcze im się to nie zdarzyło 😉
JARA   Dumny posiadacz Nietzschego
27 listopada 2009 12:13
KarolaLiderowa   Lider moj dobry smok
28 listopada 2009 09:39
Bylam juz na konsultacji i tne sie 1 grudnia wiec juz za chwile,stres jest ale dam rade 🙂
Karola, ale Ci zazdroszczę. Powodzenia :kwiatek: - opowiadaj i chwal się po