Operacje plastyczne

Forkate, Szwedy wistrę raczej jeszcze bardziej poszerzą niż wyszczuplą 🙄

Haha ta emota jest okropna - działa na nerwy 😉
Przepraszam, nie znam się faktycznie na tym, co wyszczupla a co nie, chodziło mi bardziej o praktyczne zastosowanie takich spodni, które wg mnie słabiej by się wycierały, a nie o wygląd 😉
Co do zdjęcia... Widać wyraźnie, że jest znacznie słabszej jakości.
Okej okej, ale z tego nie wynika, że nie wolno robić zdjęć rtg z aparatem ortodontycznym, jak to było napisane wcześniej - tylko o to mi chodziło  😀 Nie neguję absolutnie tego, że zdjęcia wychodzą gorzej 🙂


Notarialna   Wystawowo-koci ciąg. :)
08 marca 2010 15:58
Forkate, A ja wręcz przeciwnie. Uwielbiam ją 😁
Ja mam szerokie uda, jestem w pasie w miarę szczupła, mam niestety niewymiarowe łydki, no i 150 cm też robi swoje.
Jedyne co to właśnie rurki, dzwony, ale w życiu szwedy. Poszerzają jeszcze bardziej 😉

Jak będę szła do mojej dentystki to się specjalnie zapytam o to rtg z ortodontycznym.
JARA   Dumny posiadacz Nietzschego
08 marca 2010 20:45
Forkate, najwyraźniej można zrobić operację bez rtg skoro tak zrobili 😉
Ale u mnie tez RTG nie chcieli. Mialam jakies tam wczesniej zrobione, ale lekarka tylko rzucila na nie okiem, jak sie umawialam na operacje. A potem i tak wszystko oblukala w trakcie.
Odkopuję 😉
Wiem, że w tym temacie była taka dyskusja nt. operacji nosa i sama byłam uczestniczką 🙂
W końcu zdecydowałam się na zabieg ( i nie jest to moje widzimisie) korekty przegrody nosowej i tej chrząstki pod nią (nie wiem, jak to się fachowo nazywa).
Najprawdopodobniej będę się kroiła prywatnie w Polanicy (raz, że blisko, drugi raz- podobno są tam b.dobrzy specjaliści).
Czy ktoś miał do czynienia z prof. Kobusem? Podobno jest najlepszy...
I orientuje sie ktoś z Was, ile tak mniej więcej kosztuje zabieg korekty przegrody? (prywatnie, ceny orientacyjne, bo wiadomo, że każda klinika ma swój cennik...) 😉
Ja placilam 3000 prywatnie we Wroclawiu