Siodło skokowe

izkadul, da się  i equipa znaleźć w tych pieniądzach. Tylko trzeba szukać i być cierpliwym. Francuzy też chodzą, no ale ja np. nie jestem fanką używanych starych siodeł, bo większość wygląda na mega wyklepane. Hmm bo szczerze to inne firmy za miękkie to nie są. Kieffery, Passiery, Stubbeny raczej twarde, prestige też nie są miękkie, siedziałam w 2 Kentaurach i też są z twardych.
Potrzebuję pomocy w wyborze siodła dla osoby zaczynającej przygodę z małymi skokami, a na codzień jeżdżącej w ujeżdżeniówce. Przyznam szczerze, że nigdy się nie interesowałam siodłami skokowymi, więc jestem totalnie zielona w tym temacie. Jedynym siodłem, które okazało się 100% trafionym (w takim sensie, że nie było szoku po ujeżdżeniówce) było Prestige GP, ale dostanie takiego używanego w rozsądnej cenie graniczy z cudem, wobec tego zaczynam się rozglądać za czymś, co mogło by je zastąpić. Macie może jakieś pomysły?  :kwiatek: Będę wdzięczna za każdą sugestię 😉
xxagaxx, Kieffery twarde? 🤔 Jeśli nie mówisz o modelach sprzed 20 lat to.... chyba raczej nie mówisz o Kiefferach 😉

szerek, spróbuje Daw Mag Grand Prix. Byłam wiele lat sceptyczna co do tej marki. Sama przesiadłam się z ujeżdżenówki w to konkretnie siodło i jestem zachwycona 🙂 Jako alternatywę miałam Prestige Meridith - wybrałam Daw Maga...
szerek Ja też polecam Daw-Mag Grand Prix 🙂 Baaaardzo przyjemne siodło, nie jest jakoś bardzo trzymające, daje trochę swobody ruchów, no i jest mięciutkie 🙂
No i co najważniejsze można kupić używkę w dobrej kwocie, dużo tego jest, nawet mój kolega ma aktualnie na sprzedaż, tylko nie wiem jaki rozmiar 🙂 A drugą rzeczą, równie ważną, jest to, że to siodełko jest bardzo trwałe, skóra porządna, ciężko je zniszczyć 😉
Szafirka, o widzisz a ja od dłuższego czasu szukam drugiego (na drugiego konia) i nijak kupić nie mogę 🙁
[quote author=xxagaxx link=topic=1249.msg2392334#msg2392334 date=1436997398]
rtk, jak miękkie to Equipy 😉 To są fotele normalnie, no i wszelkie francuzy.