praca

Ja odkąd dzierżawię rudą, pracuję i studiuję dziennie jednocześnie. Przy czym na uczelnię z domu jadę godzinę, a do konia 1,5 🤣

Teraz jestem na etapie zmieniania pracy. Znalazłam fajną kawiarnio-herbaciarnię, byłam nawet na dniu próbnym. Super atmosfera, klimat. Tylko sporo chętnych jak na taką niską stawkę. Choć dzięki lokalizacji napiwki są większe.
A mi na kasie nawet tak strasznie nie zależy. Dostałam 300 zł stypendium, więc powinno na konia i na kawę raz na jakiś czas starczyć 😉
amazonka* ja właśnie w ten sposób to wszystko godzę🙂
m0niSk4 , Amazonka -  :kwiatek: za szczegółowe wyjaśnienia  🙂

To ja w takim razie popróbuję coś zadziałać, jak wszyscy sobie radzą, to ja też w takim razie mogę  🙂
Mery- wybacz za błąd...

No to superowo. Ja też kokosów nie szukam, a w empiku bym chętnie popracowała (tyyyyle książek, dla samego zapachu papieru mogłabym tam siedzieć). Tyle, ze ja szukam pracy na okser pomaturalny, wiec jeszcze trochę czasu mam.


spoko jak widzisz znow jestem mery... wiec juz nie wiem kim jestem 😉

no ksiazek multum... po maturze beda wakacje, wiec jest mozliwosc, ze beda szukali ludzi, bo pewnie troche zrezygnuje... bo wakacje, bo to, bo tamto! ja mam nadzieje, ze do wakacji wytrzymam tam, wiec jakby co pisz 😉
hehe, ja teraz zarówno robię praktyki - wypełniam w domu tabelki dla takiej firmy - i pracuję, przy archiwizacji dokumentów, ale praca tylko do końca grudnia, bo potem mam sesję i będzie baaardzo ciężko
aczkolwiek przy tym archiwizowaniu zarobię sobie akurat na nowego laptopa  😁
Strzyga   Życzliwościowy Przodownik Pracy
07 grudnia 2008 15:37
No to się cieszę, bo w sumie praca w empiku by mi odpowiadała myślę.
No to się cieszę, bo w sumie praca w empiku by mi odpowiadała myślę.


to sie przygotuj psychicznie na prace np do 23 w niedziele 😉 albo na nocki, jak wolisz... :]

ledwo zyje w zw z tym... dobranoc!
[quote author=małaMi link=topic=13.msg112149#msg112149 date=1228431406]