Promocje i wyprzedaże - centrum informacji

Strzyga   Życzliwościowy Przodownik Pracy
30 czerwca 2016 19:21
Smok10, ale sklep jest chyba internetowy. Czy nie? Jak internetowy, to co to za gadka, że ludzie sobie mają pojechać. Toć za wysyłkę dopłacają, nikt im łaski nie robi.
Smok10, ale sklep jest chyba internetowy. Czy nie? Jak internetowy, to co to za gadka, że ludzie sobie mają pojechać. Toć za wysyłkę dopłacają, nikt im łaski nie robi.


Ale jest jeszcze coś takiego jak logika. Jak w regulaminie jest napisane że do wyczerpania zapasów a wiadomo że przy tak gigantycznej promocji , na najbardziej atrakcyjne towary będzie setki chętnych a towarów dostępnych kilkanaście to wielu odejdzie z kwitkiem. Do tego nie trzeba być profesorem matematyki tylko być na poziomie dziecka ze szkoły podstawowej. 😁 Ale oczywiście masz rację , mogłaś próbować kupić przez internet ( twoje święte prawo ) , pod warunkiem że nie kupili tego przed tobą , albo ruszyć tyłek , wybrać sobie co chcesz i zamiast wylewać żale na forum cieszyć się z towaru i olbrzymiej promocji.  😁 Po to chyba są też e sklepy
Smok10, mi dojazd w obie strony zeżarłby jakieś 550 zł za paliwo plus 300 zł za autostrady, czyli niespełna 1000 zł kosztów sumie minimum... (coś jeść po drodze trzeba)... eee serio?
Strzyga   Życzliwościowy Przodownik Pracy
30 czerwca 2016 19:38
Smok10, ale w regulaminie nie ma napisane, ze preferencyjne traktowanie ma klient w sklepie stacjonarnym. Wiec jak dlaczego tak było w tym wpadku?
Ja zamówiłam tylko kantar i gucio. Nie dostałam.
Strzyga - Nie mnie to osądzać , ale na logikę ,jak ktoś jest na miejscu i trzyma towar w ręce to go ma. 😁
Strzyga   Życzliwościowy Przodownik Pracy
30 czerwca 2016 20:07
Smok10, to beznadziejny sklep w takim razie. Jak na bazarze. Albo i gorzej.
Smok10, to beznadziejny sklep w takim razie. Jak na bazarze. Albo i gorzej.


Nie no . Pewno  😁 Przez trzy dn8 rozdawał towar za darmo . 😁 No cóż , takie społeczeństwo , nie gotowe na prezenty. 😁

Gaga- przecież to logiczne że to nie do ciebi , ty mieszkasz w innym świecie .Chyba masz bliżej do Berlina jak do Warszawy 😁
Strzyga   Życzliwościowy Przodownik Pracy
30 czerwca 2016 20:13
Smok10, no mi nie dał. Pomimo złożenia zamówienia i potwierdzenia, ze towar jest. Wiec sorry, ale dla mnie to mega ściema, nie promocja.
Wszystkim się pewno nie dało nawet gdyby chcieli. Nawet nasz rząd nie daje na wszystkie dzieci tylko te drugie  😁 A co te pierwsze gorsze ?  😁
P.S Logika nakazywała by od razu robić drugie.  😁 Dziwne że Polacy jeszcze na to nie wpadli  😁 😁 😁
Strzyga   Życzliwościowy Przodownik Pracy
30 czerwca 2016 20:28
Smok10, jakby kody były dane wszystkie w tym samym czasie, a po prostu kliknelabym za pozno, luzik. Tak jak to zostało zrobione, no cóż, klientów im to nie przysporzy.
Generalnie Equishop ma kolejny konkurs piłkarski (na fb jest informacja), ale w sumie nie wiem, co oni chcą sprzedawać. Obecnie już prawie nic nie ma na stronie  😂
Może bon będzie miał dłuższą datę ważności niż do końca Euro i do tego czasu uzupełnią zapasy. 😉
Może bon będzie miał dłuższą datę ważności niż do końca Euro i do tego czasu uzupełnią zapasy. 😉


Będą dalej kupować towar i rozdawać go ze stratą , a i tak wszyscy będą niezadowoleni  😁 😁 😁

Tak jak to zostało zrobione, no cóż, klientów im to nie przysporzy.


No fakt . Strzyga nie dostała swojego kantara to pewno splajtują  😁 😁 😁 Kupisz go pewno na Allegro od tych co ci go sprzed nosa sprzątnęli  😁 😁
Już bez przesady z tą stratą. 😉
Już bez przesady z tą stratą. 😉



Widać że mało kto ma pojęcie o handlu.  😁i . Ciekawe czemu inne sklepy tak wam nie walą prezentów ???  😁 😁 😁 Opisujecie tu takie wspaniałe sklepy a jakoś nikt się nie wychyla  😁 😁 😁
smoku, nie do końca z tą stratą- niektórzy znają ceny w jakich kupuje się te towary i śmiało mogą podać ile wynosi narzut (czasami więcej niż 100-120 procent), więc to 50% szczególnie w przypadkach starszych kolekcji- a takie też ze składów schodzą nie jest takim dramatem😉
ja i tak podziwiam equishopowców, że im się chciało i nadal chce, bo ja po niektórych opiniach pewnie bym nie wytrzymała (dzięki bogu nie muszę siedzieć w handlu i w kontaktach z ludźmi😉)
Inne sklepy -np. gnl czy konik robią promocje mniejsze, ale częściej- pewnie na to samo wyjdzie🙂 a zasada jest jedna, każdy chce zarobić i każdy chce wydać jak najmniej. Dlatego zamówienia grupowe z zagranicy i kupowanie przez znajomych/rodzinę itp. 😉
A ja się wkurzam i nie o to kto był pierwszy, komu wysłali..... a komu przepadło.... mnie boli to, że nie mam zupełnie info o moim zamówieniu.... Kasa przelana do nich na prawdę nie mała.... a tu cały czas brak żadnej informacji o zamówieniu - napisali, że mam być cierpliwa..... Ludzie dostają paczki chociaż jakieś..... albo chociaż informacje o anulowaniu.... a u mnie wciąż niewiadoma :O

Smok10,  nareszcie ktoś mądrze gada

Smok10,  nareszcie ktoś mądrze gada



Bo dziewczynki liczyć nie umieją  🤣 🤣 🤣
Smok10, nie muszę sobie liczyć, ostatnio miałam okazję kupować sprzęt jeździecki w cenach -50% (wyprzedaż stanów magazynowych), a część niższych (-50% to był początek negocjacji :lol🙂 i wiem, w jakich cenach były sprowadzane niektóre artykuły, a jakie ceny miały sklepowo bez promocji (i jakie mają w innych sklepach - wyższe niż u nich, bo im nie dochodził właśnie koszt utrzymania lokalu, pracowników itp., sprzedają tylko przez sieć i ew. na zawodach ze stoiska). Dostałam też informację, że jak będę chciała coś tam z tej firmy, to mogą mi sprowadzić i sprzedać w cenie, która wynosiła właśnie 50% normalnej (bo zrobiliśmy ze znajomymi duże zakupy). I nie byli na tym stratni, co najwyżej wychodzili na zero z niektórymi rzeczami. Wiem też, jak to wygląda od kuchni w innej branży (sklep dla odmiany z lokalem i pracownikami) - czy to w kwestii wyprzedaży posezonowej (w wypadku, gdy zamawia się towar na cały sezon i nie da się potem domówić w trakcie, więc zostaje, a trzeba zrobić miejsce na nowy sezon), czy wręcz likwidacji sklepu (zniżki typu "towar przeceniony z 400 zł na 100 zł"😉. W najgorszym wypadku odzyskuje się pieniądze, które się wcześniej zainwestowało w towar.
Tutaj też wiele produktów było ze starszych kolekcji, więc naprawdę bym tak nie przesadzała z tymi stratami. Może nie przypuszczali, że faktycznie dojdzie do sytuacji, w której Polacy strzelą tyle bramek, ale jednak brali ją pod uwagę, skoro zastrzegli, że nowe kolekcje nie wchodzą w zakres promocji. Niemniej dzięki temu sprzedali też rzeczy, które zalegały na magazynie od dawna i mimo już opuszczonej ceny nie chciały zejść. A to są jednak zamrożone pieniądze. I pewnie jakaś część klientów "przy okazji" zakupowego szału pokupowała też rzeczy nieobjęte promocją.

Edit: Odnośnie ostatniego posta - to nadal nie jest strata 😉
xequus   Miłość na dwa serca i sześć nóg...
30 czerwca 2016 22:15
Przykro się to wszystko czyta. Wstyd. Sklep robi taką promocję, chociaż nie musiał zaliczać bramek z karnych, a tu jeszcze pretensje. Nie zaliczyłby karnych, byłoby źle. Dał 50% rabatu jest jeszcze gorzej. Wam sie nie da dogodzić. Dostalibyście za darmo to nie pasowałoby pewnie połowie, bo zly kolor albo inny problem. Wstyd i jeszcze raz wstyd.
Edit: Odnośnie ostatniego posta - to nadal nie jest strata 😉


Jeżeli jest wyprzedaż 90% towaru z rabatem 50% to musi być strata. Co to plantacja bawełny ??? Ludzie pracują za darmo? prąd jest za darmo . lokal za darmo , Pomyśl trochę . Wyprzedaż kolekcji i redukcja stanów magazynowych to jedno a sprzedaż wszystkiego to drugie . I nie porównuj tego że ktoś ci zrobił grzeczność i coś sprzedał taniej do totalnej wyprzedaży . 😉

P.S Otwórz firmę i zacznij od takich kalkulacji zobaczymy jak daleko zajedziesz. A najlepiej zrób taki biznes plan dla banku . Chętnie go poprą  😁 😁 😁
Smok... a Ty ogarniasz koszty reklamy  👍 bo zdaje się, że to jest głównym celem takich zabiegów.... a z tego co pamiętam spore fv za takową podpisuję. To jak z tą stratą? rozumiem, że my jesteśmy debilami i equishop również  😉 liczyć nie potrafią! Jak oni ten sklep bidni utrzymują... Ja kończę  🚫 bo faktycznie już nuda i wojan obozów się zrobiła
Strzyga   Życzliwościowy Przodownik Pracy
30 czerwca 2016 22:33
kitty, no wlasnie smok robi domowy PR 😀
kitty, no wlasnie smok robi domowy PR 😀


No fakt , powinienem się do ciebie przyłączyć . 🤣
lusia722   poskramiacz dzikich mustangów i jednorożców
30 czerwca 2016 23:57
A ja zamówiłam podkładki pod owijki i marzę, żeby przyszły.
Nie przyjdą to nadal będę o nich marzyła 😁

LatentPony   Pretty Little Pony :)
01 lipca 2016 06:49
Moim zdaniem Equishopowi naleza sie duze brawa za odwage zorganizowania takiej promocji i szacunek za dotrzymanie danego slowa i nie wykrecanie sie. Ale z drugiej strony trzeba niestety mierzyc sily na zamiary. Widac, ze nie poradzili sobie z takim natlokiem zamowien i noe ukrywajmy - są nie fair w stosunku do czesci klientow. Tak jak ktos wyzej napisal - nie mam nic przeciwko poczekaniu na wysylke, ale chcialabym miec jakiekolwiek informacje o swoim zamowieniu. To w koncu pieniadze i w wiekszosci przypadkow nie male. A niestety kontakt kuleje, ja rowniez nie mam informacji o tym co z mojego zamowienia jest, a co nie. Pieniadze wplacilam od razu, informacji o zaksiegowaniu nadal brak.
Z jednej strony rozumiem ekipe sklepu - sama pracowalam w sklepie zarowno stacjonarnym jak i internetowym i podczas promocji i wyprzedazy bywalo tak, ze pracowalam po 10 godzin, nie mialam czasu nawet wziac gryza kanapki, a na siku chodzilam z telefonem bo non stop ktos dzwonil. Ale statusy zamowien byly na biezaco zmieniane, maile weryfikowane, platnosci odhaczone. Jednego dnia w trzy osoby wyslalismy blisko 800 paczek i ogarnelismy (odlozenie towaru, zmiana statusu) wielokrotnie wiecej zamowien. Wiec... Da sie. Zdarzaly sie bledy systemu, wiele razy dzwonilam do klientow ze jakiegos towaru nie ma, czesto wplywalo 10 zamowien na jeden produkt ktorego byla tylko jedna sztuka, ale wtedy klienci byli informowani najpozniej nastepnego dnia.
Patrzac na to troche "od kuchni" i z wlasnego doswiadczenia, widze, ze rozgoryczenie klientow nie jest wcale z powodu braku produktow, bo to klienci rozumieja "ok, ktos byl szybszy", ale z powodu braku kontaktu i informacji o swoim zamowieniu.
Gaga- przecież to logiczne że to nie do ciebi , ty mieszkasz w innym świecie .Chyba masz bliżej do Berlina jak do Warszawy 😁


No raczej. Do Berlina mam 1,5 godzinki i darmowe autostrady 😉

A tak na marginesie po raz kolejny zwracam się z prośbą do moderacji o wydzielenie wątku Equishopu. Z uwagi na reklamę można by wątek po zakończeniu wysyłania paczek po prostu zamknąć 🙂

LatentPony bierzesz pod uwagę że Equishop ma 2 magazyny , oraz sprzedaż stacjonarną i wysyłkową? Oraz jest sklepem jeździeckim, czyli zatrudnia tzw minimum ludzi (nie sądzę, aby ruch na co dzień stanowił 1% ruchu w dniu promocji)
Ja tam czekam aż się In Post ogarnie... z tym że za 2 godzinki muszę już być na terenie zawodów, więc słabo... nie wiem czy uda mi się wyrwać do paczkomatu przed wieczorem  😜 o ile oczywiście dziś paczkę dostarczą
Livia   ...z innego świata
01 lipca 2016 07:50
Gaga, nie możemy wydzielić osobnego wątku, bo to by już była oczywista reklama (nawet, jeśli wątek zostałby za parę dni zamknięty). Dlatego proszę tutaj o wyciszenie trochę emocji.
Ja mam jedyny żal do Equishopu, że w tej promocji byli równi i równiejsi. Dostałam kod po godzinie 12 i obojętnie jak wspaniała była to promocja nie mogła tego wykorzystać w pełni.
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się