Promocje i wyprzedaże - centrum informacji

Nasturcja-Renata   Moi trzej mężczyźni :)
04 lipca 2016 17:42
Pauolo chodzi o to, że nie mamy ŻADNEJ informacji o naszym zamówieniu, a zamówienie było na dużą kwotę
Pauolo, a ty tak lubisz wysyłać obcym ludziom pieniądze i nie otrzymywać ani towaru ani informacji?
xxagaxx  wydaje mi się, że nikt ,,normalny,, nie wysyła obcym ludziom pieniędzy,
Nasturcja-Renata może poprostu kompletują, albo jeszcze nie doszli do waszego zamówienia 🙂

[quote author=Nasturcja-Renata link=topic=15196.msg2567082#msg2567082 date=1467650538]
, a zamówienie było na dużą kwotę
[/quote] skoro nie macie pieniędzy to po co zamawiać na dużą kwotę? :/
tymbardziej, że Equishop ma wiele, wiele pozytywnych opini i nikogo jeszcze nie oszukał, więc nie wiem po co ten ból dupy
więc nie wiem po co ten ból dupy
miarkuj  😤  Takie zachowanie to w wc gimnazjalnym.
Ja akurat nie mam zastrzeżeń. Jednak jak się organizuje akcję to trzeba przeprowadzić ją profesjonalnie. Jak widać nie do końca się udało.
Nasturcja-Renata   Moi trzej mężczyźni :)
04 lipca 2016 18:15
Pauolo po 1sze gdzie padła informacja, że nie mamy pieniędzy (zresztą, to nasza sparawa  😤 ) a po 2gie minął tydzień I warto by było się odezwać. Po 3cie Twoje komentarze sa nie na miejscu  🙄

Nasturcja-Renata napewno mają jeszcze do obsłużenia zamówienia przed tobą i milion wiadomości od innych
Majowa Irytują mnie bardzo te narzekania, sklep robi promocje umożliwiając osobom ,,biedniejszym,, kupno markowego sprzętu (nie każdego stać na bryczesy za 900zł czy ochraniacze za 1k) a i tak jest problem bo nie ma informacji przez tydzień, bo paczka jest nie w komplecie bo coś jeszcze...




Pauolo, dyskusja z tobą jest na tak niskim poziomie ze należy ją zakończyć. Skoro cię narzekania irytują, idź do wątku co mnie wkurza, będzie możliwość dogłębnego wyrażenia irytacji.
Paolo nie wiedziałam że akcja jest dla biednych osób. Chyba zwrócę paczkę w takim razie. Jak pisałam wcześniej. Ja akurat nie mam zastrzeżeń. U mnie wszystko przebiegło wzorcowo. I nie ma się co irytować tylko potraktować uwagi jak konstruktywną krytykę. Kilent płaci ( nawet ten biedny ) i ma prawo oczekiwać właściwej obsługi. Sklep chciał dobrze ale ich przerosło. Należy wyciągnąć wnioski i tyle.
Jak czytam, że zamawiałyście do około 12 i części nie dostałyście to boję się czy ja cokolwiek dostanę, bo zamawiałam w poniedziałek o 22  🙄
Ja zamawiałam dopiero chwilę przed 14 i to w dodatku tylko dwie rzeczy, także zastanawiam się, czy jakąkolwiek paczkę od Equishopu ujrzę  😉
Oczywiście poza potwierdzeniem zamówienia też odzewu brak, choć patrząc ile osób jest jeszcze przede mną i w jakim tempie, to wszystko idzie...to się zastanawiam, czy jakikolwiek odzew będzie jeszcze w tym miesiącu  👀
lusia722   poskramiacz dzikich mustangów i jednorożców
04 lipca 2016 19:56
Moja paczka dotarła dzisiaj  💃
Wiecie co? Zmieniła mi się perspektywa. Ja faktycznie powinnam się cieszyć, że część zamówienia do mnie dotarła  🙇
Pasi-Konik -20% wszystkie czapraki -5-12.07.
ehhh, najśmiejszniejsze jest to, że teraz plujecie i psujecie im opinie, a potem jednak equishop jest fajny

Wydaje mi się że człowiek biedny nie poluje na bryczesy za 900 czy ochraniacze za tysiąc, bo chcąc czy nie chcąc nawet przy -50% wychodzi za bryczesy 450zł i 500 za ochraniacze co wydaje mi się że dla biednego i tak jest o wiele za dużo. Po za tym już raz tu pisałam to jest tak że "Czu­jemy tyl­ko ten ząb, który nas boli." Jeśli komuś przeszkadza to że martwimy się o swoje pieniądze czy zamówienia, to nie rozumiem po co czyta to i się wypowiada. Wystarczy nie mierzyć innych ludzi swoją miara i tyle 😉

Równy tydzień minął i nadal 0 info, 4 dni temu mi odpisano na maila że z magazynu 1 idą rzeczy do magazynu 2 aby wysłali mi moje zamówienie, ciekawi mnie kiedy się doczekam, bo przez to zamówienie wycofałam zamówienie w konkurencyjnej firmie, a tu cicho. A rzeczy potrzebne...
Ale ja nie powiedziałam biedny, powiedziałam biedniejszy więc jest różnica
Mnie na przykład nie stać na bryczki za 900, a za 450 i owszem

Ok, martwicie się, spoko, ale robicie to w taki sposób, że po przeczytaniu waszych zmartwień mam wrażenie że Equishop to oszust/złodziej/naciągacz, a to już mnie troche boli, bo lubie ten sklep : )
Każdy ma prawo mieć inna opinie i wyrażać się o czym kolwiek jak chce i jak uważa, każdy pisze swoje odczucia, parę osób mogło poczuć się naciągnietych i oszukanych. Promocja, promocja, lecz jest bardzo dużo osób nie zadowolonych i ludzi bez żadnych info, przynajmniej jak tutaj ludzie piszą wiadomo że nie jest się jedynym w takiej sytuacji.
Myślę, że wszyscy tutaj powinni przemyśleć, jak przebiega transakcja kupno-sprzedaż. Sprzedawca wystawiając cokolwiek w promocji nie jest automatycznie zwalniany z innych obowiązków. Nie są one również ograniczone. Czyjaś kasa (podejrzewam, że nie mała) czeka na koncie sklepu, więc każdy ma prawo wymagać, że dostanie to, za co zapłacił i w terminie zgodnym z regulaminem, który zaakceptował. Wiele razy widywałam podobne podejście - ktoś do usługi dokłada gratis, a potem z podstawową usługą jak i gratisem się opier... dziela, bo przecież dołożył gratis. Według mnie nawet tak ogromna promocja nie zwalnia z przestrzegania swojego własnego regulaminu, bo każdy ma prawo się denerwować o parę tysi, które przelał na konto sklepu.
Btw, światek jeździecki wcale nie jest taki ogromny... Naprawdę wierzycie, że ilość zamówień jest aż tak horrendalna? Ja nie, ale to tylko moja opinia. Mam nadzieję, że sprawy się jak najszybciej porozwiązują. : )

EDIT: Piję tu do zarzutów - zrobili taką zarąbistą promocję, a Wy tylko narzekacie. Ale nie taką zarąbistą, skoro są problemy i ludzie się denerwują. Jednym jest czekanie nawet miesiąc na przesyłkę - sporo osób zamawia na AliExpress i jakoś potrafią poczekać cierpliwie - a czym innym brak jakiejkolwiek informacji. Jak napisałam, zarąbista promocja nie zwalnia z innych obowiązków. Każdy ma prawo mieć własną opinię o tym sklepie jak i tej promocji, jednym to przeszkadza mniej, innym bardziej, że sklep nie kontaktuje się z klientami oraz ma opóźnienia. Ale to ci, którym to nie przeszkadza są "ponad to" i troszkę dziwni, a nie to, którym to przeszkadza. Bo ma prawo przeszkadzać.
Chyba nie jest tajemnicą ile zamówień zostało złożonych - Pani przez telefon powiedziała mi, że podczas całej promocji zostało złożone "w cholere 500 zamówień" i "mają z tego powodu ręce do kolan".
Sivrite Idealnie obrane w słowa!  👀
u mnie tez cisza z equi 🙁
Bo jak by dawali darmo ale vereduski byłyby wyłączone z promocji, to też promocja już nie byłaby taka zarąbista
Akurat myślę że była by o wiele lepsza...  😉

Edit.
Oczywiście jak by wyłączny Veredus był by z promocji
w Pasi Koniku do 12.07 jest -20% na czapraki  😉
malinowaa   Życie zaplątane w końską grzywę...
05 lipca 2016 19:21
-40% w GNL na Equiline
Wieści z frontu - Paczka przyszła.... zamawiałam z koleżanką - ja dostałam praktycznie wszystko poza jednym polarem.... Koleżanka praktycznie nic.... Przykro nam... I jest mi głupio, że ja mam - ona nie.... Obie zamawiałyśmy kaski Samshield i Olimpusy....

edit: literówka
Okeeej... Moja paczka po wielu dniach oczekiwań... Jest do odebrania w KATOWICACH? O co tu chodzi? Miała być wysyłka kurierem, wszystko na fakturze jak trzeba, adres dostawy, napisałam maila zwrotnego, ciekawi mnie co zrobią  🙄 Ewentualnie poprosiłam o eksport do Pruszkowa  🤣
Kontakt trochę nie ogarnięty, ale rozumiem ich w pełni. Teraz tylko siedź i módl się człowieku o to by najważniejsze rzeczy zamówienia doszły  🙇
A tak na temat  😀 w Bergo zawsze są super promocje, ostatnio kupiłam bryczesy i rękawiczki za grosze, ale są fantastyczne <3
Edit:
Sivrite dodatkowo trzeba dodać, że w świetle prawa klient może iść do sądu z tym, że dostał nie wszystko co zakupił, czyli innymi słowy złamano umowę na odległość 😉 I tym samym może być raczej pewny, że wygra sprawę, bo nie ma żadnego, wcześniej ustalonego regulaminu akcji. To wszystko tak na marginesie
Dajcie im trochę czasu 😉 500 zamówień, nie wiadomo ile osób tam pracuje.
- robienie dostaw, przyjmowanie dostaw, przepakowywanie , zapakowywanie, wysyłanie - to wszystko trochę trwa.
Pewnie mają ręce pełne roboty, ze fizycznie po prostu nie są w stanie odpisać każdemu z was.
Ale rozumiem was, że się martwicie i niecierpliwicie.  🙂

Czy ktoś gdzieś widział promocje na pasze dla źrebiąt? Albo darmową dostawę? Byłabym wdzięczna za info  :kwiatek:
kermit   Horses horses everywhere ..
06 lipca 2016 07:40
Czy ktoś szukał ostatnio sztybletów i widział gdzie jest najlepsza cena za klasyczne sztyblety marki Hippica ?
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się