Promocje i wyprzedaże - centrum informacji

Nasturcja-Renata   Moi trzej mężczyźni :)
23 listopada 2018 21:13
Majeczka dzięki za info o promocji na suple w animavet  😍 Potrzebowałam biotyny. Na ich fp nie było info  👀
m0niSka hahha dobra, na to bym za cholerę nie wpadła, widać już jestem starawa i ślepawa i nie zauważyłam info, wszędzie tylko, że 23.11, jakoś nie wiedziałam że na to coś wspólnego z 17...
PS. Widać jestem złym klientem, więc chyba sobie odpuszczę jednak zakupy, myślę że jestem za mało top czytając Twoje komentarze. Nie wszystko dla wszystkich  😉 😉 😉
Fera -30% na wszystko z kodem BLACKFRIDAY  🙂
mOniSka ty sobie jaja robisz? Takie żarty? Polityka sklepu opiera sie na robieniu z klientow idiotów? Szczęka mi opadła 🤔zczeka: Black friday do 17😲0...nice try 😵 Czekam na kontynuację tej farsy 🤣
Tak jak od pewnego czasu omijam sklep healthy horse tak też będę omijać tophorse :/
Cyber Monday 🙂
Patrycja, ok... Ale co to za sklep? 😀

EDIT: Rozumiem, że Yard Equites. :P
Racjonalna   Patrz w niebo, ale uważaj na kupy
25 listopada 2018 23:20
Nikt nie pomyślałyście, że PE to bezpośredni producent i może sobie obniżać ceny do woli? W jego przypadku marża jest inna- nie wiem czemu, ale to dawna panuje tu przeświadczenie, że w branży jeździeckiej panują marże jak w odzieżówce. Niestety, ale rozczaruję Was- tak nie jest. Nie jeśli jesteś sklepem, który kupuje albo od producenta, który już dolicza swoje, albo jeszcze od dystrybutora, w tedy sklep jest 3 w kolejce do sprzedawania. Także jeśli sklep robi promocję 20% to nie aby Was oszwabić, ale też chciałby coś zarobić przy okazji promocji. Jaki jest sens robić promocję aby wychodzić na zero i tylko przerzucać towar?
Ludzie nie oszukujmy się! To jest biznes, nikt tego charytatywnie nie robi. Owszem, zawyżanie cen przed promocją jest mega słabe i też uważam, że to robienie ludzi w konia nikomu nie pomaga, a wręcz zniechęca ludzi do danego sklepu i pozostawia niesmak.
Natomiast po raz kolejny siadacie i wylewacie swoje żale, że tu oszuści, że tu tylko 20% i w ogóle jakim prawem rabaty się nie łączą?! Co za chamstwo!
Zgadzam się w 100% z quantanamerą- nigdy się nie dogodzi, choćby ludzie na rzęsach stawali to i tak znajdzie się grupa wiecznie niezadowolonych hejterów.

Black Friday polega na wyczyszczeniu magazynów przed świętami- jeśli jest pare rzeczy, które zalegają w magazynie i wrzuca się je na -70% to jaka to zbrodnia napisać na banerze, że rabat jest do -70%? Nie mija się to z prawdą.
Jak zawsze nie bierzecie też pod uwagę, że w sklepach pracują tylko ludzie i to, że kaloszki w Top Horse akurat miały wyższą cenę to nie znaczy, że ktoś specjalnie siedział i podnosił ceny- bardzo wątpię, że ktoś ma na to czas, ale być może nastąpiła jakaś pomyłka. Zawsze bierzecie pod uwagę, że tu w tym kraju to sami oszuści i cwaniaczki, na pewno myślą po nocach jak tu klientów w konia zrobić i zbić na nich majątek aby się nie zorientowali.

Jestem akurat częstą klientką GNL i np w ich przypadku to nie była tylko promocja internetowa, na sklepie stacjonarnym było pełno rzeczy w okazyjnych cenach nie mówiąc już o tym, że dla klientów został naszykowany słodki bufet, kawa i loteria- a więc było to swojego rodzaju wydarzenie. Z tym również wiążą się koszta- nic w życiu nie jest za darmo. Za to też ktoś zapłacił, a więc chciałby aby się zwróciło.

Internet rządzi się swoimi prawami- przede wszystkich umieszczanie wszystkiego na stronie wymaga gigantycznego nakładu czasu i pracy (sama mam sklep internetowy, a więc wiem, że wrzucanie produktów to upierdliwy temat). Niektórzy producenci zastrzegają sobie prawo do przeceniania ich produktów- nie można i tyle. Po za tym pamiętam jak kiedyś -10% rabatu robiło szał, zaczęło się pojawiać coraz więcej sklepów i zaczęła się bitka cenowa, potem -15% to było wow wow, a teraz już nawet -20% nie robi wrażenia. Niedługo faktycznie skończy się na tym aby tylko przerzucać towar, a klienci będą tylko narzekać.
Nie przesadzaj.... Pracowałam chwilę w sklepie i nie twierdzę, że mają kokosy, ale marże mają spore...
Oczywiście, że każda promocja cieszy, ale im większa, tym mniej potrzebne rzeczy kupujemy, a sklep schodząc z marży zyskuje obrotem - prawo rynku. Ja te wypowiedzi rozumiem nieco inaczej chyba. Sklepy tygodniami trąbią, że bf! szykujcie się, odliczamy itd.... Wszyscy się czają na zakupy roku! I co?  no i promocje 20%, a takie  są kilka razy w roku i nikt tak nie trąbi, stąd ludzie zrobili pfff. Również jestem stałą klientką gnl i właśnie tam zrobiłam zakupy, bo było promo, lubię ten sklep, mają miłą obsługę i nigdy mnie nie zawiedli. Coś udało się upolować w Horse Ya - podobała mi się formuła tej promocji, więcej wydasz - większa zniżka i faktycznie zniżka mega wielka, a asortyment inny niż wszyscy. Czy liczyłam na więcej? pewka! większość kasy na bf wydałam za granicą, a wolałabym w pl, ot co. Jeśli chodzi o top hors, no kaloszki kaloszkami, ale ja osobiście czuję się potraktowana raczej słabo przez forumową przedstawicielkę owego przybytku, widać tam piątek zaczyna się w czwartek, a kończy się wiele godzin przed sobotą  🙇 ich prawo, ich sklep, ja oślica niestety tego nie pokumałam  🤬 Myślę, że taki żuczek jak ja jednak jest za malutki do takiego top sklepu i tyle. BF - fajnie, że jest już u nas i mam nadzieję, że sklepy będą chciały robić tą akcję co roku fajniejszą dla nas - klientów  🏇
lusia722   poskramiacz dzikich mustangów i jednorożców
26 listopada 2018 06:48
Ja kupiłam tylko to co i tak musiałam kupić, dzięki rabatowy i darmowej przesyłce w Animalii kupiłam te rzeczy kilka złotych taniej i bardzo się cieszę. Udało mi się tez w Healthy Horse kupić tanio i z darmową przesyłką trawokulki i jestem najszczesliwasza na świecie. Ale oba te sklepy miały jasno o wyraźnie nakreślone zasady, w animalii na BF trafiłam przypadkiem, bo jako jeden z nielicznych sklepów mają coś co potrzebowałam kupić.
Dla mnie darmowa przesyłka to jest rewelacyjna promocja, często nie ma wszystkiego w jednym sklepie i wkurza mnie, że zamawiając produkt, muszę zapłacić dużo za przesyłkę. Często wiec odwlekam zakup, lub kupuje stacjonarnie.
jeszcze jakby ktoś chciał paszę/sieczki i witaminy w promo. :
https://www.forhorses.pl/spillers-m-8.html
Przecież ceny zajmują się głównie zawyzaniem cen przed BF. W zeszłym roku średnia promocja w Polsce w Internecie z okazji BF to był 1%!!. Jak ktoś kontroluje ceny to nie wtopi. Jak ktoś się nakreci na to że promocja to sorry.. uważam że naśladowanie Amerykanów x tym BF w Polsce wychodzi przekomicznie.
A tak z innej beczki jak można skonaktować się z adminem? kto tutaj zarządza? 🙂
-40 % w Salon Koński Świat na wszystko z wyjątkiem nowego Eskadrona, Pikeura i wyprzedaży
oraz  -20% na Cavalleria Toscana
z kodem CYBERMONDAY
Salon Koński Świat, namówił mnie na zakupy 😉 Rabat 40% działa, a przy płatności PayU Jeszcze dodatkowo jest 2% rabatu oraz darmowa wysyłka! Super!!
To się nazywa sadyzm  😤
azazu93 dzięki  😍

takie promo to ja rozumiem, brawo dla koński świat   😍
Przez weekend szukałam po różnych sklepach właśnie jakieś ciekawej promocji, zależało mi głównie na rzeczach do stajni, okołokońskich, no i udało mi się. Nowe widły dotrą w ciągu dwóch dni 😀 
Precelek osobiście też mi się to podoba i zamówienie poszło 😜 lecz mój portfel mówi zdecydowanie : wystarczy  😁
Azazu, bardzo dziękuję, zamówienie poszło :-)  🏇
czy tez macie problem z dodzwonieniem sie do bergo?? zlozylam zam. w piątek bez logowania, do dziś nie dostałam zadnego maila, kasa poszła,  a ja nawet nie wiem czy im sie wbiło do systemu 🙁
azzawa, na Facebooku prosili o pisanie maili, jako że pakują paczki. Ja sama nie dostałam odpowiedzi na maila (chciałam zmienić adres dostawy) i zamierzałam w razie czego dzwonić na dniach.
Tyle wiem, zarówno moje zamówienie jak i mail były z wczoraj pod wieczór.

EDIT: Zapomniałam dodać, że kiedyś przez przypadek wysłałam podwójny przelew. Po napisaniu maila bez problemu zwrócili mi pieniądze na konto. 😉
Warto próbować się skontaktować, ale nie zdziwię się, jeśli sklep odpowie dopiero za kilka dni, jednak mają na pewno dużo roboty.
Racjonalna, w 100% podpisuje się obiema rękami pod Twoim postem. Sama zanim jeszcze w tym nie "siedziałam" nie zdawałam sobie sprawy, jak to wszystko wygląda.

I naprawdę nie rozumiem dyskusji na temat warunków promocji - to od właściciela sklepu zależy ile obniży ceny, jakich produktów i na jak długo. Klient albo chce skorzystać z promocji i korzysta, albo nie.

kitty, tak jak wyżej, każdy właściciel przybytku sam ustala sobie warunki promocji. W Tophorsie akurat odbyła się od czwartku od godziny 17 do piątku do godziny 17 z czysto technicznych powodów. Poczułaś się w jakikolwiek sposób poszkodowana? Trzeba było się z nami skontaktować. Uwierz mi, że były osoby, które miały podobną sytuację jak Ty, zadzwoniły, powiedziały i oczywiście dostały 30%, a nie 20% rabatu. Znając życie zacznie się zaraz jadka pt. "o wielcy łaskawcy" - NIE. Wszyscy jesteśmy po prostu ludźmi i wystarczy czasem porozmawiać, a nie od razu zarzucać oszustwa i krętactwo, które nie ma miejsca.
kitty, tak jak wyżej, każdy właściciel przybytku sam ustala sobie warunki promocji. W Tophorsie akurat odbyła się od czwartku od godziny 17 do piątku do godziny 17 z czysto technicznych powodów. Poczułaś się w jakikolwiek sposób poszkodowana? Trzeba było się z nami skontaktować. Uwierz mi, że były osoby, które miały podobną sytuację jak Ty, zadzwoniły, powiedziały i oczywiście dostały 30%, a nie 20% rabatu. Znając życie zacznie się zaraz jadka pt. "o wielcy łaskawcy" - NIE. Wszyscy jesteśmy po prostu ludźmi i wystarczy czasem porozmawiać, a nie od razu zarzucać oszustwa i krętactwo, które nie ma miejsca.

M0niSka, Ty jednego nadal nie rozumiesz... Tak, macie prawo sobie sami ustalać promocje. Macie prawo mieć "niekonkurencyjne ceny" i konkurencyjnie je przeceniać na ceny regularne w innych sklepach. Macie prawo pisać, że "przeceny do 70%", jak przecenione są 2-3 rzeczy. Ba, miałaś nawet prawo napisać, że "w przeciwieństwie do większości sklepów TopHorse zrobił rzetelną promocję bez podnoszenia cen przed Black Friday", sugerując, że inne sklepy to robią (WIĘKSZOŚĆ), również bez przykładów ani dowodów. Masz prawo napisać co chcesz, bo tu są internety i każdy musi sobie sam te informacje weryfikować lub ufać tym, których jest najwięcej. Ale właśnie z tego samego powodu ludzie mieli, mają i będą mieli prawo oceniania Twojego sklepu, Twoich promocji i Twojego podejścia do klientów, szczególnie, że sama przyszłaś je tutaj reklamować. Jeśli promocje rzeczywiście były "bez ściemy" i rzetelne, to sklep się sam obroni swoim przychodem. Przychodzisz do wątku z promocją i wytykasz ludziom niewdzięczność i chamstwo, bo cokolwiek im się nie spodobało. Bardzo profesjonalne.
Nie rozumiesz dyskusji na temat warunków promocji? To o czym dyskusję byś rozumiała? O problemach kosmosu? Bo dyskutować można na każdy temat i to nie ludzi wina, że Ty tej dyskusji nie rozumiesz. Klienci zrobili to, co napisałaś - skorzystali lub nie skorzystali. I wyrazili swoją opinię. Jeśli nie chcesz opinii, to wywieś bilbord, a nie reklamuj sklep w Internecie...

Żeby było śmieszniej, upragnioną promocję derki, za którą rozglądałam się od 2 lat, bo była trochę drogawa, a nigdy nie było jej w moim kolorze/rozmiarze (acz raczej konia kolorze i rozmiarze :P) dorwałam dziś, bez żadnego Black Friday czy Cyber Monday. 45%. Więc "weekend" zakupowany uważam za udany. 😀
Koński świat rzeczywiście super i ja także skorzystałam z promocji, ale jednak trochę mi mina zrzedła, bo tam niemal samiuśkie eskadrony i pikeury, finalnie kupiłam jakieś pierdolety typu smaczki 😁 Liczyłam na jakieś ochraniacze, kantar, albo kurtkę dla siebie, a tam wyboru brak, bryczesów też nie.
"CM" jeszcze w Tack Shop, gdyby kto szukał rzeczy z PS 🙂
Koński świat mnie przekonał żeby wypróbować DREAMCOAT EQUIMIST  🏇
Bardzo fajna promocja!
Ja też dziś kupiłam nasz ulubiony Conditioning Mix Spillersa -20%  😍
https://www.forhorses.pl/conditioning-mix-20kg-spillers-p-170.html
Ja też dziś kupiłam nasz ulubiony Conditioning Mix Spillersa -20%  😍
https://www.forhorses.pl/conditioning-mix-20kg-spillers-p-170.html


Ehe... Pierwszy post w wątku promocyjnym o "naszym ulubionym" X, kupionym w sklepie Y. Seems legit.
Za to w Animalii jest co prawda 10% na wszystko... tylko to co akurat mnie interesuje usunęli z asortymentu. Przypadek??? Założę się, że w sobotę pojawi się znów jako dostępne. Żenada. No i potwierdzam, że poszukiwany przeze mnie produkt magicznie wrócił do asortymentu jak tylko skończył się BF... Cuda?
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się