jakiego kiełzna używacie/ WĘDZIDŁA - rodzaje, zastosowania, spostrzeżenia

Nie znam się, ale podlinkowało się coś co na niego bankowo za mocne.

Constantia to drugie też.

Nie może być metal.


.
To właśnie wcale nie jest mocne kiełzno, tzn. mocne może i jest, zależy jak podpiąć i co rozumieć przez mocne.
Ale nie odbiera drive'u, ciągnięcia skoku, ochoczości ani nie prowokuje do unikania.
Sprzyja pozytywnemu oparciu się a daje awaryjny hamulec.
Nie chodzi mi o to, żeby było dokładnie takie.
Tylko o kombinację dwóch rzeczy: różnych możliwości podpięcia i blokady w sztangę.
halo, Musiałabym szukać takiego z tworzywa, obczaje czy jest coś wogóle coś takiego.

Musi być jakaś kombinacja gumowej pałki prostej z czymś jeszcze.
Winderen ma wypuścić serie wędzideł w tym jedno typu sztanga z tworzywa z "czymś jeszcze", jakąś dźwignią. Sama jestem ciekawa. Tutaj link do video pokazowego: https://www.winderen.com/en/page/61/bits.html
Hmm, piszą, że pod koniec 2016 roku ogarnęli materiał na wędzidła, mamy koniec 2019 i nie są w sprzedaży, nie wiem czy coś z tego będzie..
Ich wędzidło jest wspaniałe, bo testowane przez kilku zawodników  i konie bardzo chwaliły te wędzidła.
Wielka szkoda, że jeszcze nie są dostępne do sprzedaży.
we wakacje mówił mi Pan, że mają nadzieję, że we wrześniu już trafi do sprzedaży, więc może już niedługo..
Też czekam na te wędzidła, bo coś mi się koń bardziej na pyszczku wrażliwy zrobił. Rozmawiałam z panem w lipcu chyba jakoś i powiedział, że wiedzą, że są po deadlinie ale że pracują nad tym, problemem jest podobno wprowadzenie tej najlepszej jakości do produkcji hurtowej, bo koniki testowe wybrały wędzidła z najdroższego materiału. 😉
Dziś pisałam  z Panem i napisał, że może czwartek / piątek już będą.
Perlica, to świetna wiadomość, ciekawa jestem jaka cena. 🙂 Ale jeśli się sprawdzą to już wiem co moja dostanie na święta. 😉 Do tego czasu pozostaję nam cordeo na którym obie się lepiej czujemy.
UnicornWitch, na pewno nie tanio  😉