Podróże

jestem zielona w temacie, ale szukam informacji o tanich lotach ogłaszanych na portalach typy fly4free. na ile to jest bezpieczne? Gdzie jest haczyk? 😉
Ale ze o co chodzi?
Przeciez oni wynajduja po prostu najtansze oferty.
buyaka, chodzi o to, czy naprawdę można za takie pieniądze znalezc loty. Napisałam przecież, że w temacie tanich lotów jestem zupełnie zielona 😉
Większość tanich lotów tanich linii ma lotniska położone daleko od miasta, dlatego są tanie. Lotnisko w Sztokholmie czy Oslo jest tak naprawdę prawie 2 godziny drogi od miasta, jeśli jedzie się z lotniska autobusem to koszt biletu zazwyczaj przewyższa koszt lotu, więc trzeba uważać szukając tanich wakacji, bo może i sam samolot wyjdzie tanio, ale jak się nie pojedzie na stopa/ze znajomym to już tak tanio nie będzie.
maiiaF, no właśnie o taką informację mi chodziło. dzięki :kwiatek:
[quote author=galopada_ link=topic=163.msg2409174#msg2409174 date=1440144027]
jestem zielona w temacie, ale szukam informacji o tanich lotach ogłaszanych na portalach typy fly4free. na ile to jest bezpieczne? Gdzie jest haczyk? 😉
[/quote]

Tak jak napisała buyaka, oni wyszukują tylko to co równie dobrze mogłabyś sobie sama poszukać. Jednym słowem, umilają Ci życie tym że wstawiają "gotowce". Musisz jak napisała maiiaF, patrzeć na odległość lotniska od planowanego noclegu. Ostatnio były loty za 78zł w dwie strony do Paryża ale do Beauvais tyle że jak ktoś chce jechać do Paryża to się już tak tanio wcale nie robi ;-) Chyba że pojedziesz stopem, a stopowanie w wielu krajach Europy m.in we Francji nie jest wcale łatwe.
Ceny maja mnóstwo zmiennych. Wystarczy poczytać i poukładać sobie wszystko w głowie.
Tanie loty nie zawsze równają się jedynie połączeniom na lotniska położone hen hen za miastem.
Kilkakrotnie latałam do Madrytu za nieduże pieniądze. I lądowałam na głównym lotnisku, nie xxx km dalej.