moda, ciuchy etc...

noen, niekoniecznie, byc moze to cos zostalo kupione w Bicester Village. Tam jest taniej.
A Michael Kors np? Słyszałam, że też nie robi przecen, a w berlińskim Lafayette ostatnio torebki były -30% chyba. To jak to jest?
w Paryskim tez jak bylam byly przeceny. Zreszta sama torebke Korsa kupowalam za -10%. Tylko dla mnie Michael Kors a Prada to troche dwa swiaty😉
Nie mam pojęcia co dalej dzieje się z towarem, który wraca - byc może trafia do outletów. Bardziej chodziło mi o to, że w butikach nie ma żadnych przecen sezonowych właściwych dla sieciówek. Na tej samej ulicy były Prady,Chanel, LV, Dior, Burberry itp i nigdy nigdzie nie natknęłam się na wyprzedaże.

  Michaela Korsa to mam mnóstwo rzeczy z TK Maxxa ale to trochę niższa półka.
No fakt, że dwa światy, ale Kors też podobno wyprzedaży nie ma (nie wiem, nie znam się 🙂 ) Gdzieś czytałam o Chanel, Pradzie etc, nie robią wyprzedaży, ponieważ uważają, że "cena towaru jest odpowiednia do jego jakości". Przy okazji- ktoś się orientuje, kiedy zaczynają się letnie wyprzedaże w Lafayette?
Kampari - http://front-rows.com/e4u.php/1,ModProducts/ShowCategory/19 🙂 stad tez jest moja, wiec obnizki sie zdarzaja. W ogole polecam sklep.

w TKMAxxie na razie trafilam tylko na oxfordy jeffreya campbela (za 60 zl!) i kozaki Baldowskiego za szalone 250 😉 lubie lumpeksy wiec w tkmaxxie tez sie odnajduje 😀
Co mogę założyć do tej sukienki ? Nadaje się do codziennego chodzenia czy gdzieś na wyjścia ?
laski, jak sie nazywaja takie majtki?

nie sa to bokserki, bokserki koncza sie za posladkami. chodzi o dokladnie taki fason troche w tylku 😉 albo nawet jesli sie nie nazywaja, to gdzie mozna kupic takie, ale nie koronkowe, gladkie?
Katija u mnie w Triumphie są takie. 🙂
yga   srają muszki, będzie wiosna.
06 lutego 2013 19:49
Kurcze KAtija, nie orientuje się jak się nazywają, ale to mój ulubiony fason. Kupuję je na bazarkach po kilka sztuk odrazu  😉
katija - chyba hiszpanki, półstringi...