100dniowka

ja też właśnie się wykąpałam :P  jak nigdy XD
o 15 idę do Inglota żeby mi rzęsy przyczepili . . .  potem wracam do domu, nakładamwałki i się ogarniam :P
o 17 już jedziemy :OO:O
myślicie że 1,5h starczy na te wałki ?
smarcik   dni są piękne i niczyje, kiedy jesteś włóczykijem.
15 stycznia 2011 11:47
Agaleon ja bym poszła wcześniej na te rzęsy jeśli masz taką możliwość, później będziesz się niepotrzebnie spieszyć  🤔  😉
no ja daje wałkom jakies 3 godziny. półtorej to trochę mało, mi by włosy nie wyschły.
smarcik oj. . .no to o 14.30 idę 😀 wcześniej niestety nie mogę 🙁
wezme te wały lakierem i będą sie włosy trzymały jakoś takoś :P
rudazaraza   Bo rude jest piękne.
15 stycznia 2011 11:57
dobra, włosy już mam  🙂
o 14 kosmetyczka wkładam sukienke i wychodze  😀iabeł:
fruity_jelly   nie kucaj w ostrogach
15 stycznia 2011 12:32
a ja sie dopiero zaczynam szykować 😉
ja też właśnie zaczynam przygotowania 🙂 później pewnie nie wejdę na re-volte więc życzę wszystkim niezapomnianej nocy i udanej zabawy! 😀
dzięki Neśka :* wzajemnie 😀
ja dopiero zaczynam sie szykowac a o 16.30 wychodze :O:O
Strucelka   Nigdy nie przestawaj kochać...
15 stycznia 2011 15:12
bawcie się jak nigdy! 😅
i pchajcie się do wszystkich zdjęć! 😁
Pursat   Абсолют чистой крови
15 stycznia 2011 15:16
Właśnie oglądam na fejsbuku zdjęcia mojej znajomej ze studniówki i powiem wam, że na niektóre panny to aż żal patrzeć. Spalone na solarce platynowe blondyny, w połyskujących różowych sukienkach i białych butach... 😵
aaaa to dziś  😅
od rana latam jak szalona, byłam na paznokciach potem zadbałam o skuteczny kamuflaż dla aklo który zamierzamy przenieść w torbie kamerzysty a przed chwilą wróciłam od fryzjera  😉
teraz wybieram się na makijaż i lecimy balować! 🏇
Ostatnia taka impreza w najbliższym czasie, potem już tylko nakua...

wszystkim życzę udanej zabawy!!!
Jutro czekam na same pozytywne sprawozdania i zdjęcia 😀 
zazdroszczę  wam dziewczyny!
chciałabym jeszcze raz, wróciłam do domu po 5, a dziś mogłabym znów iść na studniówkę  😅
aaa ja już praktycznie gotowa! wbić się w sukienkę i koniec! już nie mogę się doczekać  🏇
smarcik   dni są piękne i niczyje, kiedy jesteś włóczykijem.
15 stycznia 2011 16:38
breakawayy gdzie macie?
Właśnie wróciłam z zakupów.
Oto efekty







Do tego majty i podwiązka  🙂

Przy butach stawiałam na wygodę biorąc pod uwagę, że mój partner jest tylko 10 cm wyższy
smarcik w szkole 😉
Chess - gdzie kupiłaś rękawiczki? 😍
W Nadarzyńskim Maximusie  🙂
Od razu wzięłam jedne dla koleżanki na urodziny  😁
smarcik   dni są piękne i niczyje, kiedy jesteś włóczykijem.
15 stycznia 2011 16:58
Chess ale laska  😜 tylko te legginsy.. nie zamierzasz w nich iść, prawda?  😉
Jasne, że nie  🤣
Tylko po 3 godzinach zakupów nie chciało mi się do fotek zakładać rajstop. Mam zamiar iść w cielistych  🙂
smarcik   dni są piękne i niczyje, kiedy jesteś włóczykijem.
15 stycznia 2011 17:14
i bardzo dobrze, cieliste najbardziej pasują  😀
Zastanawiam się jeszcze co zrobić z szyją.
Biorę odp uwagę dwie opcje





Pierwsza jest delikatna, druga bardziej elegancka jednak nie wiem czy w połączeniu z rękawiczkami i bolerkiem nie będzie to przesadą.
miłej zabawy dziewczyny!  :kwiatek:

a ja wczoraj kupiłam wszystko! no zostały mi jeszcze rajstopy 😉 niestety bieliznę będę miała kremową - wszystko ciemniejsze widać, bo sukienka beżowa 😀
jest bardzo skromna - tak jak chciałam 😉
karola wstaw fote  🤣
mam kiepskie zdjęcie  😀 no i Ty już widziałaś  😎



buty mam takie jak te, tylko że czarne:


i według mnie zdjęcie nie oddaje uroku sukienki  😎
śliczna sukienka! gdzie kupiłaś?
karolinaaa, gdzie kupiłaś buty?
wlasnie sie obudziłam. TAK było!  💃
takie jedno na szybko robione przez mojego tate z trybun z daleka przez co jakosc słaba  🤬

ja też nie dawno wstałam i było super!! impreza pierwsza klasa 😀 zaraz na poprawiny jade, najpierw do szkoły, potem do klubu 😀
aaaaaaaaaaaaaaaaaa u mnie też było SUPER!
wróciłam do domu o 7  🏇
coś w tych studniówkach jest, że trzeba się dobrze bawić!!
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się