AMP,MPSzW-wszystko o studenckich zawodach

Toja też z III w skokach już bym 120 musiała jechać mimo, że np. dopiero ostatnio pierwszy raz w życiu N jechałam 😀 No fajnie...
Albo w ujeżdzeniu mam IIkę i musiałabym jechać C 😀
Chyba najlepiej by było jakby kiedyś zrobili coś pomiędzy amatorów i profi bo ja się aktualnie na takie zawody nie nadaje bo jestem za dobra na amatorów i za słaba na profi 🙂
Wywalili z tych ptek zwykla zmiane?  🤔
No to wychodzi na to, że z AMPów nici..  🙁
ech to ja też nie mam co jechać bo i skoki i ujeżdżenie musiałabym profi, no nic pojadę sobie wkkw🙂
Magdzior, amp i wkkw w Facimiechu sa w tym roku i tak w innych terminach 🙂
ujeżdżenie profi: osoby, które mają licencję III lub wyżej w skokach
❓ ❓ ❓
Moona, powiedzmy, że to zwykła pomyłka. Jednak i tak jest zonk 🙁 Osoba z zaledwie srebrem, która miała pecha się zarejestrować  - z automatu ma III A 🙁, czyli osoba, która nigdy w życiu na czworoboku nie była, ot, skacze sobie do L - musiałaby jechać C. 🤔.
Ma III? Ma przecież wstępną?
Co to jest ta licencja wstępna?
Sonkowa jest pierwsza licencja jaką otrzymujesz zaczynając startować w zawodach autoryzowanych przez PZJ. Trójkę masz dopiero po zdanym przejeździe licencyjnym + posiadaniem srebrnej odznaki.

Czyli dobrze rozumiem z komunikatu, że mając III, ale ostatni raz startując... no już z 4 lata temu jestem profi?? Ech... 😵

Szkoda że nie zrobili takiego podziału jak w Drzonkowie. Po tam tych zawodach widać było że to się sprawdza. Dzięki temu był nieco lepszy poziom amatorów, i o niebo lepszy poziom profi (konkursy do 130). Nie wspominając o dużej frekwencji w obu kategoriach i powszechnego zadowolenia z tych nowych kryteriów (przynajmniej tak mi się wydaje, bo nie słyszałam ani jednej negatywnej opinii).

Szkoda  🙄
Ale zauważcie że wysokości amatorów są takie jak w Drzonkowie, a nie 2,3 lata temu....
Zwróciłam też na to uwagę, ale zapomniałam że wcześniej były mniejsze.