Pensjonaty, ośrodki jeździeckie- Kraków / Małopolska

mam na myśli sport😀 ja jestem jeźdźcem stricte początkującym;p

jaka jest cena pensjonatu w KJ Szary??prosze na pw :kwiatek:
bella 1200zł + opłaty dodatkowe za padokowanie np. . Santos jest z tego co wiem bardzo w porządku, dojazd jest dobry cena 990zł co jest podobno za dużą ceną za te warunki ale to już nie mnie oceniać. Wszystkie te stajnie są daleko od centrum i każda w inną stronę, więc zależy też gdzie będziesz mieszkać.
Kami   kasztan z gwiazdką
06 marca 2012 10:01
Bella możesz też zajrzeć na forum stajniekrk.darmowefora.pl - tam są wszystkie stajnie w okolicy Krakowa  🙂

Zawody u Szarych są w ten weekend  🙂 cała rozpiska jest na ich stronie  🙂

Możesz też popytać czy są miejsca w stajniach w Kobylanach - jedna należy do Marcina Kurala, więc powinna Ci odpowiadać  😉
Tusia   zośkowo - monologowo mi :)
06 marca 2012 10:32
Marcin Kural chyba wyjechał i nie ma go na miejscu w Kobylanach, wiem, że się parę miejsc tam zwolniło ostatnio.
bella 1200zł + opłaty dodatkowe za padokowanie np. . Santos jest z tego co wiem bardzo w porządku, dojazd jest dobry cena 990zł co jest podobno za dużą ceną za te warunki ale to już nie mnie oceniać. Wszystkie te stajnie są daleko od centrum i każda w inną stronę, więc zależy też gdzie będziesz mieszkać.
  za padokowanie sie dopłaca?
No z tego co tu czytałam trzeba sobie 'dokupić' kwatere.

Marcin Kural pisał tu że jest w Udorzu, ale stajnia w Kobylanach nie zniknęła przecież 😉
Nord   -"Bryknąć Cię?"-zapytała Łoza
06 marca 2012 12:17
mam na myśli sport😀 ja jestem jeźdźcem stricte początkującym;p




No to chyba tym lepiej, im więcej jeźdzców 'zawodowych' tym więcej doświadczonych osób w stajni i tym samym większe możliwości treningu🙂