Wszystko o co chcielibyście, ale wstydzicie się zapytać ;)

gdzie można "powiecić" zdjęcia? photobucket mnie coraz bardziej wkurza
Moon   #kulistyzajebisty
13 lutego 2013 13:16
[quote author=flygirl link=topic=20.msg1686881#msg1686881 date=1360754150]
No, jest. Dopiero w 3 sklepie znalazłam, a i tak niezmielone. 🤣


Całe siemie w domu mam, dwa opakowania. Od miesiaca szukam mielonego. Nie ma nigdzie... Tesco, Auchan, Żabki, Netto, Lidl, NIGDZIE!  😵
[/quote]

Ja kupuję w aptece. Takie gotowe zmielone jest lepsze niż robione samemu, bo jest odtłuszczone.
Czy LEN MIELONY to to samo co SIEMIE LNIANE MIELONE?  🤔

Byłam w aptece, pan dał mi len mielony i powiedzial, że to jest to samo. Jak zapytałam, czy na pewno, to mi odpowiedział "jestem technikiem farmacji, chyba sie na tym znam, prawda?"  😎
Nie korcilo cie zeby odpowiedziec: "jestem klientem, chyba wypada byc grzecznym prawda?" 😉 czy to ja mam niewyparzony jezyk ostatnio?😉
Faith, nawet nie wiesz ile słów mialam na jezyku, zeby juz wypowiedziec. Ale swoj limit na niewyparzony jezyk zdecydowanie w dniu dzisiejszym wyczerpalam.
JARA   Dumny posiadacz Nietzschego
13 lutego 2013 14:22
Czy LEN MIELONY to to samo co SIEMIE LNIANE MIELONE?  🤔

Byłam w aptece, pan dał mi len mielony i powiedzial, że to jest to samo. Jak zapytałam, czy na pewno, to mi odpowiedział "jestem technikiem farmacji, chyba sie na tym znam, prawda?"  😎


To samo, po prostu ziarenku lnu.
JARA, dzięki  :kwiatek: Wolałam się upewnić, bo Pan w aptece nie wydał mi się przekonujący 🙂 Z lnu też mi się glut zrobi w takim razie?
Takie gotowe zmielone jest lepsze niż robione samemu, bo jest odtłuszczone.

olej lniany to jeden ze zdrowszych  🙄
madmaddie   Życie to jednak strata jest
13 lutego 2013 14:29
ogurek, może imageshack?
ash   Sukces jest koloru blond....
13 lutego 2013 14:30
Kajula, tak. Ja mam len mielony Oleofarm i Herbapolu.
Facella   Dawna re-volto wróć!
13 lutego 2013 14:32