1. Forum Re-volta skupia miłośników koni. Na forum użytkownicy przede wszystkim wymieniają uwagi, porady i informacje dotyczące w sposób szczególny i ogólny użytkowania i hodowli koni.
2. Forum nie jest tablicą ogłoszeniową i boardem reklamowym. Zabronione jest umieszczanie ofert handlowych, przekazów reklamowych, prowadzenie promocji czy reklamy firm, stajni, sklepów i innych przedsięwzięć komercyjnych, zarówno w formie tekstowej jak i graficznej.
Szczególnym restrykcjom zostaną poddane osoby, których obecność na forum ogranicza się do działalności promocyjnej / autopromocyjnej, które nagminnie naruszają regulamin i nie stosują się do zaleceń moderatorów.
Dopuszczalne jest zamieszczanie ogłoszeń drobnych w przeznaczonych do tego wątkach.
Ogłoszenia kupna/sprzedaży można umieszczać wyłącznie w dziale ogłoszeń (patrz punkt 10.):
Ogłoszenia
Oferty stajni można umieszczać w katalogu stajni:
Katalog stajni
Powyższe zasady dotyczą wszelkich form obecności na forum: postów, awatarów, sygnaturek etc.
3. Użytkowników obowiązuje:
- kultura osobista,
- szacunek dla innych użytkowników,
- kultura wypowiedzi.
4. Na forum zabrania się:
a) zamieszczania:
- treści rasistowskich,
- treści pornograficznych,
- treści wulgarnych,
- treści podżegających do nienawiści wobec kogokolwiek,
- tzw wycieczek osobistych i obrażania pozostałych użytkowników forum,
- wypowiedzi mających charakter nękania i prześladowania innych użytkowników forum,
- reklam bez zgody administratora,
- avatarów przekraczających wielkość 122 na 122 pix.,
- fotografii o rozmiarach większych niż 960 na 960 pix.,
- cytowania form graficznych (foto),
- umieszczania więcej niż 10 zdjęć w jednym poście.
b) trollingu i szerzenia fake newsów.
c) całkowitej edycji postów, lub zmiany treści w sposób zakłócający dyskusje.
d) posiadania dwóch kont.
- za wyjątkiem sytuacji kiedy z przyczyn technicznych niemożliwe jest zalogowanie się (np brak możliwości odzyskania hasła). Założenie nowego konta powinno zostać zgłoszone moderacji w celu trwałego zamknięcia poprzedniego konta.
- zabrania się zakładania kolejnego konta użytkownikowi, na którego nałożono karę w postaci bana permanentnego. Każde kolejne konto takiej osoby podlega zbanowaniu.
5. Zaleca się:
- przed założeniem wątku sprawdzić czy już taki nie istnieje korzystając z wyszukiwarki forum
- nie utrudniać odbioru forum innym użytkownikom poprzez np: ciągłe użycie, capslocka, bolda, schodków, jaskrawej czcionki, ruchomego tekstu oraz kursywy,
- załatwianie spraw prywatnych przez PW,
- pisać w sposób jasny i zrozumiały dla wszystkich (kO_oFffanym kOnISsioM mówimy NIE!!),
- nie nadużywać emotek,
- daną treść wpisywać w odpowiednim dla niej dziale i wątku.
6. W wypadku rażącej sprzeczności z regulaminem admin bądź moderatorzy mają prawo użyć środków ostrzegawczych:
a) ostrzeżenie,
b) ban czasowy: 3 dniowy, 10 dniowy, 30 dniowy
c) ban permanentny
Lista w punkcie 4 nie wyczerpuje rodzajów przewinień, za które moderatorzy mogą użyć środków ostrzegawczych.
Decyzję o wadze przewinienia i stosownej kary podejmuje moderator na podstawie własnego uznania.
7. Zasady obowiązujące w niektórych tematach mogą być określone odrębnym regulaminem umieszczanym w pierwszym poście tematu. Nieprzestrzeganie go będzie karane tak samo jak w przypadku łamania niniejszego regulaminu.
8. Rejestrując się i pisząc na tym forum akceptujesz jego regulamin.
9. Za treść postów, tematów, avatarów, podpisów i innych treści zamieszczanych na stronie odpowiedzialność ponosi autor.
Administratorzy ani moderatorzy nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników forum.
10. Dział ogłoszenia ma własny regulamin dostępny tutaj:
Regulamin ogłoszeń
11. Moderatorzy mają obowiązek udzielić odpowiedzi na pytanie użytkownika w ciągu 7 dni.
Edit: 01.06.2022, zmiana regulaminu wprowadzona przez administratora forum: aktualizacje i poprawki