Oficerki

Klami - tak to MH , model interceptor..... są w fajnej cenie w Horse-House.... i mają długa cholewkę (49 cm) więc zamówiłam .... ale szukam opinii bo w necie tylko superlatywy producenta 😉
Hej, zastanawiam się z jakiej firmy zamówić oficerki. Dodam, że byłyby to moje pierwsze więc jestem totalnie zielona w firmach i tym, na co zwracać uwagę. Nawet nie do końca wiem jak zmierzyć wysokość łydki... 😵 Czy znalazłaby się jakaś życzliwa duszyczka, która podpowiedziałaby mi coś odnośnie firmy itd? :kwiatek:
ekuss   Töltem przez życie
26 kwietnia 2014 14:22
Mial ktos moze takie oficerki? Calkiem fajnie wygladaja.

http://www.gnl.pl/dla-jezdzca/obuwie/oficerki/oficerki-skorzane-hkm-verona-standart.html
warta2009, zależy ile chcesz na te oficerki przeznaczyć.
Klami, znajoma miala oficerki robione za 600zl, tez bym chciala cos w tych granicach, bo fundusze niestety mocno ograniczone...
W tych granicach to pozostaje tylko cos jak HKM, USG itp., ale czy coś z nich można polecić to pojęcia nie mam.
Klami, znajoma miala oficerki robione za 600zl, tez bym chciala cos w tych granicach, bo fundusze niestety mocno ograniczone...

To może Tattini? Ja nie słyszałam złych opinii, sama się zastanawiam nad nimi, ale na razie mam ważniejsze wydatki.
Tu masz linki: Bracco i Breton
Klami, agnesix, dzięki wielkie za pomoc :kwiatek:
Gdzie znajdę sklep który dobrze pomierzy mi nogę do petrie? Śląsk najchętniej, Kraków, ale jak będzie potrzeba to pojadę i do Wawy
JSBach, mnie dobrze pomierzyli w Karinie w Wawie, innych miejsc nie znam, bo mi do Wawy najbliżej było.
JSBach, słyszałam pozytywne opinie o Horse-Trade w Krakowie. Tylko trzeba się wcześniej umówić na mierzenie, bo nie każdy tam się tym zajmuje.
warta2009 -ja moge polecic oficerki Elt - eleganckie, wygodne, z zamkiem, skora dobrej jakosci, ladnie wykonane-ale to ponad 800 PLN...

http://www.gnl.pl/oficerki-elt-paris-grand-prix.html
http://www.gnl.pl/oficerki-elt-paris-hunting.html