Służbowa Skrzynka Moderatorów

Strzyga, tez umiem uzyć "gogli"
ja po prostu odnoszę się do tego co napisała quantanamera
bo jesli juz to uzytkownik a nie user a na floodowanie tez chyba da sie znalezć inne okreslenie

myslę ze nadmierne uzywanie wyrazów w obcym języku jest zdecydowanie bardziej irytujace niz brak polskich znakow
wątek zamknięty
Jestem informatykiem, to język branży, w której się poruszam.
Nie nalegam na to, żeby mi wyjaśniać określeń w stylu carrot stick czy innych pokrewnych.

Nie uważam również, że powinniśmy się tu wszyscy pobanować za wszystko - jak również stosuję w życiu złotą zasadę, że uwagi do innych mogę mieć tylko wtedy, jeśli sama jestem w 100% nienaganna i czysta jak łza.

Mojej strony EOT - podtrzymuję to, co powiedziałam o moderatorkach.
wątek zamknięty
również stosuję w życiu złotą zasadę, że uwagi do innych mogę mieć tylko wtedy, jeśli sama jestem w 100% nienaganna i czysta jak łza.



uzywając wtrąceń obcojęzycznych nie powinnaś zatem zwracać uwagi na brak polskich czy duzych liter
bo zasada piękna ale chyba tylko teoretyczna
wątek zamknięty
opolanka   psychologiem przez przeszkody
12 lutego 2009 08:03
Sznurko wracając do sprawy zdjęć, zainteresowałam się tym głębiej, myśląc, że wpadam w jakąs parnoję, widzę "rzeczy, które nie są". Ale jednak NIE! Okazuje sie, że to nie tylko Laguna wkleja te same zdjęcia, ale i inni!!

Oto przykłady:

I Deborah aż 3razy !!!!!   Razy te same zdjęcia NARAZ w 3 wątkach!!!!! Tak samo robią m.in. Sierra, Burza itd.
http://www.re-volta.pl/forum/index.php/topic,37.3300.html
http://www.re-volta.pl/forum/index.php/topic,29.2100.html
http://www.re-volta.pl/forum/index.php/topic,3.3810.html

Ale uwaga uwaga - Sznurka wkleja te same foty jednoczesnie do "znk" i "kr" !!

http://www.re-volta.pl/forum/index.php/topic,3.3810.html
http://www.re-volta.pl/forum/index.php/topic,37.3240.html

Zbrodnia!!