Runnersi- czyli biegaj z nami :)

Dodo, ja, pamietajac o Twoich problemach z kregoslupem, zaczelabym od marszow i poczekala na signal od ciala 'jestem gotowe, chce potruchtac', no i wszystko na spokojnie, z glowa, gdy juz wprowadzisz truchtanie/lekki bieg to przeplataj to z marszem - tak jak pisal Ogorek, czujesz, ze nie mozesz- odpuszczaj, przechodz znowu do marszu.
Dodo, ja, pamietajac o Twoich problemach z kregoslupem, zaczelabym od marszow i poczekala na signal od ciala 'jestem gotowe, chce potruchtac', no i wszystko na spokojnie, z glowa, gdy juz wprowadzisz truchtanie/lekki bieg to przeplataj to z marszem - tak jak pisal Ogorek, czujesz, ze nie mozesz- odpuszczaj, przechodz znowu do marszu.


jestem pod opieką właśnie lekarza, osteopaty a zarazem rehabilitanta = który na bieg zezwolił (na próby) /nie ma się co dziwić bo sam jest maratończykiem/


edit:

tu fajny ranking butów biegowych
http://polskabiega.sport.pl/polskabiega/56,105612,16636670,,,10.html 

mi sie podobaja te mizuno wave
http://polskabiega.sport.pl/polskabiega/56,105612,16636670,Asics__adidas__Nike__Puma____Wielki_test_butow_do_biegania,,1.html
Nie o to mi chodzilo, abys nie biegala, ale jesli jestes po jakis urazach, stronki dla biegaczy, nawet poczatkujacych, moga sie okazac niekoniecznie trafione. Ja tak wlasnie zaczynalam, a miewam problemy z koanem i kregoslupem, wiec przez analogie, doradzalam tak jak sama robilam  :kwiatek:
LatentPony   Pretty Little Pony :)
02 listopada 2014 17:28