Zdjęcia Re-Voltowiczów & Voltopirów! ;)

CzarownicaSa ej, fajnie masz obcięte te włosy!
CzarownicaSa   Prosiak statysta, który właściwie nie jest ważny.
30 lipca 2014 21:52
Ten byl wycinany i szlifowany, jutro bede kuc 😍 ale i tak jestem dumna 😁
Dobra wpadam jeszcze raz - Czarownica, fajna zabawka!

edit: Wiem, że w czas ale ha! Dzięki ashtray, twarz się czuje zaszczycona :P
dzisiejsze lenistwo po weselne 🙂
A ja Was pozdrawiam z łanu roztoczańskich chabrów🙂
Cierp1enie, uratowałaś włosy? 🙂
Mam cos nowego 🙂
Anka, przegenialna ta sesja 😍
Anka super, stylizację jak myślę organizowałaś sama, łącznie z włosami i makijażem?  😍
Thymos ciuchy sa moje osobiste, stylizacja tez wlasnoreczna  😀  model to moj przyjaciel 😉
madmaddie   Życie to jednak strata jest
04 sierpnia 2014 08:12
Anka, założę Twój fanklub  😍
Ksan - włosy wykruszyły się do długości łopatek, czeka mnie ścięcie z 10cm i sauny. Włosy miałam robione na wesele przez innego tym razem doświadczonego fryzjera 🙂 który zamaskował spalone końce.
Dzieki  Dworcika   i Madmadie  🌷
desire   Druhu nieoceniony...
04 sierpnia 2014 21:37
Anka, cudowne ! 😍
Anka, genialne!  😜
CzarownicaSa   Prosiak statysta, który właściwie nie jest ważny.
04 sierpnia 2014 21:50
Anka umiesz dobrac styl do zdjec! Genialne sa!
Bischa   TAFC Polska :)
04 sierpnia 2014 22:02
Pierwsza sesja, która mi się w pełni podoba  💘
Genialne!
@g@ a może rozpuszczone? 🙂 Kusicielka w chabrach!
Cierp1enie do bagaja 😉
flygirl dla mnie bomba🙂, masz jakieś inne foty, gdzie będzie widać Twój makijaż oka?

Mam zdjęcia z niedzielnego wypadu do Wrocka, wszystko bvłoby fajnie, tylko ten deszcz:/
Ale piękne. 😍 Nie mam takiego, żeby dobrze było widać. Eyeliner na górze, kreska na dole i tusz, tylko tyle. 😉
Thymos , wielkie wooow ! 🙂 bardzo zjawiskowe!
kujka   new better life mode: on
05 sierpnia 2014 12:25
Thymos, aaaa skad masz taki kantar?? Tez chce!!
Thymos, aaaa skad masz taki kantar?? Tez chce!!


Kantar jest Blanki, zamawiany w Lagacie (fajny w dotyku, bo ma długie włoski) 😍
Mój sześciolatek mi zrobił zdjęcie przed wyjściem na wesele 😉





Lustrzanką więc i tak dał radę! 🙂

Kilka z ostatniej wycieczki 🙂





Anka genialne!  😍

flygirl śliczna z Ciebie dziewczyna 😉

Ja się wcisnę z jednym z dzisiejszej sesji z forumową slw95  🌷

incognito   W życiu należy postępować w zgodzie ze sobą.
10 sierpnia 2014 19:17
🙂
W pracy 😉


Zabawa w Parku Linowym  🏇

rtk jakaś Ty ładna 🌷 Nie wiem czemu wyobrażałam sobie Ciebie jako brunetkę mocno przy kości  🤣
eterowa   dawniej tyskakonik ;)
10 sierpnia 2014 21:05
rtk, aaale ślicznaś! 🙂
kolebka, super!
olencja, masz piękne włosy 😍
Ode mnie coś takiego 🙂
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się