siodło ujeżdżeniowe

Czyli jednak poszukam czegoś krótszego, dzięki 😉.
czy może mi ktoś powiedzieć jaki to rozmiar jeśli chodzi o łęk 3  wychodzi jakoś 32 czy więcej ? Chodzi o euririding diamant
3 to średni rozmiar, wychodzi jak standardowe 32
Ja teraz testuję Top Dressage SP. To jeden z modeli, które znalazłam tu: http://www.prestigeitaly.pl/?page=siodla&sub=ujezdzeniowe  Fajna, miękka skóra, ma też krótszą poduszką łopatkową. Koń ma przynajmniej większą swobodę ruchu.
A ja po wypróbowaniu chyba wszystkich siodeł z prestige i erre plus, zdecydowałam sie na na erre plus Vittoria,  nogi nie uciekały do tylu (niestety mam z tym problem), dużo swobody daje, mimo ze dopiero jestem początkująca w tym temacie, moze i Helena z Prestige mocno usadzą przez co siedzi sie jak w obrazku, ale za bardzo klaustrofobiczne dla mnie 😀
aggii dziękuje bardzo  😉
Czy ktoś się orientuje, jak wygląda sprawa poszerzania Amerigo? Jest w Polsce jakiś serwis? I jakie są możliwości poszerzania- o dwa rozmiary od oryginału tak jak standardowo prawie wszystkie siodła, czy daje się więcej?
Siodła Amerigo nie da się poszerzyć. To są terlice z klejonego drewna. Jak siodło przestaje pasować, to należy go sprzedać i kupić nowe albo wysłać do producenta w celu wymiany terlicy. Serwisu w Polsce nie ma. Jedynie co można pokombinować, to wyjąć trochę wypełnienia, co automatycznie poszerzy siodło ale tylko max jeden rozmiar.
Niby na stronie producenta jest napisane, że łęk można poszerzyć o max 1,5cm ale w praktyce i tak trzeba wysyłać siodło do Włoch.
Dorcysia - nie wprowadzaj ludzi w błąd. Amerigo da się poszerzać i zwężać. Bzdurą jest, że jak nie pasuje to trzeba sprzedać. Problem polega na tym, że trzeba mieć i wiedzę i odpowiedni sprzęt żeby to zrobić.
foka a ktoś w Polsce jest w stanie to zrobić? Jak tak, to o ile rozmiarów? Mam na prawdę mega szerokiego konia i muszę kombinować :P