Kącik Małolata...:D

Nie chce was tu sobą zanudzać, bo ja zbyt ciekawa nie jestem 🙂, ale kilka słów o sb napisze. A więc uczę się w gimnazjum (2 klasa), z końmi jestem związana od 4 lat, a jeżdżę dopiero od 1,5 roku (lepiej późno, niż wcale 😀 ) Nie wiem co jeszcze napisać... Najlepiej mówcie co chcecie o mnie wiedzieć  😉
notbelieve   Głupota nie boli.
01 kwietnia 2013 16:51
Malolata, miło poznać 😉
słuchajcie, to już szczyt niemożliwości:
1. jadłem jak głupi przez miesiąc i schudłem 2 kg  😵
2. z mojego brązu zrobił się rudy
3. jestem w związku, ale tego nie odczuwam w żaden sposób

co jest ze mną nie tak? :/
Gniadata   my own true love
01 kwietnia 2013 16:53
notbelieve jesteś facetem, to się rozumie samo przez się  😎
notbelieve   Głupota nie boli.
01 kwietnia 2013 16:56
Gniadata no czy ja wiem...  🙄
Gniadata   my own true love
01 kwietnia 2013 16:58
notbelieve mogę być subiektywna, ostatnio mam hmm.. małe przejścia z facetami i trochę mnie hejt wziął na całą płeć męską  😡
notbelieve co do punktu nr 2 zazdroszcze, jakby z mojego brązu się rudy zrobił *.* co do jedynki tez zazdroszcze bo ja bym oczywiscie odczula to bolesnie co do ud, ale mniejsza o to. A co to trojki to moze to po prostu nie jest odpowiednia osoba? 🙂 moze to nie ten czas i nie to miejsce. Albo po prostu szczera rozmowa, zazywczaj pomaga 😉
notbelieve   Głupota nie boli.
01 kwietnia 2013 17:07
KosmataBestia właśnie nie wiem jak z tym wszystkim, może popełniłem błąd że wszedłem w ten związek? nie wiem, ale chyba to zakończę, bo wydaję mi się, że się [s]zauroczyłem[/s].
pochwalę się zdjęciami z ostatniej 'sesji'  😂
Podoba mi sie to czarno biale choc cienko z jakoscia, bez urazy oczywiscie 😉 W koncu czlowiek sie uczy na bledach 🙂 kazdy zwiazek czegos uczy 😉
Gniadata   my own true love
01 kwietnia 2013 17:11
notbelieve dobra, teraz gadka szmatka którą MUSZĘ napisać, bo MUSZĘ, się wyżyć..: