Nasza twórczość fotograficzna cz. II

Strucelka   Nigdy nie przestawaj kochać...
21 października 2010 20:57
pomarańczowa? omg 😲 to może ja mam coś w monitorze z kolorami nie tak, bo u mnie to delikatne pastele.
I tak, przyznaję się bez bicia, że ze światłem było ciężko, a nie mam doświadczenia w foceniu w takich warunkach.

a to? prześwietlenia rażą w oczy, prawda? 🙁


W ogóle to mam wrażenie, że żadne zdjęcie nie jest dostatecznie ostre. To tylko z powodu złego światła czy czegoś jeszcze?
Strucelka
jak na pierwszy raz całkiem nieźle :-) musisz popracować nad obróbką i coś porobić z pozami modelki
na pierwszym za pomarańczowo , poza tym można było by inaczej wykorzystać to miejsce , dla mnie do kosza
2. do przyjęcia ale po co ta ręka z boku ? włosy ok , skadrować do pionu , no i przede wszystkim bw nie za fajne .
3 . chyba najlepsza , chociaż poza modelki nie za bardzo , niemniej te światło w tle do dobry pomysł , niedoświetlone i złe jakościowo . nawet więłam sobie w ps'a to zdjęcie i obrobka zajeła mi około minuty , już nie chciało mi sie tych fioletow w tle usuwac
Strzyga   Życzliwościowy Przodownik Pracy
21 października 2010 21:07
To zapytam inaczej. Czy Ty też masz taki kolor skóry?
Strucelka   Nigdy nie przestawaj kochać...
21 października 2010 21:30
Strzyga nie, jaśniejszy... chyba zajmę się regulacją monitora 🤔

szuwar  :kwiatek: przeróbka jest mega 💘 myślałam, że zdjęcie jest całkiem przyzwoite, ale porównując do obróbki... idę się pociąć żyletką 🏇 😁 ale najpierw zainwestuję w PSa, zamiast gimpa.
ja początkująca w fotografii, więc będę wdzięczna za wszelkie rady i wskazówki :kwiatek:




i w wersji czarno-białej


edit: jeszcze jedna fotka: