Konie zimnokrwiste i pogrubiane

montana,  nie, wcale nie przytyk. nie znam się na źrebakach, a małopolaki to już kompletnie nie mój typ, więc nie wiem. Ale jednak coś sprawia, że jeden źrebak gorącokrwisty idzie za 10 tysięcy na jakimś korungu a inny wystawiony jest za 1000 do negocjacji. nie pytaj mnie co, bo nie wiem, ale jednak coś to sprawia.

może to i prawda z ogłoszeniami. choć ... koło mnie zbyt wiele koni nie ma. jeżdząc wiele po województwie, sama mieszkając na wsi znam jedną stajnię gdzie są hodowane zimnioki-a i nie wiem czy nie pogrubiane, bo nie są bardzo masywne. nie widzę tych koni.
montana nie sugeruj, że większość źrebaków zimnokrwistych idzie na mięso bo to nie prawda,w którymś wątku ktoś pisał, że do ubojni szły wszystkie jak leci, i wcale zimniaków najwięcej nie było
Mamy już dobee, Aria (Azalia/Hejp) 🙂
pytanie mam PauliL, jeżeli mam klacz rasy arden polski i zaźrebię ją polskim koniem zimnokrwistym to w jakie księgi będzie wpisany źrebol?
anyann nie jestem w 100 % pewna ale chyba do PKZ. Wiem ze jesli klacz jest PKZ i ma dolew ardena i pokryje się ardenem polskim, to wtedy wychodzi polski arden. Wiec na dobra sprawę to pewnie 3/4 pochodzenia musi wywodzi sie od ardenow. Dokładnie nie wiem, nie mam żadnego ardena, ale jesli pokryje swoje źrebice ardenem polskim (ta po Rubisie i bissmarcku) to beda ardeny polskie 😉
a my grubaski pozdrawiamy z pierwszych zawodów skokowych w tym sezonie i w dodatku wygranych 🙂



Gazellasta, brawo!
gazellast czy to moze zawody skokowe na pokazie zimnokriwstych w Smolajnach??
dzięki 🙂

nie, nie, Ruda Śląska. Puchar Omegi

Ujeżdżenie - gdzie byłyśmy 5 w P4


no i skoki 80-90 z oceną stylu, przejechałyśmy tylko na 1 punkt  🏇




pozdrawiamy
.
glanek Rudzielce są najlepsze! Zawsze!  😍