Własna firma, biznesplan. Sklep zoologiczny / z art. jezdzieckimi.

Drogie voltopirzanki (?)  😉 zwracam się z gorącą prośbą udziału w ankiecie.
mam własnie ambitny plan zmierzyć się z biznes planem na WOS i długo myślałam jaką by tu firmę sobie założyć. Po kolei eliminowałam: salon kosmetyczny - banalne, bar - wszyscy o tym napiszą, stajnia - za trudne, za dużo opisywania, firma budowlana - nie znam się ni w ząb. I wpadłam na doskonały (?) pomysł "stworzenia" sklepu sprzedajacego art. jezdzieckie. Myślałam nad dołączeniem do tego własnej firmy szyjącej/ produkujacej towary.
  I teraz druga prośba- tym razem o informacje ( ale o rady też  😉)

1."zakladać" firmę trudniącą się tylko szyciem czapraków/ derek ?  Czy produkującą wszystko co potrzebne? a może wrecz przeciwnie? Pośrednictwo w handlu towarami innych ( cos takiego jak amigo np. ) ?
2. Jakie ceny uszycia takie czapraka? Derki? owijek ? 40zł, 80 zł ? , 40 zł? Nie mam zielonego pojęcia
3. Jak z popytem? Uważacie że przydałoby się wiecej sklepow?
4. sprzedawać towary wysokiej jakości a co za tym idzie drozsze czy tanie lecz gorsze jakosciowo?
Jesli ktos ma wiedze na ten temat to byłabym bardzo wdzieczna za rady  😀.
Czy moze odpuscic i opisac kwiaciarnie np? Sama juz nie wiem  🙄...

edit : a moze sklep internetowy ?
Ada   harder. better. faster. stronger.
21 marca 2009 16:47
Mhmm z tym to chyba do Towarzyskich  🙄
Jest tam wątek na temat pomocy w odrabianiu lekcji.
ushia   It's a kind o'magic
21 marca 2009 17:02
imho biznesplan stajni prostszy niz sklepu
a gdzie ta ankieta?
Co do ankiety - napisałam tytuł, później nie wiedziałam jak zrobić ankietę, zapomniałam usunąc z tytułu i jest owa magiczna ankieta, której nie ma  😉.