Nic mi nie wychodzi!!! czyli dla "zdołowanych"

Dziewczyny, powiem Wam tylko tyle... po przekroczeniu pewnej granicy, przestaje się po prostu odczuwać i żyje się, jak gdyby nigdy nic. To chyba mechanizm wyparcia, wypierania.... Nie znam się na tym, ale mój mózg cudownie to potrafi  😁...
Czas sprawia, że wszystko mija. I ze wszystkim można się oswoić. Próbować.
Naturalsi, :kwiatek : Złota myśl.
wszystko mnie dziś wku**** ostatnio się posypało i trudno mi odbudować :/
BASZNIA   mleczna i deserowa
17 grudnia 2014 20:12
Dziewczyny, powiem Wam tylko tyle... po przekroczeniu pewnej granicy, przestaje się po prostu odczuwać i żyje się, jak gdyby nigdy nic. To chyba mechanizm wyparcia, wypierania.... Nie znam się na tym, ale mój mózg cudownie to potrafi  😁...
Czas sprawia, że wszystko mija. I ze wszystkim można się oswoić. Próbować.


Mój też, mój też!
Cudowny stan, nawet się parę razy zastanawiałam, jak to się dzieje... Także ten, czekajcie spokojnie 😉
[quote author=Bea1 link=topic=44.msg2238619#msg2238619 date=1417875547]
szafirowa-właśnie taki mam zamiar


I co sie zadziało? Wróciła do męża?
[/quote]Tak.Wypisali Ja ze szpitala,straciłam kontakt (mąż zabrał telefon).Dzisiaj dostałam wiadomość na Facebooku od Jej córki-wszystko OK,zadzwoni,jak będzie mogła.
Zapomniałam dodać,że dzwoniłam do Niej,do szpitala co drugi dzień,cały czas mówiłam,że nie jest sama,że zawsze może do nas przyjechać,że konie tęsknią zwłaszcza Jej ulubiona klacz.....czekam aż się odezwie.
Drugi dzień chodzę i nucę Małą aleje róż
BASZNIA   mleczna i deserowa
19 grudnia 2014 23:09
Nie masz pustej glowy :-)
TRZECIE Święta Bożego Narodzenia z zepsutym autem - zepsutym przed samiuśkimi świętami!!!!
Jak nie urąbane lusterka to wypadek a jak nie wypadek to uszkodzenie ładowania akumulatora... fatum jakieś? Pewnie do mechanika trafi dopiero w poniedziałek bo teraz nikt nawet nie będzie się chciał za to zabrać, a czekają nas same wyjazdy w każdy dzień świąt.... rowerem chyba.
Dementek   ,,On zmienił mnie..."