Howrse gra :)

ale mam dzisiaj zaćmienie, przecież się umawiałyśmy 😉 wystawiaj na pl, ja już zaraz na com 🙂
A ja chętnie oddam dwa passy za dwa kupony lub dwa RO na pl 😉
malinowaa, ja roga Marwari, więc jak się urodzi coś bez roga, mogę ci podrzucać, tylko dawaj mi znać czy masz już  taką maść czy nie nick Zapałka1. Alice, , dzięki za informacje tylko co to są te warstwy? , tło przeźroczyste, to takie bez niczego? Co chcesz za pomoc?
Ja tam polecam najpierw poczytać tutoriale z obsługi programu graficznego, a później brać się za rysowanie koników. Wiem, że kupony kuszą, ale z byle czym to mała szansa, że się dostaniecie.
budyń, ogólnie na brak kuponów nie narzekam, ale jestem w grze 700 dni z hakiem i jeszcze nic nie wysłałam, cóż młode pokolenie z grafiką i informatyką raczej nie ma problemów, ja nie znam się w ogóle na programach graficznych, dlatego się pytałam o poradę i tyle.
dziś dostanę nasionko do tego 2 konia brumby czy jak mu tam 🙂

także potrzebuję ro i kuponów

objęcia sprzedam za 2 kupony
nyxa za 4 kupony
wymienię MA na 2 x HoP
CzarownicaSa   Prosiak statysta, który właściwie nie jest ważny.
03 grudnia 2012 09:25
Pilnie potrzebuję 2x Muśnięcie Filites na Kermitek, oddaję od razu z lewego :kwiatek: Kupię też Krew Meduzy i Zestaw Posejdona!
masz muśnięcia 🙂
CzarownicaSa   Prosiak statysta, który właściwie nie jest ważny.
03 grudnia 2012 09:31
Dziękuję, już oddałam :kwiatek:
Dementek   ,,On zmienił mnie..."
03 grudnia 2012 09:54
Chyba się pomylili:
cytuję:
3 grudnia 2012
Twoje konto zostało zasilone 2 dodatkowymi punktami dorastania!
Twoje konto zostało zasilone 2 dodatkowymi punktami dorastania!
Twoje konto zostało zasilone 2 dodatkowymi punktami dorastania!

Przecież dają 2 PD, gdy ma się ich zero na koncie? Ale się cieszę, postarzyłam konia.
CzarownicaSa   Prosiak statysta, który właściwie nie jest ważny.
03 grudnia 2012 14:35
Ma ktoś może na sprzedaż kamień filozoficzny? :kwiatek:

edit: Za jaką cenę w eq mogę ją wystawić?