Reproduktory, nasienie, krycie klaczy - co polecacie ?

Prestiz   Stajnia Prestiż
15 kwietnia 2023 09:14
Mam dwie klacze które chciała bym pokryć w tym sezonie. Zależy mi głównie na wyhodowaniu poprawnego konia z dobra głowa. Źrebaki maja być na sprzedaż. Nie mam dużego doświadczenia i może ktoś doradzi coś sensownego? Nie jest to priorytet ale uwielbiam malowane 😅

Pierwsza klacz kara, sp, Baretka po Car/Cabrol. Fajnie gdyby ogier poprawił plecy.

Druga kasztanowatotarantowata, wlkp, Bonilla po Iloczyn/Lombardo, duża i mocna, ma brzydkie kopyta.

Rozważam ofertę prohipo bo mam ich na miejscu i było by to wygodne.
7104C61C-6156-4DE4-B00A-EA0358CF4890.png 7104C61C-6156-4DE4-B00A-EA0358CF4890.png
DF683D75-2135-4D13-8B5B-C45CDB551605.png DF683D75-2135-4D13-8B5B-C45CDB551605.png
Prestiz, Bingo boy nie jest złym rozwiązaniem. Jeśli ma być w koło komina to rozważ Calico lub Chicos boy z Redzikowa albo Silverado z Kwidzyna.
Prestiz   Stajnia Prestiż
16 kwietnia 2023 10:46
melehowicz, dziekuje 🙂 trochę mam obiekcje na siwka, raz ze nie przedapadam po prostu za siwymi a dwa ze może być ciężko siwka sprzedać? Ale Bingo Boy mi siedzi w głowie. Podoba mi się tez Ayrton Sitte, może masz jakieś zdanie o nim?
Prestiz, Fajny jest ten Ayrton Site, miałe, nawet kontakt z właścicielem. Miał przygotować ofertę na grupę FB ,ale coś zacichło. Obawiam się jednak ze nie osiągniesz oczekiwanego efektu z twoimi klaczami. Osobiście obstawiałbym VHS Silverado..... lub folbluty.
Witajcie! Chce zamówić nasienie schłodzone z Hiszpanii. Przewoźnik DHL Express. Wszystko ogarnelam jak zamówić etc jedyne co to nie wiem co wpisać w opis zawartości przesyłki. Dodam ze to punkt państwowy i powiedzieli ze to ja mam zaaranżować kuriera. Teoche się boje kontroli itd bo z tego co przeczytałam płyny ustrojowe są na liście zakazanej… pomożecie?🙏🙂
Passada, Normalnie DHL Express przewozi nasienie przesyłką Medical.