Sesja/Studia i t d ;)

Żartuję tylko 😉
Ja studiuję czwarty, więc też niestety coś o tym wiem  😉
Strucelka   Nigdy nie przestawaj kochać...
24 października 2011 16:19
remendada Ty dalej na iberystyce czy coś mnie ominęło?

Ja podpisałam deklarację, więc za rok będzie matura vol. 2 😉 Chciałabym by tym razem się udało... 🙄
Strzyga   Życzliwościowy Przodownik Pracy
24 października 2011 20:05
Jutro pierwsza wejściówka w tym roku. Chyba czas zacząć się uczyć...
martva   Już nigdy nic nie będzie takie samo
24 października 2011 21:07
Strzga, trzymam kciuki! 😉

U mnie dziś obyły się zapisy na seminaria licencjackie, udało mi się dostać tam, gdzie właściwie najbardziej chciałam 🙂 W dodatku jestem tam z moimi znajomymi, z którymi idziemy razem, solidarnie, przez 99% zajęć na uczelni, specjalizacje, konwersatoria monograficzne i inne takie 🙂
Strzyga   Życzliwościowy Przodownik Pracy
24 października 2011 21:20
Jeszcze nie zaczęłam.
U mnie akurat tylko na fakultety ze znajomymi chodzę. I grupa i specjalizacja, jesteśmy rozrzuceni. Ale jakoś to specjalnie nie przeszkadza.
Ja mam jutro pierwsze kolokwium w życiu, brr. Chemia, w środę anatomia :/
remendada Ty dalej na iberystyce czy coś mnie ominęło?

Ja podpisałam deklarację, więc za rok będzie matura vol. 2 😉 Chciałabym by tym razem się udało... 🙄



Jestem na UJ na psychologii.Jest super, tylko nauki mam od groma.

A iberystyka?Fajna, nawet bardzo, ale nie dla mnie, szczególnie na UP, więc jak dla mnie nie masz czego żałować  😉
honey, Oooo, ciekawe przedmioty. A na czym jesteś? 🙂

a ja mam znowu tydzień wolnego. 🏇
I jadę na zjazd polonistów. 😉
Z tego co pamiętam honey jest na zootechnice  😉