Ptaki

[quote author=Być. link=topic=52288.msg1811943#msg1811943 date=1372219890]
Jak dojdzie do siebie, wraca do domu.
[/quote]
a tam zostanie mu ukrecona glowka, bo spoznil lot. 🤔

nin- zdecydowanie jest to wydanie I hate my life 😉 czesto tak wyglada?  😂
Niestety i ja mam podobne doświadczenia ze zwracaniem gołębia pocztowego właścicielowi. Ale bądźmy dobrej myśli.
Były burze. Może to go zawróciło z drogi?
Ja w takich przypadkach staram się napoić, nakarmić i rano wypuścić. Bo nie chcę słuchać wstrętnych tekstów hodowcy o urywaniu głowy.
Nie wiem, nie znam się.
Jeżeli hodowca z Poznania uzna, że ptak się nie nadaje (zdrowotnie) do podróży to go zatrzyma.
Osobiście wolałabym, aby Szara nie pozbyła się głowy.
Ostatnio rozmawialam z hodowcą, który organizuje przeloty z Francji i Niemiec, to mówił, że czasem gołąb ma pecha, źle go wypuszczą, złapie go deszcz i nie doleci na czas. Standardowo leci 1100 km w 11h, ale zdarza się i tak, że po dwóch tygodniach (ALE ) wroci.
trzynastka   In love with the ordinary
26 czerwca 2013 15:39

nin- zdecydowanie jest to wydanie I hate my life 😉 czesto tak wyglada?  😂


po każdej kąpieli  😂
Czy ktoś ma pomysł jaki ptak (zakładam, że to ptak, bo nic innego nie przychodzi mi do głowy), siedząc w trawie nocną porą wydaje rytmiczny, monotonny, terkocząco-skrzypiący dźwięk, coś w rodzaju "trrrrrr-trrrrrr, trrrrrr-trrrrrr"?
Słyszę takie coś ostatnio prawie codziennie i niesłychanie mnie to nurtuje.


Derkacz.
http://ptakolub.gsi.pl/grui/rallidae.htm#c

Lelek tez tam jest, zobacz który to głos i będziesz wieczdział/ działa, co to jest 😀
http://cyfromaks.pl/wroblowe/caprimulgi.htm#l
Ooo! To derkacz! Dzięki, tak strasznie mnie to ciekawiło  :kwiatek: :kwiatek:
na rancho w klepaczach na Podlasiu widziałam już mewy i wiele innych jak dla mnie nietypowych ptaków jednak nie mogę zidentyfikować ptaka widmo, a odgłosy dochodzą zwykle późnym wieczorem i brzmi to jak gumowa psia piszczałka do zabawy dla psa