Akademie Wychowania Fizycznego

Pursat   Абсолют чистой крови
30 czerwca 2011 00:00
Ciekawa jestem czy ktoś z forum studiuje na AWFie bądź przymierza się do studiów/ukończył?

Tak mnie naszło, bo za 5 dni mam egzamin licencjacki na wychowaniu fizycznym. 🙂
busch   Mad god's blessing.
30 czerwca 2011 00:30
Przewidujesz dla siebie pracę w wyuczonym zawodzie? Pytam, bo przychodzi mi na myśl tylko nauczyciel w-fu  😉
Ja studiuję na AWF, ale nie Wychowanie Fizyczne tylko Turystyka i Rekreacja. Licencjat już za mną, teraz skończyłam czwarty rok.
Ktoś   Dum pugnas, victor es...
30 czerwca 2011 07:59
Ponia jest na jeździectwie, na gdańskim AWFie, może sama się zamelduje 😉
Ja właśnie kończę pierwszy rok na TiRze na AWFie w Gdańsku 🙂
Strucelka   Nigdy nie przestawaj kochać...
30 czerwca 2011 11:30
D+A i jak studia Ci się podobały? 🙂

Pursat ja składam papiery na TiR w Krakowie 🙂

Ktoś grrrrr, aż mnie zazdrość zżera 😀iabeł:
Ja skończyłam właśnie drugi rok TiR w Katowicach i jestem zachwycona!
Bardzo ciekawe studia, możliwość zrobienia bezpłatnych instruktorek- trzy do wyboru, dużo zajęć sportowych. I tylko jak przychodzi sesja to się śmieję ze znajomymi, że wszyscy zaliczają np. ekonomię, a ja szermierkę 😀
Pursat   Абсолют чистой крови
30 czerwca 2011 12:14
busch, wątpię. Pracę w szkole teraz jest bardzo trudno dostać, chociaż miałam propozycję pracy w gimnazjum od września, jednak szkoła nie do końca mnie kręci. Mimo że na praktykach w szkole zawsze leciały miłe słowa, że naprawdę nadawałabym się do tego, to jednak jest to dla mnie ostateczność. Wiem, bardzo dziwne podejście osoby, która wybrała taki kierunek. 😉

Program studiów bardzo ciekawy, ale jak wszędzie pewnie sporo przedmiotów-zapychaczy. Mnóstwo przedmiotów sportowych, bardzo mi się to podobało. Liznęłam wiele dyscyplin. Od gier zespołowych, przez łyżwiarstwo, pływanie, gimnastykę sportową i artystyczną, żeglarstwo i wiele innych.