Dzieci, ciąże & pogaduchy o wszystkim i o niczym

Nie ma tak, że lekarz nie mówi bo nie chce straszyć. Ma obowiązek poinformować.
Ja generalnie zazwyczaj jestem za tym żeby ufać lekarzowi, ale tutaj pytanie samo się nasuwa - skoro lekarz twierdzi, że nie ma to znaczenia, to dlaczego nie zaczekać? Zapytałabym wprost - jaka jest wartość dodana z wywołania porodu w 39tc? Bo to że nie ma przeciwskazań nie jest wskazaniem. A takiej informacji z tego co rozumiem nikt ci nie udzielił.
seven Gratulacje dzielna kobieto i matko trojki dzieci  😲 😀

Dekster Mialam wywolywany porod i zebym sama sie zgodzila na taka opcje? NEVER! Serio! Wez lekarza pod wlos. Tutaj u nas jest jeden taki doktorek, ktory najchetniej wywolywalby porody juz od 38 tc. bo samo zajscie w ciaze, to dla niego ryzyko odpowiedzialnosci, a "po drugiej stronie" ta odpowiedzialnosc spada na innych lekarzy. Wiec teges...
Dziewczyny, jestem w 14 tc i dopiero teraz zaczął mnie boleć brzuch jak podczas okresu (albo silnych wzdęć) i do tego krzyż. Momentami uciążliwe. Od tego krzyża, to ani stać ani leżeć, a od brzucha niewygodnie mi siedzieć 😁 Żadnych krwawień, skurczy. Wizytę u lekarza mam 29.12. Zapisać się wcześniej, czy takie bóle są normalne, bo dziecko rośnie?
Scottie   Cicha obserwatorka
12 grudnia 2019 10:57
Miałam wywoływany poród i jak dla mnie to nie było nic strasznego. Myśle, że nie bolał bardziej niż ten, który rozpoczął się naturalnie. W każdym razie darłyśmy się tak samo 😀
Natomiast uważam, że jeśli nie ma zagrożenia życia dziecka lub matki, to jednak warto poczekać aż się sam rozpocznie i niczego nie przyspieszać. Na forum BBF mieliśmy dziewczynę, która miała planowane CC w skończonym 38 tygodniu- bo po co czekać, skoro ciąża donoszona. I nie skończyło się dobrze 🙁 Dziecko żyje, ale najpierw długo było w inkubatorze walcząc o życie i z tego co wiem, to raczej nigdy nie będzie zdrowa.
ash   Sukces jest koloru blond....
12 grudnia 2019 12:08
Jasnowata, ja bym sprawdziła czy wszystko ok.