Kraków i okolice-spotkania,odpowiedzi i pytania...

Dziękuję  :kwiatek:
To i ja zapytam, bo przede mną wesele przyjaciółki w Krakowie. Totalnie nie znam się na fryzjerach, a potrzebuję kogoś kto ogarnie moje cienkie włosy-nic i tak pospina, żeby noc przertrwały.
Okolice Kazimierza najlepiej, bo tam wesele. Możecie polecić kogoś, kto zrobi dobrze a nie usadzi do uczącej się praktykantki, która utopi mnie w lakierach? (nie żebym coś miała do uczących się- mam jednak takie niefajne wspomnienie z jednej z wyjściowych fryzur).
smartini   fb & insta: dokłaczone
01 czerwca 2017 09:51
To ja też okołoweselnie - musze zwęzić sukienkę bo schudło mi się znacznie, pytanie kto zrobi mi to porządnie, w miarę szybko i nie za kosmiczne pieniądze? Macie jakąś krawcową do polecenia? 🙂
Z czystym sumieniem mogę polecić krawcową przy rondzie wyjazdowym z Wieliczki w stronę Gdowa. Umie zrobić cuda za rozsądne pieniądze.
smartini   fb & insta: dokłaczone
05 czerwca 2017 16:54
Pomadka, no patrz, akurat dzisiaj mi się problem 'sam' rozwiązał, miałam tu akurat wejść i przekreślić ^_^ ale nie zginie, zapamiętam, ktoś pewnie się też poczęstuje poleceniem 🙂
Wykruszył mi się nocleg na dziś i szukam czegoś godnego polecenia w Krakowie - nie wyrywającego portfel (150zł to jest maksimum!!!!), najlepiej ze śniadaniem i parkingiem. Hoteli i zajazdów milion, w Krakowie bywałam tylko przejazdem.
Polecam hostel Moon na Kazimierzu, ceny właśnie ok. 150 zł pokój/noc.


Potrzebuję odwiedzić ortopedę,najchętniej ogarniętego w kolanach, może być prywatnie. Znacie kogoś takiego?
smartini   fb & insta: dokłaczone
13 czerwca 2017 07:26
DeJotka, ja mam ale w Warszawie. Ortopeda traumatolog, spec od leczenia bezoperacyjnego, więc jeśli w Krk ktoś Ci powie, że tylko krojenie, to jedź do niego, Luboiński 😉
W Warszawie też może być, bo właściwie żyję między dwiema stolicami 😉 Dzięki 🙂
smartini   fb & insta: dokłaczone
13 czerwca 2017 09:31
DeJotka, polecam, magik ortopedyczny 🙂