Stajnie w Lublinie

a to dziekuje 😉
Ponawiam zapytanie czy jest ktoś chętny na badania wykonywane przez BLANKE WYSOCKĄ??
szukam osoby ktora studiuje na kulu i jezdzi  , lub moze ktos zna takową ? bede wdzieczna za informacje !
.
atri,ja też studiuję na KULu i jeżdżę. 😉
atri i jaa 🙂
no to super ! a bedziecie chetne zeby jechac na Ampy , bo ja rok temu chcialam ale nikt inny sie nie zgłosił , a musza byc przynajmniej dwie osoby
.
widzexxcie,a można prosić o dostęp do tego albumu? Jak klikam w link,to wyskakuje mi powiadomienie,że galeria jest zablokowana.  🤔wirek:
Ten działa, przynajmniej u mnie 😉. Dzięki za relację, bardzo fajne zdjęcia! 😉
widzexxcie,teraz działa. Nawet załapałam się na kilka zdjęć włącznie z naszą piękną stopą na błękitnym okserku.  😅 Śliczne zdjęcia, dzięki!  :kwiatek:
Zawsze do usług :-)
Nie bardzo miałam czas, dlatego w tym roku tak mało zdjęć :-(
widzexxcie,a szkoda,że tak mało bo są świetne,ale fajnie,że w ogóle udało Ci się jakieś fotki porobić. 🙂
Moonica Dzięki, milo bardzo to słyszeć 😀 szkoda, że halowki się zaczynają, mój aparat nie lubi hal, niestety.

Ale koniec 🚫.
Wybiera się ktoś na konsultacje z Panem Uchwatem?
Widzexxcie, ja z dwoma końmi będę się konsultować w famaguście ofkors 🙂
hej! kto z Was jeździ w Łąkach? Mam kilka pytań, proszę o kontakt na PW pozdrawiam 🏇
ktos moze jednak na ampy z kulu?
W imieniu Stajni Drwal zapraszamy na Hubertusa 2014
I jeszcze propozycje zawodów
Jak dam radę to wpadnę na Hubertusa. Jeszcze nigdy nie byłam, a chętnie porobiłabym parę zdjęć. 🙂
Szukam kowala kującego na gorąco, który dojedzie okuć konia na 4 nogi w okolice Radzynia Podlaskiego (woj.lubelskie, niecałe 80 km od Lublina). Cena nie gra roli (liczę się z dużą stawką za sam dojazd), ważne żeby był dobry.


W wątku o kowalach nie dostałam odpowiedzi to może tutaj jest mi ktoś w stanie pomóc :kwiatek: 
Biczowa   tajny agent Bycz, bezczelny Bycz
07 października 2014 14:09