sklepy internetowe

Ode mnie też minus dla yard-equites.
O wysyłkę produktu, który był na stanie, musiałam się dopominać, a akurat zależało mi na czasie.
Ostatecznie dokonywałam zwrotu - odesłałam paczkę i martwa cisza. Maile ignorowane. Jak w końcu udało mi się dodzwonić, to nikt nic nie wiedział, nawet nie wiadomo było czy moja paczka dotarła  🙄
Na zwrot pieniędzy też czekałam długo.

Plusy dla equi-shopu, konika i gnl  🙂
Pasi-konik Odpowiedzi na maile zajmuja im lata świetlne  😵 Zanim odpiszą czasem to promocja,  o która pytam sie kończy 🙄 A o ostatniej mojej przesyłace zapomnielia wplata im umknęła  😉
+ za ceny niższe niż u konkurencji
Aleks   Never underestimate the possibility for things to improve in ways you cannot yet imagine - Karen Rohlf
05 marca 2016 17:46
Jako, że jest tu wiele osób pracujących, bądź prowadzących sklepy internetowe mam pytanie za 10 pkt.
Czy jest sklep, który byłby skłonny zamówić dwa lub trzy rozmiary ( wskazane przeze mnie ) kamizelki ochronnej  Airowear Outlyne Body Protector for Women, tak bym mogła przymierzyć ją i wybrać najbardziej mi pasujący i rzecz jasna tą że zakupić ? Ewentualnie czy jest sklep, który ma w swojej ofercie tą kamizelkę i jest to sklep inny niż beckersport.pl ?
Byłabym wdzięczna za kontakt i informację  :kwiatek:
Dopisuję MEEEEEGA PLUS dla Bergo  :kwiatek:
Zamówiłam sporo rzeczy, z których czesci nie było. O 13.30  mail z informacją o przyjęciu zamówienia, a o 13.55 mail z informacją ze zamówienie zostało wysłane. Dziś po godz. 10tej kurier przywiózł paczkę. I jest WSZYSTKO  😅 😅 😅
Ja też plus dla Bergo za szybką i bezproblemową realizację zamówienia 🙂
Sklep magia.sklep2.pl, zamawiałam już kolejny raz i znów się nie zawiodłam. Wczoraj zamówienie dziś paczka jest u mnie. Do tego rewelacyjny kontakt telefoniczny. Polecam !!!
Plusy lecą do:
Animalia -  za super podejście do klienta 🙂
Konik - szybko i miło
Horse Town - za znalezienie czegoś, czego nikt inny nie znalazł 😉
I największy!!!! HIDALGO! za spełnienie marzenia oficerkowego, idealne dobranie koloru do siodła i idealnie spasowany buty!
Plus dla Yard-Equites, z resztą jak zawsze 🙂 Ja problemów nigdy nie miałam, kontakt dobry i przede wszystkim profesjonalny. Z tego, co mi wiadomo ostatnio mieli awarię serwera i przez kilka dni nie działała strona i mail, może stąd problemy.
Dodatkowo plusy dla mksklep.pl i agrokompleks24.com
brzezinka skąd masz numer telefonu do sklepu magia.sklep2.pl? Szukałam na stronie sklepu i nigdzie kontaktu do nich nie widzę, ani tel, ani maila ani formularza... może coś przeoczyłam?
Ktoś zamawiał wysłodki od nich? lepiej wziąć zimowe czy flower?
k2arola, nie wiem czy jest na stronie czy nie. Ale po zamówieniu towaru przychodzi mail potwierdzający wraz z kontaktem do sklepu.  🙂
ma ktoś jakieś kody rabatowe/ kupony zniżkowe do gnl.pl ?  :kwiatek:
A ja do Bergo ostatnio wysłałam dwa razy pytanie, na dwa różne maile, o dostępność koloru kasku i zostałam olana.
Kayra   Kucusiowy wariat :P
13 marca 2016 18:19
marysia550, ja miałam dokładnie to samo 🙂 Dzwonić nie dzwonię, bo z reguły nie mam telefonu przy sobie będąc w pracy. Wolę mailowo. Szkoda, że olali bo byłam zainteresowana kupnem siodła.
Ja dzwoniłam do nich z pytaniem o dostępność kilku rzeczy. Chyba z 5 razy i potem na następny dzień, jeszcze w między czasie mail'a naskrobałam. Do dzisiaj brak odpowiedzi. No nic, dobrze, że jest na tyle sklepów, że można wybrać inny, ale niesmak pozostaje 🙁
EDIT: Sprawa wyjaśniona.
A mi dzis z bergo odpisano, po prawie tygodniu
Czy w beckersport bywają jakieś "ogólne" promocje jak x% na wszystko, czy tez na wszystko co dostępne od ręki itd. itp. ??
Mozii   "Spełnić własną legendę..."
15 marca 2016 11:54
Sivrite, skróć link, bo się forum rozjeżdża  😉
Skrócony. U mnie był krótszy niż normalny tekst :P.
Z Bergo natomiast zamówiłam preparat w piątek o 19 i dziś rano (wtorek) już jest u mnie. W dodatku zadzwoniłam wtedy z zapytaniem do właściciela, okazało się, że po godzinach jego pracy, ale szybko udzielił mi informacji mimo to. Polecam 🙂.
Marysia550, może w takim razie następnym razem zadzwoń, wtedy idzie bardzo szybko 🙂.
+ dla BR Konie, co prawda pomylka przy wyborze, ale wymiana towaru bezproblemowa i jeszcze sympatyczny gratis 🙂
Sivrite, preferuję kontakt mailowy.

Ogromny PLUS dla Horse-Trade. Bardzo dobry kontakt mailowy, szybka wysyłka, sprawne załatwienie reklamacji. I miło 🙂
Gniadata   my own true love
15 marca 2016 16:23
plusiki dla [b]pro-linen[/b] i[b] magia.sklep2.pl[/b]  :kwiatek:
Rudzik   wolę brzydkiego konia, niż piękną sukienkę
15 marca 2016 16:47
ode mnie również + dla magia.sklep2.pl a nawet dwa, bo oba zamówienia zrealizowane bezproblemowo.
Zaległy plus dla animalia.pl

Oraz olbrzymi PLUS dla febro.pl. Rewelacyjny kontakt, bardzo indywidualne podejście do klienta i przemiły rabat  :kwiatek: Gorąco polecam!!!  😅
Livia   ...z innego świata
16 marca 2016 14:13
Ode mnie zaległy plus dla animalii, i wielki plus dla dobrego-konia, za fajne próbki pasz przy zamówieniu :kwiatek:
Minus dla Animalii za wystawienie produktów, których nie ma na stanie. Bo pewnie ktoś wymieni na inny kolor, jak się okaże, że nie ma. I może weźmie coś do tego.
Za to samo zaległy minus dla GNL.
Sivrite, rozumiem, że to co zamawiałaś miało status wysyłki 24h?
Sivrite, miałam ostatnio tę samą sytuacje. Zamówiłam czane owijki (miały być do podkładow na noc więc kolor był mi w sumie obojętny). Pani napisała, że nie ma i proponuje wymiane na jakieś inne czarne owijki - zgodziłam się. A tu nagle dodatkowe 2 czy 3 dychy w koszyku... Zamiast dać mi ten produkt w tej samej cenie to ona dolicza sobie pieniądze. Wkurzyłam się strasznie. Do tego zamówiłam osłonę na łańcuszek munsztukowy czarną a dostałam brązową... I jeszcze musiałam odsyłać na swój koszt. Jak zawsze lubiałam animalie to teraz nie mam wcale ochoty tam zamawiać.
Olson, Sivrite, a nie przyszło Wam do głowy, że w sklepach jeździeckich pracują ludzie?
A ludź ma prawo mieć gorszy dzień, pomylić się, itp... wszak jest tylko ludziem
Wy się nigdy nie mylicie?

Sivrite, swoją ścieżką warto by było minus dla GNL uzasadnić jakoś
Anai, nie miało, ale to nie moim obowiązkiem jest dowiadywanie się u producenta, czy mają na stanie to, co chcę kupić.

_Gaga, cały mój problem sprowadza się do tego, że wpisanie w kodzie strony fragmentu liczącego dostępność produktu i blokującego go, gdy się skończy jest NAPRAWDĘ proste. To, żeby tego nie robić jest zabiegiem specjalnym. Właśnie z tych względów, które opisałam - a może kupujący wymieni, a może kupi coś przy okazji, a my nie musimy wpisywać na stan ilości dostępnej i o to dbać. To jest właśnie współczesny "marketing".
Tak, wiem, że jest dopisek o możliwej niedostępności produktów na promocji, zdaję sobie z tego sprawę. Ale sęk w tym, że taki dopisek jest tylko i wyłącznie na ich korzyść, możecie się ze mną zgadzać, bądź nie. Znam jednak dwie osoby prowadzące własne sklepy internetowe i oboje przyznają, że jest to bardzo częsta zagrywka.

Co do GNL'u, napisałam, że "za to samo". Tyle, że ich przypadku produkty "były" na stanie.

Wiem, że oba sklepy mają bardzo dużo pozytywów, ale chyba jestem po prostu przewrażliwiona na punkcie tej konkretnej sytuacji.
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się