sklepy internetowe

Po zdjęciach niestety niewiele widać. Ale rzeczywiście oba kantary są bez wszywki, a prawdopodobnie zaznaczyłaś w trakcie zwrotu, że m. in. o to chodziło.

Duży plus dla Konika. W Lany Poniedziałek złożone zamówienie, wczoraj wysłane, dziś o 10 już u mnie 🙂.
A ja mam zaległe plusy 🙂  dla wszystkich duże, wszystkie zakupy bardzo miłe  🤣
- KONIK
- ANIMALIA
- DROMY
- HORSETOWN
- HIDALGO
deborah może i czarny wygląda na lepszy, może nawet jest mocniejszy ale zamówiłam konkretny kantar z uwagi na rodzaj taśmy z jakiej jest zrobiony. Te "perlony" są z takiej super mięciutkiej i delikatnej, lekko śliskiej taśmy od której moje konie kompletnie się nie obcierają.
Sivrite dla mnie podstawowym dowodem na to,że kantar nie jest zamawianym jest właśnie brak tej wszywki (mam w domu jeszcze starszy tego typu i też ma wszywkę).
Na moją kolejną reklamację Pani ze sklepu odpowiedziała :"kantary te są pakowane w folię z pełną numeracją produktu i mają tylko wszywkę odnośnie rozmiaru". KPINA!!! Z tego wynika,że jak ktoś zapakuje ten kantar w woreczek ...np Eskadrona to to będzie kantar Eskadrona?
KAŻDY z tych kantarów na zdjęciu na stronie producenta ma wszywkę. Nie wiem, co oni sobie wymyślili... Na zielony naciąć nikogo nie mieliby jak, bo to raczej unikalny kolor. A już to, że nie zostawią go w sklepie i nie przecenią jako produkt z wadą, tylko wciskają ludziom niepełnoprawny sprzęt to jest kpina.
Sivrite wbrew pozorom teraz dużo ludzi tak robi, żeby tylko pozbyć się tego wadliwego i liczą, żeby przeszło niepostrzeżenie... Mi w wakacje pan ze sklepu jezdziecki.pl twarzą w twarz próbował wmówić, że ogłowie które zamówiłam jest takie samo jak to, które próbuje mi sprzedać (a to nie była pomyłka z mojej strony) 🤔wirek:... na szczęście zamówił mi jeszcze raz ale ile musiałam mu udowadniać to głowa mała.... Od tamtej pory z każdym zamówieniem sprawdzam czy rzeczywiście jest wszystko dobrze  😉

Przy okazji mam pytanie do Was, czy ktoś korzystał ze sklepu: http://www.horsetshirt.com.pl/pl ? 🙂
ushia   It's a kind o'magic
30 marca 2016 15:18
tak, kupowalam tam jakas czapke na prezent
obsluga super, szybko, milo, dobry kontakt
aczkolwiek sama jakos owej czapki nie powalala na kolana 😉
desire   Druhu nieoceniony...
30 marca 2016 17:38
Dolina, to jest kpina, kantary yorka, te za 14 zł są bez żadnej wszywki prócz właśnie rozmiarówki.   🤔
Poza tym dziwne, że na jednym kantarze jest, a na drugim nie ma...
Ciekawi mnie co by na to powiedział rzecznik konsumenta i UOKiK.  😎
Mega plusior dla JARPOL - super kontakt, szybka wysyłka 🙂
Sivrite, i inne osoby, ktore korzystaly z zakupow w koniku: czy oprocz maila powierdzajacego przychodzi cos pozniej na skrzynke?  Albo zmienia sie status zamowienia? Albo informacja od kuriera?
marysia550, tak przychodzi cała historia zamówienia
Z dobrego źródła wiem jednak, ze Konik chwilowo jest koszmarnie zawalony robotą (nie ma to jak dobre promocje) + mają braki kadrowe i nie wyrabiają się z przesyłkami 🙁 też czekam...
Ja też dłużej niż zwykle  🙁 ale przychodzi wszystko mailem  😉
Mi od wtorku (gdy zaplacilam) widnieje status przyjęte zamowienie. A realizacja miala byc jeden dzien. Mam jakiegos koszmarnego pecha
marysia550, do mnie zawsze z dnia na dzień przychodziło. Czasem termin realizacji był krótszy niż 24 h
Akurat teraz jest kłopot - znaczy Konik ma kłopot... ale wyślą. Trochę później ale wyślą na pewno 🙂
Livia   ...z innego świata
31 marca 2016 09:40
marysia, akurat o Konika nie masz co się martwić - to taki sklep, gdzie naprawdę się starają. Pewnie mają masę roboty przez promocje 🙂 Mnie zawsze wszystko przychodzi na maila - potwierdzenie zamówienia, zmiany statusu itp.
Tylko nie mam smyczy zeby isc na spacer z psem
marysia550, i to jest wina Konika?
Ja nie mam biotyny aby kontynuować kurację. Przypominam że mam chorego konia. Ale nie winię Konika za to (chociaż wkurza mnie to) - mogłam zamówić tę biotynę tydzień wcześniej i nie miałabym kłopotu...
Gaga- a kto napisal o winie? Spytalam tylko i napisalam ze mam pecha bo nie mam smyczy i wszystko. A nie przewidzialam, ze karabinek strzeli i nie zamowilam wczesniej.
Marysia, ja chyba załapałam się na początek tej promocji, bo już następnego dnia miałam wysłane. Przychodzi mail o przyjęciu zamówienia, wysłaniu, a potem dwa maile od kuriera, jeśli go wybrałaś. Ale muszą być rzeczywiście trochę zawaleni, bo na maila z prośbą o anulowanie nieopłaconego zamówienia (znowu nie wyrobiłam się z płatnością PayPal) nie dostałam żadnej odpowiedzi, tylko anulowanie. Więc musieli się spieszyć :P. Dzisiaj pewnie wyślą, acz jeden dzień to powinien być jeden dzień, jak w moim przypadku...  Mam nadzieję, że dziś wyślą, bo spodobał mi się ten sklep i nie chciałabym, żeby popsuli moją opinię o nim 😀.
Aleks   Never underestimate the possibility for things to improve in ways you cannot yet imagine - Karen Rohlf
31 marca 2016 12:52
Duży PLUS dla BERGO  :kwiatek: .
Zamówiłam u nich ochraniacze na tyły back on track. Rozróżnienia na tył i przód nie ma w karcie sprzedaży w sklepie choć w karcie producenta jest i przody różnią się od tyłów długością. Napisałam w uwagach o co mi chodzi, że choć teoretycznie kupiłam w sklepie przody to chciałabym ochraniacze na tylne nogi. Zaznaczyłam, że w razie wątpliwości proszę o kontakt. Bez żadnych problemów dotarły do mnie ochraniacze na tyły w wybranym rozmiarze 🙂!. Aaaa dodatkowo z rabatem z wcześniejszego zamówienia całkiem sympatycznie wyszło to finansowo 🙂.

Dlaczego o tym piszę, ano dlatego, że wraz z PLUSEM dla BERGO daję MINUS dla PASI-KONIKA. Pisałam do nich w tej samej sprawie chwilę wcześniej i ... zero odzewu ... a wypadałoby coś odpisać co by się nie poczuł klient olany ...  🤔

edit: i jeszcze duży PLUS dla Caball żeby zakończyć miłym akcentem  :kwiatek:
asds   Life goes on...
31 marca 2016 15:10
standardowo + dla Dobrego-Konia.
Duży plus + dla dobry-kon.pl szybko sprawnie i miły kontakt 🙂
Oraz plusy dla opti-shop i pasi-konik ( produkt z czasem oczekiwania do 14 dni w ciągu 30 h był już u mnie 🙂
Ja zadzwoniłam w końcu do konika- chyba nie zauważyli przelewu, pani zareagowała natychmiastowo, zakupy już są spakowane i chyba u kuriera 🙂

Edit. I w koncowym rozliczeniu PLUS dla KONIKA
Mega plusior dla Dobry Koń powiedzienie " mówisz i masz" nabiera nowego znaczenia  😀
Kolejny PLUS dla Bergo !. Nie mam pojęcia jak oni to robią, że w 10 minut po złożeniu zmówienia mam maila że towar został wysłany 🏇 Zamawiam ok. 13 tej, a przed godzina 10tą następnego dnia zamówienie już jest u mnie 🙂
Duzy plus dla BERGO! świetna obsluga, super szybki czas dostawy i super obniżki. Do tego swietny prezent w postaci rrabatu na kolejne zakupy 🙂
Wybaczcie  🚫 Czy ktoś wie, czy equishop działa w soboty???
lusia722   poskramiacz dzikich mustangów i jednorożców
02 kwietnia 2016 09:45
Ja mam takie nietypowe pytanie co się stało ze sklepem skrzypczak-unicorn.pl?
Gniadata   my own true love
05 kwietnia 2016 11:48
Ogromny plus dla Dobrego Konia :kwiatek: bardzo podobało mi się to, że pół godziny po kliknięciu zamówienia dostałam telefon z informacją o realizacji i wysyłce zamówienia  😍
kitty, nie działa...
Moon   #kulistyzajebisty
05 kwietnia 2016 14:15
Duży plus dla Equishopu - ściągnęli mi towar, którego nie mieli w sklepie internetowym (tzn podejrzewam, że mieli na stanie w sklepie stacjonarnym ;-) ) zamówiłam w weekend w zasadzie, robiąc zamówienie mailowo tylko i wysyłając tylko potwierdzenie przelewu, a dziś paczka u mnie.  😅
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się