sklepy internetowe
Sklepy powinny się tym kierować - czy klient wyrobi się ze skarmieniem danego produktu jednemu koniowi zgodnie z zaleceniami do końca terminu przydatności.
Przy 5l probiotyku to raczej z definicji niemożliwe. To jest większe opakowanie, dla kilku koni lub np. pryskania stajni czy kopyt. Coś jakby kupić paletę jogurtów dla jednego dziecka 😉
25.08 rzeczywiście krótki, reklamacja zasadna, ale jeśli potrzeba dla jednego konia i tylko do jedzenia, to brałabym 1l.
Niestety minus dla sklepu jeździeckiego Bergo za towar niezgodny z opisem i nie poczuwanie się do wymiany. Popręg niby 135cm ma realnie 131cm mierzone od krawędzi sprzączki do krawędzi sprzączki. Pan właściciel powiedział żebym go sobie naciągnęła to będzie miał 135 🤣
W Bergo są mega zabiegani, ja kilka razy zamawiałam towar, którego nie było na stanie i właściciel proponował mi coś lepszego w cenie tego co zamówiłam. Czasem przesyłał też inny produkt np. kopystkę za 11 zł zamiast tej za 5 zł. No ale przy popręgu to już trochę słabo :/ a na metce jest 130 czy 135?
Na metce jest 135 (popręg API) ale dla kogoś kto chce dotychczasowy popręg 130 zmienić na 135 żeby ułatwić sobie zapinanie robi to dużą różnicę 😉 Dla mnie po prostu towar niezgodny z opisem bo mnie interesuje realna długość popręgu w cm a nie to co jest napisane.
Od lat robię praktycznie tylko tam zakupy dla kilku koni i zawsze było ok. Ostatnio nawet łatwiej się dodzwonić niż kiedyś. Dlatego tym razem zdziwiło mnie podejście do klienta 🙁
Hej, czy zamawiał ktoś ze strony
https://www.sklepgalop.pl?
NIE polecam sklepu butydlakoni.pl. 24.07 zamówiłam buty przy których było napisane, że czas realizacji to 4 dni. 01.08 (czyli trochę ponad tydzień później) napisałam maila z pytaniem co z moim zamówieniem. Odpowiedzi brak. Próbuję dzwonić, kilka razy o różnych porach. Nikt nie odbiera telefonu. Piszę drugiego maila, odpowiedzi brak. Odpowiedzieli mi dopiero 05.08 (poniedziałek), że w przeciągu tygodnia wyślą i że ten model jest sprowadzany na życzenie klienta, dlatego to tyle trwa. Mimo to zamówione przeze mnie buty dalej wisiały w sklepie z czasem realizacji 4 dni. 12.08 (czyli tydzień po ich odpowiedzi) ponownie napisałam maila z pytaniem co z przesyłką. 2 dni później dostałam odpowiedź, że tych butów nie ma w europejskiej hurtowni i muszą je sprowadzić z USA, ale w przeciągu tygodnia powinny być u nich. Na tym etapie minęły już 3 tygodnie od złożenia przeze mnie zamówienia. Jakby mnie o tym sprowadzaniu z USA raczyli powiadomić wcześniej to mogłam spokojnie sama sobie te buty kupić z jakiejś zagranicznej strony i pewnie czas realizacji byłby podobny. Piszę do nich, że proszę żeby mnie powiadomili jakby jednak nie przyjechały w przeciągu tygodnia. 23.08 (ponad tydzień po ostatnim mailu i prawie miesiąc od złożenia zamówienia) piszę ponownie i pytam czy już coś wiadomo. Odpowiedzi brak. Znów próbuję dzwonić. Telefonu nikt nie odbiera. Wczoraj (26.08) dostałam automatycznego maila ze sklepu, że wysłali, a dziś paczka do mnie w końcu dotarła.
Najbardziej wkurza mnie to, że o niczym nie informowali, wszystkie informacje musiałam wręcz siłą od nich wyciągać. Niestety to chyba jedyny sklep w Polsce, który oferuje tak szeroki wybór butów dla koni... 🤔 I wiem, że nie tylko ja miałam z tym sklepem problemy, bo w wątku o butach dla koni kilka osób też się na niego skarżyło.
Ja pierwszy raz robiłam zamówienie w tophors i jestem zadowolona 🙂
TopHors jest top!!!
ZdrowyKoń - czas oczekiwania na paszę niemożebnie długi, bez żadnej informacji, mail i messenger milczy. Dostałam połowę zamówienia a resztę po 2 tygodniach. Niefajnie.
Czy jest jakaś pozytywna opinia nt butydlakoni.pl? Przez allegro tak samo kiepsko im to idzie?
Na FB, bodajże około dwa tygodnie temu, ktoś im wystawił negatywa.
Ogromny minus dla horsetack.pl, czekałam 2 tygodnie (w tym akurat nie ma nic złego, bo czas oczekiwania na towar to 7-14 dni), jednak gdy paczka do mnie nie dotarła, musiałam sama skontaktować się ze sklepem, czemu się tak stało! Dodatkowo, codziennie byłam zbywana (zwalano winę na Szydłowskiego, że nie wysyłają towaru, nie ma kontaktu itp. Szydłowski akurat ten towar miał na stanie, bo się z nimi kontaktowałam wcześniej - jednak rozumiem, że sklep horsetack mógł czekać na zamówienie większej partii towaru, no ale bez przesady). Nie wspomnę o niedopisywaniu na maile, Pani, która odbiera od nich telefon zachowuje się mega nieprofesjonalne i wręcz nieuprzejmie - zamurowało mnie, gdy przy pierwszym telefonie do sklepu w słuchawce usłyszałam rzucone chamskim tonem "SŁUCHAM".
W końcu zrezygnowałam z dalszego oczekiwania, zapewniano mnie, że z powodu wydłużonego czasu oczekiwania na towar i winy leżącej po stronie sklepu, zwrot kasy dostanę jeszcze w zeszły czwartek, najpóźniej piątek. I co? Nic 🙂
Z tego co widzę na ich fb, nie jestem pierwszą osobą, z tak negatywnymi doświadczeniami odnośnie tego sklepu. Co z tego, że w sklepie internetowym jest wystawiony fajny towar, skoro i tak on do nas nie dotrze, a ze zwrotem kasy będzie problem? Szkoda czasu na ten sklep, odradzam serdecznie.
Szkoda gadać z tą obsługą z Horse Tack, chamówa na maksa. Ja na przykład już ponad pół roku czekam na odesłanie rzeczy. Spisałem na straty, bo były to jakieś pierdoły za marne grosze, ale niesmak pozostaje.
Plusik dla crazy-horse.pl/ Szybko i przyjemnie jak zawsze 🙂
Animavet - szóstka z plusem, zamówienie zrealizowane z prędkością światła 🙂
+ dla AnimaVet - jak zawsze cudownie 😍
+ dla TopHors - super kontakt, ekspresowa realizacja :kwiatek:
Duzy Plus dla Salonu Pegaz super promocje, szybka przesyłka, wszystko extra!
Też jestem ciekawa tej strony bo dziwnie mega niskie ceny i żadnych informacji o danych firmy brak adresu, nipu
Ja próbowałam zamówić ale niestety przy próbie zapłaty jakies błędy wyskakiwały i nie dało się zapłacić.
Jeśli ktoś bedzie zamawiać od nich, chętnie się przyłączę.
Cześć
Czy ktoś kupował z tego sklepu asosab.com ?
Ja próbowałam zamówić ale niestety przy próbie zapłaty jakies błędy wyskakiwały i nie dało się zapłacić.
Jeśli ktoś bedzie zamawiać od nich, chętnie się przyłączę.
U mnie to samo, nie da się zapłacić.
Duzy plus dla Pegaza, szybka i darmowa wysyłka, super kontakt, łacznie z propozycją zmiany sposobu wysyłki żeby zamowienie było szybciej u mnie.
Minus dla HorseTack... trudny kontakt, problemy ze zwrotem towaru.
Equishop, kolejny plus, zawsze niezawodni :kwiatek:
Dobra, poddaję się.....
[size=10pt][size=10pt]MEGA MINUS DLA HORSETACK[/size][/size]
Zamówienie złożone we wrześniu, opłacone przez szybkie płatności, pod koniec września mail ze sklepu że jak nie opłacę zamówienia, to anulują 😲
Ponoć winę poności dostawca usługi owych szybkich płatności. Kontakt ciężki, nawet bardzo. Otóż część zamówienia otrzymałam uwaga! 24.10, otrzymałam również telefon, że zamówionych bryczesów nie ma i proszą o nr konta do zwrotu. Kasy nie ma, na sms nikt nie odpisał.... Kasa zamrożona, ochraniacze nie przyszły na termin, w którym były potrzebne, kasa za bryczesy wisi.... Ach przepraszam, dostałam super gratis w ramach przeprosin ( pani podkreślała, że się postara) próbkę mashu i kod na 10% ( co sekunde sklep ma promo na 20% ) No sorry Horse Tack, klient to klient, trzeba troszkę zadbać....
Horse tack to jest dramat. Mi kasę za towar, którego nie dostarczyli, przelali dopiero po wysłaniu sms z informacją, że jeśli w ciągu x dni nie zrobią przelewu, to wystawię im negatywne opinie wszędzie, gdzie to tylko możliwe. Szkoda czasu i nerwów na ten sklep.
Ja już dzwoniłam do prawnika.... Więc niebawem skończy się moje proszenie.... Szkoda mi bardzo tego sklepu, bo mają fajny asortyment i dobre ceny, no ale jak nie ma chęci, to jest jak jest.
Mam o nich dokładnie takie same zdanie - asortyment świetny, obsługa chamska, fatalna i robiąca łaskę, że mają wysłać coś, co jest zapłacone.
Jakieś opinie na temat sklepu Minihorseshop? Mają tyle fajnych rzeczy w naszych rozmiarach ale zastanawiam się czy warto 🙂
pegazshop.pl
2 maile z pytaniem o wymiary ciucha: bez odpowiedzi. W tygodniu - nie teraz, w długi weekend.
W końcu zamówiony większy (co tam, kurtka może być trochę za obszerna), plus 2 inne rzeczy. Przyszła kurtka... dziecięca. W opisie słowa o tym, że to dziecięcy rozmiar nie było.
Pozostałe rzeczy: zamówione specjalnie droższe, lepszej jakości (na tym mi zależało), przyszły najtańsze, najgorsze, bezużyteczne da mnie (nie wspominając że zamówiłam 2xdroższe niż dostałam)
Kolejny mail z zapytaniem o formę zwrotu - bez odpowiedzi
Dodam, że nie dzwoniłam, bo przypominało mi się o tym o jakiś nieprzyzwoitych porach.
Maila mogę wysłać o 5 rano, ale dzwonić z zapytaniem o wymiar ciucha raczej nie wypada 😉
Odsyłam całe zamówienie, a sklep, przynajmniej w internetowej formie - zdecydowanie odradzam
[quote author=_Gaga link=topic=81.msg2897036#msg2897036 date=1573405610]
pegazshop.pl
Pozostałe rzeczy: zamówione specjalnie droższe, lepszej jakości (na tym mi zależało), przyszły najtańsze, najgorsze, bezużyteczne da mnie (nie wspominając że zamówiłam 2xdroższe niż dostałam)
[/quote]
Czyli że zamówiłaś, dajmy na to, trochę lepsze szczotki do szorowania konia, a dostałaś w ogóle inne, tańsze produkty? Oo To taki przykład z pierwszego skojarzenia na temat tego, z czym sklep mógłby w ogóle coś takiego odpierdzielić.