sklepy internetowe

Opinie HorseTack na forum ma przeróżne, skrajności. Akurat fajna promocja była na dzień kobiet więc skusiłam się ... stara a głupia baba  🤬
Z kolei mega polecam sklep Bergo oraz Animavet. Szybko, sprawnie, bezproblemowo  :kwiatek:
Jak zawsze sprawne i pewne:
- equishop
- konik
- animavet
Ja zawsze zamawiałam z GNL 💘 i zawsze byłam bardzo zadowolona. Nigdy nie miałam z nimi żadnych większych problemów. Asortyment mają spory więc jest większość rzeczy, która mnie interesuje. Ostatnio zainteresował mnie sklep www.horseandpony.pl, który odkryłam na instagramie. Organizowali wtedy chyba jakieś rozdanie. Z tego co słyszałam online działają od listopada. Zamówiłam już 3 razy za każdym razem łapiąc się na jakąś promocję  👍 mój portfel trochę płacze ale moja kolaczka zadowolona. Szkoda, że nie mają jeszcze takiego asortymentu jak większe sklepy ale dam im trochę czasu bo widzę, że co jakiś czas pojawiają się nowe marki. No a jako, że jestem wielką fanko Schockomohle, Anky i BR to spełniają moje oczekiwania. Co do obsługi to ogromny PLUS dla nich 👍 bardzo szybko odpisują na insta i czacie, pomogli mi odpowiednio dobrać bryczesy gdzie w innych sklepach różnie to bywa i nieraz długo trzeba czekać na odpowiedź. Widać zależy im na klientach no a skoro to nowy sklep to pewnie też bardziej się starają z czego trzeba wykorzystać 😤 ja póki co planuje kolejne zakupy, żeby jeszcze załapać się na zniżki no i mam nadzieje, że poziom obsługi nie spadnie póki co daje 11/10 😅
Rejestracja dziś, a to pierwszy post... I w godzinę jeszcze jeden post w dziale promocyjnym, o tym samym sklepie. Chyba trochę zbyt bezczelnie.
Nie rozumiem tego tonu. Fakt konto nowe bo nigdy nie miałam innego i rzeczywiście skorzystałam z okazji żeby napisać pierwsze posty w dwóch wątkach w, których można polecać sklepy czy promocje (z resztą nie tylko ale to pominełaś). W internecie ludzie piszą głównie negatywne recenzje na temat sklepów czy produktów, więc chciałam zrobić coś dobrego i napisać o tym pozytywnie. Mogłabym napisać więcej bo byłam bardzo zadwolona z gnl czy H&P. Nie rozumiem co w tym złego, że napisałam dwa pozytywne posty. Jeśli to kogoś uraziło to przepraszam ale nie wiedziałam, że są takie zasady na tym forum.
Pyzaikonie Myślę, że bardziej chodzi o to, że  post wygląda jak pisany na zamówienie ergo reklama, co nie jest mile widziane.
Pyzaikonie, na forum istnieje zakaz reklamowania sklepów, usług czy firm. Konto założone po to, żeby w 2 z 3 pierwszych postów opisywać peany na temat sklepu jest przeze mnie traktowane jako opłacona (bądź nie) stricte reklama. I raczej przez większość osób tak zostanie to odebrane. Jak wszystkie pozytywne komentarze, wystawione z nowych kont, mających najczęściej tylko ten jeden komentarz. Jasne, możesz mnie za to winić, ale odbieranie takich opinii w Internecie inaczej jest głupotą i łatwowiernością.
Wybaczcie nie wiedziałam, że może to tak zostać odebrane. Niestety nikt za nic mi nie płaci,:kwiatek: i nie wiem jak mogę usunąć post jeśli jest w jakiś sposób szkodliwy 🤔 Pyzaikonie Myślę, że bardziej chodzi o to, że  post wygląda jak pisany na zamówienie ergo reklama, co nie jest mile widziane.

Ostatecznie zamówienie z horsetack anulowałam, bo nie wiadomo było kiedy je dostanę. Zwrot kasy bezproblemowy.
Na szczęście okazało się, że dobry kon ma już to co chciałam dostępne i w dwa dni rzeczy u mnie  :kwiatek:
+ dla gnl  :kwiatek:
Jak zwykle niezawodny equishop dostawa w mniej niż 24h  👍
+ dla Animalii, bardzo sprawne zamówienie 😀
Ja korzystam głównie z Pasika, ale skusiłam się na promke na Horse and Pony!!! Załapałam się na -25% + czaprak za zico 😍 Wszystko szybko przyszło, dostałam telefon, że wszystko jest dostępne oprócz gąbeczki (nie zwróciłam uwagi przy zamawianiu), ale bardzo miły Pan ściągnął mi i paczka była ekspresowo 😀 Zdecydowanie wrócę tam jeszcze 🙂
Wyprzedaż po likwidacji sklepu

https://ogloszenia.re-volta.pl/profil/18814/
Moon   #kulistyzajebisty
28 kwietnia 2020 17:51
+ dla gnl - super kontakt i przesyłka teleport! 0.0 😉
Plus gigant dla zabookuj.pl, plusy też dla GNL i Konika i Horse Tack.
Zamawiał ktoś z e-cavallo ostatnio, wszystko było ok?  👀
Tackshop.pl najlepszy <3 Gorąco polecam, świetny kontakt i ekspresowa wysyłka :kwiatek:
+ Bergo - szybko i sprawnie, jak zawsze.  🙂
+ JD Attack - dogadywałam się przez messengera co do kolorów (ich braku) rzeczy, które chciałabym zamówić. Wszystko super miło, przeszukano dla mnie magazyn i sklep,  a to była naprawdę malutka rzecz. Dodatkowo udało mi się domówić jeszcze jedną rzecz, która na sklepie wyszła.  😁  Naprawdę baardzo polecam, czekam na paczkę, więc co do jakości jeszcze nie mogę się wypowiedzieć - po zdjęciach rzeczy wydają się być fajne jakościowo i myślę, że się nie zawiodę.  😉
Equidea znowu duży plus
-  fajne mieli promki FairPlay na majówkę, super kontakt mailowy, szybka wysyłka i w dodatku do zapłaty wyszło mniej niż liczyłam  : 😉
Ile średnio idzie przesyłka z PS of Sweden?
Ogromny minus dla Podkowy - zamawialam od nich do tej pory dwa razy, zawsze byłam zadowolona, ale dzisiaj musiałam zadzwonić wyjaśnić jedną kwestię.
Minus za potraktowania klienta z buta, wykłocanie się z nim, robienie z niego debila ze nie da sie do paczkomatu mimo że taka opcja była dostępna, za nieaktualne promocje wiszące na stronie.
Nie uslyszalam przepraszam, obaj panowie z którymi rozmawiałam byli nieuprzejmi i nieprofesjonalni.
Zamówienie anulowałam, szybko nie wróce, o ile kiedykolwiek.

Jest mi bardzo przykro przede wszystkim, chciałam kupić od nich zachwalaną tutaj sieczkę, wyświetlila sie promocja ze przy zakupie 1-2 sieczek 15pln rabatu czyli de facto kurier gratis, potwierdziła to pani z którą korespondowałam mailowo, panowie zrobili ze mnie kretynkę która nie umie czytac, która chce upust bezprawnie i generalnie jak to pan przez telefon zapytal "czego panie ode mnie chce?".

Okropność, dawno tak nie zostałam potraktowana  🤔

ps. po moim telefonie panowie zdjeli info o promocji ze strony.
Wg prawa konsumenta powinnaś to dostać zgodnie z informacją na stronie.
Szkoda, że nie przyznali się do błędu.

Ode mnie minus dla konik.com.pl
Przysłano mi derkę (dralon) z fabrycznym błędem nieciągłości materiału (co prawda wewnątrz ale jak na moje oko mogło sie rozejść w praniu). Początkowo proponowano mi trzy opcje: zwrot gotówki, reklamacja lub zostawiam derke u siebie i otrzymuje rabat na kolejne zakupy. Powiedzialam, że zastanowię się którą opcję wybrać i oddzwonię. Wybrałam zwort towaru i gotówki. Pani zapewniała że pieniądze zostaną oddane w dniu, w którym otrzymają derkę. Dzwoniłam ponownie z wypisanym już formularzem na zwrot towaru i dowiaduję się, że mi ta forma nie przysługuje oraz mam złożyć reklamację i czekać (do dwóch tygodni). Pytam więc o trzecią proponowaną mi wcześniej opcję -też już nie jest aktualna. Koniec końców załączyłam dwa formularze (odstąpienia od umowy do którego uwazam powinnam miec prawo i do reklamacji o który oni zabiegali) odeslalam na razie na swój koszt.. jeszcze w żadnym sklepie nie zostalam tak potraktowana. Dzwoniłam tez do szefa, po rozmowie oddzwoniła do mnie Pani ze sklepu i mówi że sprawdzili ten sam model i kolor derki w innym rozmiarze i też tak samo materiał od wewnętrznej strony wygląda jak w mojej. Tylko zastanawiam się dlaczego nie należy mi się prawo do odstapienia od umowy jeśli jakość materiału derki mi nie odpowiada? Jak kiedyś dostalam wadliwy produkt z innej firmy to na już mialam ich kuriera by odebrał przedmiot i przepraszali ze nie zauwazyli, a tu takie kwiatki.. i teraz czekać bez derki i bez pieniędzy co na to powie producent... to ja rozumiem jakbym zgłaszała tydzien po otrzymaniu paczki, a nie gdy nawet pół dnia nie minęło... miałam jeszcze jedno zamówienie złożone ale już mi chęć na zakupy u nich całkowicie odeszla...
Masz czas 14 dni na zgłoszenie zwrotu i kolejne 14dni na dostarczenie przesyłki. Jako konsument masz do tego prawo.
No właśnie ma prawo odstąpić od umowy nawet w przypadku wad produktu. Ma też wtedy prawo do reklamacji (rękojmi), przy której nie powinna ponosić żadnych kosztów w przypadku wad fabrycznych, ale kłamanie, że nie ma prawa odstąpić od umowy przy opłaceniu przesyłki zwrotnej jest po prostu bezczelne.
Zobaczymy jeszcze, co powiedzą, jak derka do nich przyjdzie...
Milla według sklepu nie mam takiego prawa  😵
czy ktoś zamawiał coś ostatnio w sklepie parkur?

Jak z realizacją?
Wiem ze sklep ma kiepskie opinie w internecie ale ma tez super ceny na niektóre rzeczy...
Przy opcji za pobraniem ryzykuje co najwyżej brak realizacji zamówienia wiec się zastanawiam czy nie zaryzykować  😁

A może to już sklep widmo?  👀

jakieś świeże opinie na ten temat ?  :kwiatek:
Moon   #kulistyzajebisty
29 maja 2020 09:42
izkadul, chodzi Ci o ten sklep? https://parkursklep.pl/
To jak najbardziej real sklep, bywam w nim naocznie, więc to nie żadne widmo. Jak z internetowymi zamówieniami, to nie mam pojęcia, bo przeważnie jadę i biorę od nich awaryjne worki paszy.
Moon tak o ten chodzi
dziękuję za informację

zastanawiam się jak z zamówieniami internetowymi zatem
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się