sklepy internetowe

Czy mogę prosić o kontakt kogoś kto prowadzi lub prowadził sklep  ?

Ja prowadzę 🙂
Mozii   "Spełnić własną legendę..."
29 stycznia 2021 13:09
Czy mogę prosić o kontakt kogoś kto prowadzi lub prowadził sklep  ?

Zapraszam na priv 😉
Aleks   Never underestimate the possibility for things to improve in ways you cannot yet imagine - Karen Rohlf
31 stycznia 2021 15:22
Plusik dla amigo i hippovet jak zwykle  :kwiatek:
Minus dla sklepu djangozd.pl...
Zamówiłam kask. 4 tygodnie czekania (rozumiem, trzeba było ściągnąć, jak w każdym polskim sklepie....).Po tym jak kask doszedł i okazało sie, ze jednak jest za duży, napisałam do sklepu o wymianę. Odpisali natychmiastowo, wymieniliśmy pare maili, kask odesłałam. Po nadaniu przesyłki stwierdziłam ze jednak nie chce czekać kolejnych 4 tygodni, wiec poprosiłam o przyjęcie zwrotu. Jak wcześniej wymiana maili była sprawna (nawet 2 min na odpisanie) to jak temat się zmienił to nagle nie mogłam otrzymać jasnej odpowiedzi. Na stronie procedura zwrotu opisana zupełnie inaczej, mailowo kazano mi zrobić inaczej. Zrobiłam najpierw tak, później czekałam na odpowiedz, okazało się ze nie tak, zrobiłam znowu wg nowych instrukcji, znowu czekałam na odpowiedz, i znowu okazało się ze chcą formularz w innym rozszerzeniu.... No to wysłałam chyba już wersje ostateczna.... i od tamtej pory cisza. Pytam czy zwrot uznany, kiedy moge go oczekiwać..... cisza.
Jest to moim zdaniem perfidne zachowanie. Maile są czytane na 100%- jakoś wcześniej problemu nie było. Nieprofesjonalnie. Ostatnie moje zakupy w tym sklepie.
A zwrot mam nadzieje dostanę.... a to wszystko oby było tylko próbą „przetrzymania” pieniędzy maksymalnie jak najdłużej...
Elooooo, czy ktoś może wymyślił jak zamówić coś do pl ze strony horze.eu? Gały mi wyszły jak zobaczyłam ich asortyment  😲
kitty, mi się wyświetla napis "wysyłamy do Polski, tylko 7.90". Kurczę, tam są bryczesy, których nigdzie nie ma.
Mają.... i na tym koniec.... na dole masz info, że przekierują Cię na stronę pl, na której goooonwo jest. Na eu jest królestwo derek dla kucyków! Na naszej? jakieś 3 na krzyż, a w moim rozmiarze równo ZERO!
Ałć, to mi się przestało podobać.
Moon   #kulistyzajebisty
02 lutego 2021 06:49
Słuchajcie, czy sklep internetowy caball.pl, działa? Czy lepiej zamawiać fejsem?
Bo na stronie www widzę ostatnie njusy z 2015 roku, przez co trochę zwątpiłam... :P
zembria   Nowe forum, nowy avatar.
02 lutego 2021 07:29
Możesz normalnie przez stronę. Ja często coś dogaduję na fb, a potem zamówienie robię przez stronę normalnie.
Moon   #kulistyzajebisty
02 lutego 2021 08:03
zembria, dzięki!
Ja tak samo. Dogaduję przez Messa, jak chcę coś inaczej i potem wpisuję w uwagach przy zamówieniu.
Czy odsyłał ktoś kiedyś paczkę do Horze przy użyciu naklejki z innego zamówienia? Tak można, czy może tam gdzieś zakodowany jest numer zamówienia? Bo naklejka poszła z jedną rzeczą do zwrotu już, a zawidziało mi się zwrócić też drugą. :P
Aleks   Never underestimate the possibility for things to improve in ways you cannot yet imagine - Karen Rohlf
10 lutego 2021 15:59
Ponawiam pytanie, czy ktoś z Was robił zakupy w sklepie inalda.pl ? Jakie wrażenia ? Będę wdzięczna za info  :kwiatek:
edit: Plusik dla inalda.pl serdecznie polecam 🙂
edit: Plusik dla pasi-konika 🙂
Moon   #kulistyzajebisty
10 lutego 2021 17:33
Nudny już plus dla Bergo i GNL'a  😍
Plus dla konika i dla Bergo, mega szybka realizacja i dostawa  😅
Wielki minus dla Horze.
Chłop mi gada, że o co ja się pultam, przecież to są normalne zagrywki marketingowe, ale żeby były tak bezczelne, to jeszcze w jeździectwie nie widziałam.
Podaję ceny, które personalnie zapłaciłam, więc nie jest to zaglądanie w niczyj portfel, tylko matematyka dla zobrazowania, póki te liczby pamiętam.
Akt pierwszy: kupuję bryczesy Tara FS przecenione z 259 na 220. Bryczesom 2 tygodnie później kończy się promocja i wracają do ceny regularnej... A gdzieżby tam, cena regularna 229. No dobra, nadal kupiłam dychę taniej, nadal rozglądam się za drugimi. Dwa dni później te same bryczesy dostały przecenę z tych 229 i wtedy już były tańsze, niż wtedy, gdy je kupiłam 3 tygodnie wcześniej. Wkurzyłam się, zwróciłam je, bo jak chcą mnie w ciula robić, a mogę zwrócić za darmo, no to cześć. Niby dwie dychy różnicy, ale niesmak, wtedy jeszcze myślałam, że to jednorazowa zagrywka.
Akt drugi: Ja kupiłam bryczesy GP (na promocji, za 279), siostra kupiła softshelle (również na promocji, za 269. Ceny regularne przed przeceną: GP - 399, softshelle - 449.
Akt trzeci i ostatni: Wchodzi promocja na -15% dla jeźdźca dziś. Pomna, że kody promocyjne łączą się z promocjami, idę poszperać na stronie. Bryczesy Grand Prix na promocji za 349, softshelle już nie. Ich ceny regularne? 499 i 379. Badum tsss.
Wszystko się musi zgadzać. Promocja? Regularna w górę. Koniec promocji? Regularna w dół. Dajemy kod na -15%? Wszystko w górę.
Jest to tak bezczelne, że aż serio brak mi słów. Wszystkie te machlojki to okres dokładnie 11 dni.
Bryczesy? Zajebiste. Czy kupię coś jeszcze w tym sklepie? Wyłącznie, jeśli będę obserwować produkt przez jakiś czas, żeby wiedzieć, jaka jest jego rzeczywista cena regularna. Czy mi się będzie chciało? Szczerze wątpię.

EDIT: Przecinki.

EDIT2: Ah, mam zapisane jeszcze jedne, bo nie mogłam się zdecydować. Sienna na promocji -20% z 389 na 272. Tydzień temu. Sienna na promocji dziś, również -20% z 499 (sic!, ponad stówę drożej) na 349.

EDIT3(Tak, jestem mocno wkurzona): Specjalnie, żeby to zatuszować, dają też identyczne promocje. Tara, gdy je kupowałam i gdy je zwracałam były na -15% i Grand Prix gdy je kupowałam i teraz były na -30%. Plus ww. Sienna.
No niestety tak to działa, to samo w stacjonarnych na wyprzedażach typu black friday 😉

Dlatego najlepiej śledzić jakiś czas cenę tego co chce się kupić. Jeżeli czegoś potrzebuję na już to kupuję w najniższej możliwej cenie i już więcej nie zaglądam na strony 😉
No niestety tak to działa, to samo w stacjonarnych na wyprzedażach typu black friday 😉

Dlatego najlepiej śledzić jakiś czas cenę tego co chce się kupić. Jeżeli czegoś potrzebuję na już to kupuję w najniższej możliwej cenie i już więcej nie zaglądam na strony 😉


Nigdy nie widziałam, żeby było to tak bezczelne, a serio śledzę rzeczy bardzo długo, zanim kupię (to taki mój odchył, znajomi się śmieją). Przerabianie zakładki "Promocje" na "Black Friday" czy "Noworoczna Wyprzedaż" ok. Ale jeszcze nie spotkałam się ani w sklepach jeździeckich, ani w drogeriach, bo to w tych kupuję najwięcej z takim regularnym podnoszeniem cen regularnych na promocję. W elektronicznych regularnie, ok. Ale przez te wszystkie lata, jak posiadam konia i sama kupuję sprzęt, w jeździeckim sklepie się z tym nie spotkałam. Widziałam znikające produkty na czas promocji, widziałam miliony wyłączeń, widziałam miliony promocji, żeby móc napisać, że promocja, a 99% już niedostępna. Na co dzień widzę też wyprzedaże "do -70%", gdzie to jest -20% i jedna rzecz na -70% w rozmiarze dla dzieci. Ale tego, żeby większość (moje podejrzenie, bo 4 z 5 bryczesów, które obserwowałam, cena nie wzrosła tylko na modelu zimowym, na który kończy się sezon) produktów miała podnoszone ceny na czas zarówno promocji na konkretne rzeczy jak i na cały asortyment to serio nie widziałam. Nie na taką skalę.
Naprawdę do wielu rzeczy już mnie rynek jeździecki przyzwyczaił. 😀 Kosmetyczny do wielu innych rzeczy. Ale takiego bezczelstwa nie widziałam.
U mnie plus dla: ego7polska.pl

Kompletnie przypadkiem trafiłam na ich stronę - przez jakiś konkurs na Insta  😜
Strona dla mnie jeszcze raczkuje, asortyment  nie jest tak rozbudowany ale idą raczej w stronę premium (?)
W każdym razie mi paczkę wysłali mega szybko, fajny kontakt.
Czy sklep equirex to istnieje? Zamówienie z listopada!!!! ani zamówienia, ani kontaktu, a telefon nie odpowiada....  🙄
kitty, moje blackfrajdajowe zamówienie zrealizowali bez problemu.
lusia722   poskramiacz dzikich mustangów i jednorożców
04 marca 2021 21:02
kolejny plus dla Tack Shop 😍 😜 👍
Nie mogę się doczekać, kiedy nacieszę się w domu i przymierzę na kucyka 😁
saganek   shit happens
05 marca 2021 07:17
Hej. Czy zamawiał ktoś ze sklepu rideawaystorie? Nie wiem czy ryzykować... Pomoże ktoś?
Minus dla PS of Sweden, ponad tydzień temu złożyłam zamówienie, okazało się ze nie mają czegoś na stanie i pytają czy wymienić, czy zwrócić.. na pytanie odpowiedziałam w mailu i od tamtej pory cisza. Ani zwrotu, ani reszty zamówienia.. o kontakcie nie wspominając bo nigdzie mi nie odpisują  🍴
wielki plus dla magia.sklep2.pl
Pani Nina wymiata, zarówno z kontaktem mailowym jak i z wysyłką, zamówienie poniedziałek 11.30, pasza we wtorek u mnie. 🙂
Przykry minus dla ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWY ART. JEŹDZIECKIE DIANA (na allegro Czarus72).
Zwracałam popręg, bo nie pasował. Co prawda dostałam zwrot pieniędzy, ale obniżony o 10 zł. I nie, nie chodzi tu o odliczenie kosztów przesyłki - te pokryłam w obu przypadkach. Po prostu zwrot był na niższą kwotę, a sprzedawca nabrał wody w usta.

10 zł to nie majątek, ale piszę dla zasady. Bo każdą kradzież - nawet taka na 10 zł - należy nazywać po imieniu.
Nie polecam.
I bardzo żałuję, że nie była to transakcja przez allegro.
Rude dwie z tego co kojarzę to chyba oni mają te mega budżetowe siodła, których NIKT nie poleca  😜
jabooshko, co nie tłumaczy kradzieży, nawet dychy.
jabooshko poza siodlami tez mase innego sprzetu, niektore np pusliska z tasma - bardzo spoko.
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się