sklepy internetowe

zembria   Nowe forum, nowy avatar.
10 maja 2021 13:19
Czy beckersport.pl wysyła powiadomienia o wysyłce? Zamówienie złożyłam rano 6-go maja, na rzeczy które mają na miejscu i nie mam żadnego powiadomienia wysyłce. Nawet tam po złożeniu zamówienia dzwoniłam, żeby się w kilku kwestiach upewnić i mają te rzeczy na stanie, zostały zlokalizowane i obmacane na moją prośbę :P
zembria   Nowe forum, nowy avatar.
10 maja 2021 13:32
Już nie mogę edytować. Już wszystko wiem, nie wysyłają powiadomienia, właśnie przyszła paczka 😉
Duży plus dla Equestrianstockholm, zamówienie zrealizowane błyskawicznie😍
Ogromny plusik dla TackShop . Tam chyba każdy czuje się najlepszym klientem, gdy czyta dołączona kartę z miłym słowem 😊 a Plus jeszcze za to że specjalnie dla mnie wykopany spod ziemi został naczolek 💙
Jakieś 2 tygodnie temu zamówiłam parę rzeczy z pro-horse, pani do mnie zadzwoniła, że nie mają na stanie niektórych produktów więc wyśle mi to co jest, a za resztę zrobi zwrot pieniędzy. Minęło pare dni, pieniędzy nie ma. Napisałam maila, dzwoniłam, pani miała zrobić przelew, a go dalej nie ma. Na sam zwrot pieniędzy czekam już ponad tydzień. Czy miał ktoś taki problem z tym sklepem? Jest to dla mnie dziwne, że muszę upominać się o zwrot pieniędzy za niewyslane produkty.
jett   success is the best revenge
15 maja 2021 10:13
Ogromny plus dla Konika za ekspresową przesyłkę 😍
I zaległy plusik dla Bergo 🙂
Dziewczyny, gdzie mogę zamówić czapsy Hippici ale na wymiar?
Kayraa, bezpośrednio u producenta.
Hej czy w jakimś sklepie internetowym dostanę nowe przystuły 65cm, do siodła wintec?
A taką niespodziankę dostałam w paczce z GNL. Chyba kradnę na odległość 🤣
20210514_210040.jpg 20210514_210040.jpg
Sama szukałam opinii przed zakupem i nie znalazłam więc może komuś pomoże:
- dla sklepu tophors: zamówienie wysłane niezgodnie z zadeklarowanym terminem na stronie sklepu + informacją o szybkiej wysyłce. Brak kontaktu ze sklepem. Gdy w końcu udało się skontaktować, to dostałam wiadomość, że przez tydzień ich nie było w sklepie i zaraz wyślą zamówienie. Kiedy zapytałam, czy jest informacja na stronie sklepu o nieobecności - znowu brak kontaktu bo nie było. Nie polecam, po co się wkurzać. Zamówienie ostatecznie do mnie dotarło.
Czy ktoś zamawiał ze sklepu https://vitalherbs.pl/ ?
Nie mogę się skontaktować z nimi, a zamówienie potrzebowałam na już 🙁
Nie mogę edytować więc post pod postem: Odebrali telefon, przeprosili za opóźnienie, paczuszka już do mnie leci 🙂
Dostałam newslettera z Horze o promocji do 50% na produkty Horze i inne. Chyba we wtorek. Zgodnie z informacją promocja do 24.05. Wczoraj zapakowałam sobie do koszyka przecenione o połowę dwa kaski Back on Track (do zmierzenia, jeden do zwrotu, bo są bez regulacji) oraz jakieś bryczesy -30%. Wróciłam przeglądać produkty i jak chciałam płacić to okazało się, że ceny w koszyku zrobiły się normalne, bez promocji 50% (-30% przy bryczesach zostało). Napisałam do biura obsługi i dostałam odpowiedź:
Podejrzewam, że wkradł się jakiś mały błąd, możliwe że zmieniali ceny i coś się źle pokazało.
Niestety nie mam informacji by były aż tak duże przeceny.
Bardzo mi przykro.

No to wysłałam pani screena newslettera oraz link do przeglądarki, w którym nadal jest informacja o promocji: https://view.email.horze.com/?qs=836c7d51c23c023a8a8b1bd65f3cb96de7771f7ad26f757f4bbba621e6368b6fe0697d196886b5c021086f6b36fd1bf00d63a05931a620a0ee7fc17bc16b594a4b9d7a6ba69bac970c68401fee03e657
Na to już odpowiedzi nie dostałam.
Espana, oni niestety takie spierdzielone promocje mają dosłownie raz na tydzień. To jest "do", a nie 50%, ale tego dekle nie piszą. :/
Żeby mi promocję w koszyku wyłączyło, to jeszcze nie miałam, ale Pani próbowała ze mną dyskutować, że nie należy mi się drugi darmowy zwrot z jednego zamówienia, przeklejając mi screeny z punktu regulaminu o przysługującej tylko jednej wymianie i licząc, że to łyknę. Ale te promocje to jakiś żart, serio co kilka dni jest jakaś promocja, która powinna być na jakiś większy asortyment i konkretny procent, a jest na mniejszy i na różne wartości.
To było do 50% ale akurat te kaski były o 50% tańsze. We wtorek sprawdziłam na obu stronach - zagranicznej i polskiej, w środę to samo - obie strony pokazywały połowę ceny, i na polskiej dodałam do koszyka. Zamiast od razu kupować to jeszcze buszowałam 😒
Promocję na te kaski widziałam już drugi raz, więc będę się jeszcze czaić, bo mózg jest tylko jeden 😅
espana z tym horze to jest dziwne, mi się udało załapać na promke picem teraz. Kliknęłam bryczesy spooksa -50%, po zapłaceniu zamówienia chciałam sprawdzić czy jest jeszcze mój rozmiar i cena już była normalna bez żadnej promocji.
Z Horze jest jeszcze taka sytuacja - jeśli dodatkowo wpisujecie jakiś kod rabatowy to chcąc dodać coś jeszcze potem do koszyka to ceny wracaja do podstawowych. Może to tylko u mnie tak się dzieje ale zawsze robie tak: dodaje wszystko co chcę do koszyka (chodzi o przecenione rzeczy) i dopiero na końcu ten dodatkowy kod rabatowy.
Ja miałam jeszcze lepszy numer z horze - zamówiłam derkę, duża przecena a brałam zimówkę więc oszczędność była zacna. Pyk do koszyka, płatność przeszła....
A następnego dnia dostałam maila, że zamówienie zostało anulowane czy coś w tym stylu i 3 dni później zwrot kasy na konto :P
Kurcze chciałam zamówić z Horze kaloszki. Tylko oni mają te, które chce. Teraz nie wiem czy ryzykować...Czy akcje robią tylko z promkami?
Kayraa, tylko z promocjami, wszystkie paczki były u mnie w 2-3 dni. A trochę ich pozamawiałam, bo mają darmowe zwroty przez DPD, więc przymierzam, pakuję, naklejam załączoną naklejkę i w drodze do stajni podrzucam do swojego punktu DPD, nawet bez żadnych danych, tylko skan naklejki i do widzenia. :P Więc trochę już za sobą mam tych zamówień i bardzo spoko. Trochę kuleje tylko dział promocji (promocje i żonglowanie cenami, żeby promocje lepiej wyglądały) i czasami obsługi klienta.
Sivrite, o dzięki za info 😀 Co prawda te kaloszki też są na promce ale może się uda 🙂 Dziękuję 😀
Kayraa, ta przygoda Espany to chyba pierwsza taka. Kaloszki pewnie po prostu są w udawanej promce, bo mają podniesioną cenę regularną w trakcie robienia promocji, żeby się wydawało, że taaakaaa promocja. 😀 Ale jak Ci cena pasuje mimo to, to bierz. :P
Wielki plus dla GNLa, zamówienie na drugi dzień u mnie.
Czy jakieś sklepy jeździeckie (poza Konikiem) wysyłają zamówienia inpostem do paczkomatu?
Ja aktualnie kupuję masę sprzętu i bardzo wiele zamówień robię przez allegro z Django. Z AllegroSmart wysyłka do paczkomatu jest za darmo, zamówienia realizowane błyskawicznie 🙂
infantil dziękuję za podpowiedź 🙂
Czy jakieś sklepy jeździeckie (poza Konikiem) wysyłają zamówienia inpostem do paczkomatu?
Fatalita,

TackShop.pl też wysyła do paczkomatu 🙂
Sivrite, dzięki jeszcze raz. Zamówiłam i paczka dzisiaj doszła 😀 Nawet mi nie anulowali rabatu 🙂 🌹
Giga plus dla GNL!


Kupiłam u nich czaprak PS of Sweden na fajnej promocji - niestety COB, ale cena była super to wzięłam. Rano dostałam info, że niestety ktoś chwilę wcześniej kupił już ten czaprak. Sklep zamiast mnie olać i anulować zamówienie to zaproponował wymianę - na droższy, imho ładniejszy PSoS i to FULL 😉

IMG_20210527_164502_1_1.jpg IMG_20210527_164502_1_1.jpg
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się