sklepy internetowe

Fokusowa, chodzi mi o płatną przesyłkę przy sporej kwocie zamówienia. Tylko ten sklep mi doliczył
Cresta, ale ty dajesz minus za regulamin? Nic ci sklep nie doliczył, przesyłka pobraniowa jest płatna, niezależnie jak duże zrobisz zamówienie w Bergo. Za co tu minus.
W sporej ilości sklepów (nie we wszystkich) pobranie jest płatne dodatkowo. I to wszystko jest w warunkach płatności opisane. Czasem płaci się pełną kwotę za wysyłkę (koszt przesyłki + koszt za pobranie), a czasem niektóre sklepy (bardziej uczciwe to jest moim zdaniem, jeśli jest jakiś próg darmowej dostawy) pobierają tylko kwotę za koszt wysyłki pobraniowej (jakieś sumy typu 2 czy 5 czy 7 zł).
No niestety. Kurier sobie też za takie dodatki liczy i czasem jest to więcej niż dolicza sobie sklep. Jak ktoś nie ma do czynienia to nie wie takich rzeczy. Np. u mnie kurier dolicza sobie dodatkowe opłaty jeszcze za płatność kartą przy odbiorze, albo za dostawę do strefy zamieszkania (a nie do sieci handlowych).
martrix, wyobraź sobie, że zamawiam sporo na nie małe sumy, więc coś tam jednak wiem. Np. w zeszłym tygodniu Konik na kwotę połowę niższą za pobranie nie doliczył nic, więc się mocno zdziwiłam. Minus dla sklepu czy regulaminu jeden pies. Przy takich kwotach doliczenie 7 zł czy każdej innej złotówki jest po prostu słabe. Nie zamierzam się więcej tłumaczyć, powiedziałam jasno dlaczego.
Cresta, nie, to nie jest jeden pies. Nie możesz mieć pretensji że nie czytasz regulaminu... no ludzie, bez przesady. Minusy są za złe traktowanie klienta, długi czas oczekiwania, brak informacji co się dzieje z zamówieniem, czy np. słabe zagrywki z cenami. Ale nie za to, ze ci się nie podoba regulamin. Arcus do niedawna nie miał WCALE darmowej wysyłki. Teraz w regulaminie ma że tylko przy przelewie i tylko do 15kg.. no to tez minus dla niego?
A ja to rozumiem i nie zamawiam ze sklepów, w których nie ma darmowej wysyłki (po wyżej jakiejś tak kwoty) dla mnie to jest słabe i tyle. Jeszcze jakbym zamawiała ciężkie, wielkie rzeczy to ok, ale zwykle ciuchy/sprzęt to sorry ale nie
moni, ale co rozumiesz? Że piszesz negatywną opinię o sklepie bo nie podoba ci się regulamin? Ja tez staram się szukać miejsc gdzie jest za darmo, ale POBRANIE często nie jest, jest albo pełnopłatne albo tylko parę złotych. I tak jest w naprawdę dużej ilości sklepów.
Rozumiem, ze dla kogoś to może być powod dla którego nie będzie zamawiał z danego sklepu
moni, - jest różnica między niezamawianiem, a pisaniem negatywnych opinii.

Sama często wybieram sklep, który w danym momencie ma na coś promkę/darmową wysyłkę/w którym wychodzi ogólnie najtaniej, ale nie piszę o innych, że są be i brzydkie.
I równie dobrze o kliencie można napisać, że dżizys, żałuję tych 5zł zamawiając za 500, jakby go miało zbawić 😉
moni, - jest różnica między niezamawianiem, a pisaniem negatywnych opinii.

keirashara, otóż to
Zresztą... zamawiasz, to widzisz ile masz do zapłaty i za co. No chyba, że ta dopłata za pobranie "cudownie" pojawiła się już po finalizacji transakcji, ale w to jakoś nie wierzę.
konik też dolicza za pobranie 2 lub 5 zł (za samą przesyłkę się nie płaci, tylko za opcję pobrania) w zależności od rodzaju wysyłki.

martrix, wyobraź sobie, że zamawiam sporo na nie małe sumy, więc coś tam jednak wiem.
Cresta, pisałam z perspektywy sprzedawcy, a nie kupującego i chodziło mi o to, jakie dodatkowe opłaty musi ponieść sklep z tytułu zamawianych przez klientów paczek pobraniowych lub wysyłanych w inne strefy niż sieci handlowe. Tego zwykły konsument nie zawsze jest świadomy. A ktoś jednak te koszty ponosi. Czasem nie wszystko można wziąć na siebie.
To tak jakby oskarżać sklep o za częste / za duże promocje. Przecież to jawne naciąganie klienta na kolejne zakupy 😉
Wpadam tutaj dać dwa wielkie plusy, jeden dla sklepu GNL i drugi dla Dobry Koń. Poprosiłam o jak najszybszą wysyłkę bo jestem w Polsce tylko do soboty i oba sklepy stanęły na wysokości zadania, wczoraj wysłane i dziś już o 10 obie paczki przyszły jedna po drugiej. 😍
Aleks   If you are NOT in neutral ask yourself why not - Karen Rohlf
20 kwietnia 2022 12:45
Kolejny plus dla happy-horses 🌻.
Także plus dla horselinepro 🌻
oraz nudny 😉 kolejny plus dla Hippovet 🌷 - tutaj chciałam zaznaczyć, że moja sprawa przeciągającej się wysyłki (pomimo opłacenia zamówienia) bardzo sprawnie została wyjaśniona, paczka dotarła przed świętami jak obiecano i dorzucili wiadro w gratisie za zwłokę. Także no ... jako stały klient od lat jestem bardzo zadowolona kolejny raz z resztą 🌻 .
Czy sklep jarpol działa? Ktoś coś zamawiał ostatnio?
Nie podoba mi sie płatność przez podanie karty, a potrzebuje cos pilnie od nich...
Piaffallo, zamawiała w zeszłym roku jakoś we wrześniu. Ewentualnie spróbuj kontaktu przez fb, szybko otrzymałam odpowiedź na wiadomość.

Przy okazji jak już plusujemy
+ horsetack.pl - jak zawsze bez problemu
+ dobry-kon.pl - szybka wysyłka, dobry kontakt, i pomoc z niedziałającą opcją paczkomatu
+ Truerider.eu - przy zamawianiu kliknęłam zły przedmiot i nawet nie zwróciłam na to uwagi. Przed wysyłką zadzwoniono do mnie w celu upewnienia się czy aby jestem pewna zakupu😊 i mój błąd został szybko naprawiony
dzikadermi napisałam na FB, chwilowo brak kontaktu 🙁 zaczekam do jutra
Piaffallo, żaden sklep nie działa 24 h na dobę...
_Gaga nie rób ze mnie wariatki, ze o 20 napisałam do nich wiadomość... 🙄
Zanim odezwałam się tutaj to dużo wcześniej kontaktowałam się na FB. Nie dostałam żadnej odpowiedzi temu poprosiłam na forum o jakieś informacje
Piaffallo, nie robię z Ciebie wariatki 😱
Nie mam pojęcia o której napisałaś wiadomość do Danusi, wiem jedynie że stara się nie pracować non stop - tylko tyle...
Ooo wystarczy mi taka informacja, czyli sklep w teorii funkcjonuje i na spokojnie będę czekać na informację 🙂
Jestem przeciwnikiem bycia więźniem pracy i reagowania na klientów 24h. Chciałam tylko wiedzieć czy sklep działa 😁
A ode mnie wielki plus dla sklepu ForHorses - zamawiam stamtąd pasze i suplementy. Kontakt świetny. Dodatkowo jak jedna po otwrciu okazała się spleśniała to sklep załatwił sprawę i bodajże po tygodniu już mi producent przesłał nowy worek <3 Pomijając fakt, że paszę oddałam to załatwienie sprawy dla mnie mega.
Moon   #kulistyzajebisty
22 kwietnia 2022 22:48
Nudny plus dla Bergo 💗
Mega plus za super obsługę po sprzedażową dla Equinell 💖
asiek13, mi kiedyś zadziało się cos dziwnego z paszą (w workach były wielkie kawały zbrylonej paszy w dziwnym kolorze) i też for horses załatwiło sprawę mega - nowe worki miałam szybciutko u siebie.
Biorę od nich pasze od dłuższego czasu (chyba 2 lata już) i bez wpadek. Dodatkowo mogę liczyć na doradzenie i szybką pomoc jak coś nagle potrzebuję.
Czy spotkałyście się z taką praktyką w sklepach, że po złożeniu zamówienia, podaniu wszystkich danych, ZAPŁACENIU, przysyłają wam mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia, w którym jest link, który należy kliknąć, żeby potwierdzić złożenie zamówienia? Dla mnie to jakiś absurd.
Moon   #kulistyzajebisty
25 kwietnia 2022 09:26
jestemzlasu, dziwne. A może chodzi o sprzęt z konfiguratorów na zamówienie?
Moon, Zwykła rzecz z oferty sklepu. Robiłam już u nich zakupy i nie pamiętam takich fikołków.

Edit - zadzwoniłam tam z pytaniem co z moim zamówieniem, bo termin wysyłki minął przed weekendem, nie wspomniałam o tych piętrowych potwierdzeniach, pani obiecała że już pakuje i wysyła. Cóż, zobaczymy.
jestemzlasu, ja tak miałam w jakimś sklepie raz, ale nie pamiętam, co to był za sklep (ale chyba nie jezdziecki). I jeszcze cos kojarzę, że infantil tez tu kiedyś pisała chyba o sklepie parkur, że dostała link do potwierdzenia zamówienia (który trafił do spamu)
edit.
O, znalazłam.
Nie wiem, czy minus, czy plus, bo dopiero czekam na realizację zamówienia, ale chciałam przestrzec przed mechanizmem składania zamówienia w sklepie Parkur. Po dokonaniu zakupu nie dostałam żadnego maila z potwierdzeniem, mimo że płaciłam z góry przez payu. Napisałam nawet do sklepu maila z zapytaniem, brak odzewu. Coś mnie tknęło i po 3 dniach weszłam do SPAMU - tam trafił mail z potwierdzeniem od sklepu, ale... w mailu trzeba było AKTYWOWAĆ ZAMÓWIENIE  👀 Złożone i opłacone zamówienie nie idzie do sklepu, dopóki się go mailowo nie aktywuje. Mail wpada do spamu. Zamówienie wisiało przez 3 dni w zawieszeniu. Gdybym nie weszła do spamu, to mogłabym sobie czekać i czekać na zamówienie. Praktycznie wszystko kupuję online, od jedzenia, po ubrania, kosmetyki i sprzęty wszelakie i po raz pierwszy spotkałam się z czymś takim.
jestemzlasu, tak spotkałam się z paroma potwierdzeniami zamówień poprzez maila. Ale nie pamiętam które to byly jeździeckie.
jestemzlasu, - czasami wynika to z środowiska, na jakim postawiony jest sklep. Część mniejszych sklepów korzysta z gotowych rozwiązań i tak na przykład jest to potwierdzanie ustawione. Będąc po drugiej stronie zwracałam na nie uwagę tylko przy dużych paczkach pobraniowych i dzwoniłam, żeby się upewnić przy braku potwierdzenia. Jak ktoś zapłacił to normalnie robiłam wysyłkę. Przyjmowałam, że jak płaci z góry to na pewno chce i odbierze 😉
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się