sklepy internetowe

Pierwszy raz zamówiłam teraz w happy horses (co prawda jedną sieczkę i suple) - sieczka już doszła, na suple dalej czekam. Tylko teraz pytanie gdzie oprócz happy horses i hihorse (zamknięty tymczasowo) mogę kupić sieczki dengie w miarę spoko cenach?
For horses z tego co widzę ma nawet lepsze ceny tych sieczek i nie nawalają z wysyłką
Pati2012   Koński insta: https://www.instagram.com/mygreybay/
23 stycznia 2023 12:26
Rudaska8), allegro? gnl?
Rudaska8), od ForHorses na allegro ze Smartem
Super � dziękuję
Racja, happy-horses ma obsuwy, ale promki są tak atrakcyjne, że jestem w stanie to przełknąć. A pilne rzeczy kupuję gdzieś indziej.
zembria   Nowe forum, nowy avatar.
15 lutego 2023 08:40
Dwa plusy dla Bergo. Oba ostatnie zamówienia opatrzone komentarzem, że są pilne i wysyłka w obu przypadkach jeszcze przed południem tego samego dnia.
+ dla horseway
Gillian, ja jak napisałam ze chciałabym anulować zakup to magicznie paczka wyszła tego samego dnia 🤣 niestety kilkukrotnie już zdarzyło mi się czekac kilka tyg na paczkę wiec nie polecę tego sklepu…


Plusy dla bergo oraz gnl �
Plusi/minus dla arcusa. Wysyłka od 3 do 10 dni, wyszła po 12, zero informacji.
Happy Horses tak samo, wysyłka po 13 dniach, 3 dni oczekiwała na kuriera spakowana 😂
a ja wystawie plusa dla Happy Horses 🙂 po 3 dniach od złożenia zamówienia ( pamiętam ze tutaj pisaliście o długim czasie oczekiwania ) zadzwoniłam kiedy będą wysyłać bo pasza mi sie kończy, dostałam info ze w takim razie już dzisiaj wysyłają i faktycznie po 20 godzinach od rozmowy pasza jest już u mnie 🙂
Czy Equishop ma moze jakiś kod zniżkowy lub jakaś influencerke z kodzikiem? coś ktoś kojarzy 🙂
zembria   Nowe forum, nowy avatar.
22 lutego 2023 10:26
Kupował ktoś coś w sklepie http://jhorse.pl/ To normalny sklep, czy jakiś szemrany? Nie widziałam go nigdy wcześniej, a mają interesujący mnie produkt w dobrej cenie.
Pati2012   Koński insta: https://www.instagram.com/mygreybay/
22 lutego 2023 10:31
zembria, normalny, mijam go w drodze do pracy 😉 raz czy dwa robiłam zakupy, ale mało asortymentu mają
zembria   Nowe forum, nowy avatar.
22 lutego 2023 10:36
Pati2012, O, spoko, dzięki 🙂
Hej, czy ktoś zna sposób dodzwonienia się do konik.com.pl. Nie pierwszy raz mi się to zdarza, że na numerze tym ogólnym nikt nie odbiera. Ale teraz mam sprawę mega pilną bo przysłali mi zły towar i muszę pilnie dostać to co zamówiłam. I nie mam jak się z nimi skontaktować bo z każdego oddziału odsyłają mnie na tą centralę a tam cisza....
epk, Do mnie zazwyczaj piszą z takiego numeru: +48 666 632 162 jak czegoś nie maja, albo coś się nie zgadza. Przeważnie kontakt jest sprawny via SMS.
Dzięki, to inny numer niż mi podali. Próbuję dziś.
Mam pytanie - kto odsyłał zakup do Horze.pl. - czy były jakieś problemy lub jak odesłać

Chcę odesłać, nakleiłam ich etykietę adresową, którą dostałam w paczce, ale jak oddaję do punktu DPD (taki w sklepie spożywczym), to nie chcą przyjąć, bo nr przesyłki jest nieaktywny

Zwrot oczywiście zarejestrowałam w sklepie
elita17, ja tak miałam z Zalando. Okazało się, że trzeba ten numer paczki zarejestrować również jako zwrot przez stronę DPD. Dopiero wtedy kod się uaktywnił i mogłam odesłać.
dzięki

edit. nie mogę znaleźć, gdzie ten nr zarejestrować
🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄

Zapraszam do nowego sklepu internetowego :

www.slaskisalonjezdziecki.pl

🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄
Nique dzieki za pomoc, ale to nie działało, nie widziało tego numeru - błąd po stronie sklepu

Ale sprawa się wyjaśniła - dostałam nową etykietę na maila
elita17, a to tak też raz miałam 🙂 Z revolution race bodajże. Finalnie wysłali mi nową etykietę.
minus dla Horze - nie uznali reklamacji mimo że produkt użytkowany zgodnie z przeznaczeniem, zepsuł się po 7 miesiącach - odpowiedź "Bardzo mi przykro, ale reklamacja nie została przyjęta." bez informacji o powodzie odrzucenia.

NIE POLECAM sklepu Horsetown.
Zamówiłam od nich koszulkę konkursową z Equline - wczoraj odebrałam paczkę, cała koszulka w plamach, jakby ktoś ją atramentem wybrudził. Przyszła w kartonie, a w środku był Czarny karton z logo Equline, podejrzewam, że coś musiało być wilgotne/mokre i odbarwiło.
Od răzu zadzwoniłam do sklepu zgłosić problem. Poprosili o zdjęcia. Dzisiaj dostałam telefon, że bardzo im przykro, ale oni sprawdzają towar przed wysyłką i towar na pewno wyszedł w idealnym stanie - oni jednak nie ponoszą odpowiedzialności za to co się z rzeczą dzieje po odbiorze kuriera i mam sobie sama rozwiązywać sprawę z przewoźnikiem, a oni zwrotu mi nie przyjmą i nie mam po co odsyłać xD
Zakup przez allegro, dyskusja założona. Jak będzie trzeba to włączę w to jeszcze rzecznika spraw konsumenta. Koszulka tania nie była, a Pani była niemiła, opryskliwa i ogólnie dramat. Jeszcze mi powiedziała, że pewnie sama koszulkę uszkodziłam 😀 (dzwoniłam do nich max 10 minut po odbiorze paczki z paczkomatu).
Motylrebel, przecież to oni mają umowę z przewoźnikiem, a nie Ty. xD Inpost nawet nie przyjmie reklamacji od Ciebie, bo to nie Ty jesteś ich klientem. Fajny sklep, fajna obsługa klienta. 😆

Btw, w aplikacji Inpostu masz godzinę odebrania paczki i masz też godzinę wykonania telefonu, zapisz sobie screeny.
Sivrite,

Ja jej to mówiłam! Powiedziała mi, że to nieprawda, oni są szkoleni inaczej i mam sama problem rozwiązać 💀🙉 Bo ona nie ma żadnej odpowiedzialności za przesyłkę jak odda ją kurierowi i to już moja sprawa co dalej się stanie xD

Screeny zapisane, ale do tej pory nie mogę wyjść z szoku. Rzadko kiedy coś reklamuje, z dobry rok temu zdażyło mi się bezpośrednio u ps of Sweden - bryczesy miały lekko uszkodzony lej. Przeprosili, kazali je sobie zostawić i wysłali nowe! Ja nie wiem, cyrk normalnie.
Sivrite, Motylrebel, akurat ja kiedyś składałam reklamacje u inpostu, bo paczka była dziurawa i brakowało produktu. Poprosili o nr konta do zwrotu kasy za produkt i po temacie.
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się